Vakantie foto´s

Op 2001-08-18 18:14, schreef Duncan_206:
Ik vind zo'n duke wel erg gaaf, weet iemand misschien een adres die de dingen verhuurt in de omgeving amersfoort ? Lijkt me ook wel wat nl.
verhuren denk ik niet, maar je kan bij Brouwer motorsport vast wel een proefrit regelen... (www.brouwermotors.nl)

Waarschijlijk wel, ik heb er van de week een zien staan daar, maar ik heb geen geld voor een nieuwe en zou het dus niet netjes vinden als zij veel moeite voor mij zouden doen terwijl ik al weet dat ik het ding niet kan betalen.
 
wat is veel moeite he duncan..
zelfs al koop je niks, zij winnen jouw dankbaarheid en achting.
Kortom, gewoon gaan met die banaan, misschien winnen ze je wel later als klant door deze proefrit
 
Waarschijlijk wel, ik heb er van de week een zien staan daar, maar ik heb geen geld voor een nieuwe en zou het dus niet netjes vinden als zij veel moeite voor mij zouden doen terwijl ik al weet dat ik het ding niet kan betalen.
je zal niet de eerste zijn, en ze vinden dat echt niet erg...
daar zijn proefritjes voor, en de titanium duke-2 waar je waarschijnlijk op proefrijdt is te koop....
 
Ik vind die groen-zwarte errug gaaf om te zien. Zal er van de week eens langs gaan (moet toch wat onderdelen ophalen) kijken of een proefrit mogelijk is.

Is bij jullie trouwens ook de lay-out van het berichten post scherm zo screwed up ? of is dit de vaste nieuwe lay-out. eerst komt gebruikersnaam, dan daaronder en versprongen het venster waarin je typt, daaronder de smileys en dan je wachtwoord.
 
Is bij jullie trouwens ook de lay-out van het berichten post scherm zo screwed up ? of is dit de vaste nieuwe lay-out. eerst komt gebruikersnaam, dan daaronder en versprongen het venster waarin je typt, daaronder de smileys en dan je wachtwoord.

Yep, hier ook.
Kijk ook hier.
 
Terug
Bovenaan Onderaan