Valentino Rossi deel 16 - Sonno Invernale

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dat zegt hij toch?!
Anders had hij ze aan gort gereden... :?

Heb je alles teruggelezen?

Ik zal het voor je samenvatten. Dan snap je ook mijn opmerking.
  • Ik vroeg me af hoe MM zijn banden kon oververitten op de helft van de race
  • Thonda reageerde daarop dat hij aan het pushen was.
  • Waarop ik antwoorde dat ik die indruk niet had, hij was aan het jojo spelen.
  • Daarna zegt Thonda dat hij niet aan het pushen was om ze te sparen.....
 
:^

Zette Rossi niet ooit zijn (ik dacht) 125cc machine aan de kant van de baan? Liet zijn achtervolgers passeren, wachtte vijf seconden en won alsnog de race? Gewoon om te laten zien dat hij heer en meester was?

Nog sterker, hij reed toen inderdaad op z'n 125cc fiets tijdens de GP500. Toen die iedereen twee keer gedubbeld had, istie even gestopt om te douchen. Daarna met overmacht de race gewonnen.

Was tijdens een race dat hij inderdaad op kop reed. Vanwege een probleem met z'n koppelingskabel moest hij zich echter af laten zakken, zodat hij gepasseerd werd door 6 man. Na het fixen van de kabel, haalde hij iedereen weer in en won. Het leek echter net of hij zich expres af liet zakken om vervolgens iedereen weer in te halen. Oorzaak was echter een technisch mankement.
 
Ik ben enorme fan van Rossi, meer dan van Lorenzo, maar hier scoort Lorenzo toch echt meer punten mee bij mij dan Rossi.

Ik hou niet van huilebalkjes. De rollen zijn hier omgedraaid (hoewel Lorenzo al tijden geen huilebalk meer is!).

Gewoon racen en niet zo zeuren man.

hier nog een. Rossie fan. Maar dit vind ik ook wat minder
 
Hebben jullie wel t filmpje van de persconferentie gezien.
Was gewoon een lacherige dolle boel.
Compleet niet wat hier allemaal weer beweerd wordt.
 
Hebben jullie wel t filmpje van de persconferentie gezien.
Was gewoon een lacherige dolle boel.
Compleet niet wat hier allemaal weer beweerd wordt.

Mwah..

In interviews achteraf blijft Rossi er op door gaan. Nu dus ook officieele reactie van Lorenzo en Marques.
 
Hebben jullie wel t filmpje van de persconferentie gezien.
Was gewoon een lacherige dolle boel.
Compleet niet wat hier allemaal weer beweerd wordt.

Inmiddels gezien. En ja, het was leuk. Feit blijft echter dat iedereen het op zijn Eigen manier kan en mag interpreteren.
Maar goed... ik heb het al gezegd. Iedereen incl. race directive gaat dit komende race in gedachten houden.....
 
Hebben jullie wel t filmpje van de persconferentie gezien.
Was gewoon een lacherige dolle boel.
Compleet niet wat hier allemaal weer beweerd wordt.


Heb je ook gezien hoe Rossi daarna de pers te woord stond met papiertjes met ronde tijden enz.

Ik vind het persoonlijk een beetje jammer van Rossi, ik ben echt fan van hem maar dit is echt zeuren. Al is het allemaal waar, niet zeuren maar gewoon gas geven.
 
Nog sterker, hij reed toen inderdaad op z'n 125cc fiets tijdens de GP500. Toen die iedereen twee keer gedubbeld had, istie even gestopt om te douchen. Daarna met overmacht de race gewonnen.
Ik begreep dat 'ie ook alle negen wereldtitels in die ene race won, toch?

Was tijdens een race dat hij inderdaad op kop reed. Vanwege een probleem met z'n koppelingskabel moest hij zich echter af laten zakken, zodat hij gepasseerd werd door 6 man. Na het fixen van de kabel, haalde hij iedereen weer in en won. Het leek echter net of hij zich expres af liet zakken om vervolgens iedereen weer in te halen. Oorzaak was echter een technisch mankement.
Dat was het, bedankt! Gezien de finishtijden moet dat dan in Assen zijn geweest, 1997. De beelden er even bij gepakt:
 
Zag het vanmorgen ook zou helemaal terecht zijn rare gast die VR
Na die tijd in de pitbox schudde JL ook nog een keer nee maar op een manier van "maakt mij de pis niet lauw"
Ik denk dat JL Parkinson heeft, hij schudde ook al zo met zijn hoofd toen Iannone achter hem aan reed in de QP op Philip Island :P
 
Max Biaggi deed dit altijd bij Rossi, die ging er alleen anders mee om. Mensen die het boek hebben gelezen weten wel hoe, hij schudde niet met z'n hoofd :P
 
Max Biaggi deed dit altijd bij Rossi, die ging er alleen anders mee om. Mensen die het boek hebben gelezen weten wel hoe, hij schudde niet met z'n hoofd :P
Zolang Rossi en Lorenzo niet hoeven te liegen over muggen in het gezicht, valt het allemaal nog wel mee... :P
 
Ik begreep dat 'ie ook alle negen wereldtitels in die ene race won, toch?Dat was het, bedankt! Gezien de finishtijden moet dat dan in Assen zijn geweest, 1997. De beelden er even bij gepakt:
Bedankt, gewoon weer even naar die fenomenale race gekeken :}

Rossi + Assen = :}
 
Motogp oorlog tussen de Italianen en Spanjaarden. Jammer dat simoncelli er niet meer is. Die kon goed uitdelen......
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan