Vage reden om niet te gaan rijden..

Het is ook geen wonder dat je moeder je niet vertrouwd als je voor elk wissewasje de mening van de MFers vraagt . Wordt het niet eens tijd dat je zelf beslissingen gaat nemen ?
precies mijn mening :Y
denk dat je toch wel oud genoeg bent om zelf iets in te kunnen schatten :Y
 
Motorrijden is als starter niet zo heel gevaarlijk.
Je weet dat je niet kan rijden en je zult daar ook je rijstijl op aanpassen.
In het begin ben je gewoon erg voorzichtig.

Motorrijden word pas gevaarlijk als je denkt dat je kan motorrijden.
Dat zijn de maanden dat je jezelf gaat overschatten.
Dan gaan de foutjes erin sluipen....toch een paar keer te hard de bocht in.... of net te laat met het remmen voor een stoplicht...etc etc.


Je papiertje hebben en de motor echt onder controle hebben zijn 2 verschillende dingen.
Maar daar ga je zelf nog wel achterkomen. ;)


En succes met je moeder....dat ze zo bezorgd is is in iedergeval een teken dat ze nog niet van je af wil.
 
Het lijkt hier wel een support forum voor familie problemen en alles daar om heen.

Dit was toch het motor forum ? of het tante bea forum ?
 
Beste MF'ers,

ik wil nu naar de camping rijden maar wordt tegengehouden, omdat ze hier in huis vinden dat ik eerst meer ervaring op moet doen overdag. Ze zeggen je bent nog niet gewend aan deze motor (is iets anders dan je lesmotor) dus je kunt beter eerst een rondje industrieterrein rijden als het licht is. Ik ben van plaen om gwn helemaal binnendoor te rijden, dus niet over de snelweg (en rustig aan). Ze zijn benieuwd wat jullie hierop te zeggen hebben...

GRTZ!

Waarom open je steeds topics over wat je moeder en de rest van je familie vindt....
Denk eens na wat je ZELF het beste lijkt, lijkt me veel nuttiger ? :)

Wat wordt je volgende topic ?

Het regent en iedereen zegt dat ik verkouden wordt ? ;)

Maar goed... omdat ik je toch wil helpen....

"Lieve mama van GhostRRider,

Uw zoon heeft gelest op de openbare weg en hier ook bewezen veilig motor te kunnen rijden.
Dus dat u hem nu alleen op een industrieterreintje laat rijden is eigenlijk onzin.
Leren met een motor om gaan kan alleen door te rijden....

Of heeft u hem ook leren lopen op een matras ?

Mvg,

Nocer"
 
Oh wacht... ik las even over het stukje "NU" heen....
Dan moet je vooral een topic openen ja... dan weet je zeker dat je pas gaat rijden als het klote weer is ;)
 
Ik begrijp waarom ze het zeggen, maar ik zou het er zelf niet om laten.. A man has got to ride, when a man has got to ride! (of zoiets :+)
 
Zolang je andermans leven en je eigen leven respecteert en in je kop propt dat je nooit je motor volledig zal beheersen (omdat er in de loop vd jaren vele factoren meespelen) dan zou ik ...


nog steeds naar je mammie luisteren

als je echt zo onervaren bent dat je nog naar mammie luistert

eye what are we talking about.


en op zich heeft ze geen ongelijk risico is groter met slecht weer. tis maar hoe lekker die griet op de camping is toch :?



Man ik had vroeger een griet met een lastige moeder


dus ik zeg tegen dr moeder .. al trekt u aan me kontharen derin gaan zal die.


zegt ze... nou kom dan :/ B|
 
Laatst bewerkt:
Ik vind het uberhaupt al een wonder dat je je rijbewijs hebt, met zoveel tegenstribbeling van je moeder.
 
Laatst bewerkt:
MAn man man, wat een topics zeg. _O-

Je rijdt motor of je rijdt het niet. Verkoop je CBR en koop een brik van je eigen geld ipv sponsoring. Sta ff lekker op je eigen poten.
 
MAn man man, wat een topics zeg. _O-

Je rijdt motor of je rijdt het niet. Verkoop je CBR en koop een brik van je eigen geld ipv sponsoring. Sta ff lekker op je eigen poten.

Krijg je straks een topic: "Ik mag van mijn moeder niet rijden omdat ze denkt dat mijn motor een brik is".
 
Ik vraag me af hoe je in de kroeg staat.

Meneer de barkeeper mijn moeder zegt dat ik hoofdpijn krijg als ik bier drink kunt u dat beamen?


Ga toch rijden als jij dat graag wilt of verkoop hem weer

Dadelijk is het 25+ graden en dan verteld je moeder dat het te warm is ga je zweten en met die wind eroverheen word je zo ziek.
 
Laatst bewerkt:
volgens mij is TS wel gegaan :P.

maaruh... Ouders zijn altijd bangig aangelegd.
krijg ook iedere keer te horen als ik weg (met auto of motor) "doe je wel voorzichtig".

anders is het straks bij voorbeeld dat je niet mee mag rijden met tour ritten omdat iedereen dan "dicht" op elkaar rijdt :S.

luisteren moet je zeker naar je ouders... maar als ze er zelf geen ervaring mee hebben mag je ze best corigeren.

suc6 iig met alles ;).
 
maaruh... Ouders zijn altijd bangig aangelegd.
krijg ook iedere keer te horen als ik weg (met auto of motor) "doe je wel voorzichtig".

:Y


ben ondertussen 23 rij ondertussen


5jr auto
4jr motor
3jr vrachtwagen ( waarvan nu 1,5jr fulltime)

half europa gezien met moto, auto en truck


en krijg nog steeds elke dag te horen: doe je voorzichtig?



'ja mam' :z
 
:Y


ben ondertussen 23 rij ondertussen


5jr auto
4jr motor
3jr vrachtwagen ( waarvan nu 1,5jr fulltime)

half europa gezien met moto, auto en truck


en krijg nog steeds elke dag te horen: doe je voorzichtig?



'ja mam' :z
tsja ik dus ook.
betekend wel dat ze veel om je geven en dat is dan toch ook wel belangrijk.
mijn ouders wilden liever ok niet dat ik mijn papiertje haalde.
maar begrepen ook wel dat als ik straks op mijn eigen woon dat het allemaal moeilijker zal worden(financieel).
heb vandaag van mijn ouders voor mn verjaardag een cursus rijvaardigheid gekregen *D
tegenhouden op de motor kunnen ze niet maar op deze manier hebben ze wel een idee dat ik (misschien) iets meer motorbeheersing krijg en zo'n cursus kan ook nooit kwaad.
voor mijn ouders een (beetje) geruststelling en voor mij een heerlijk dagje klooien op mijn motor :9
 
Terug
Bovenaan Onderaan