Valentino Rossi deel 16 - Sonno Invernale

Status
Niet open voor verdere reacties.
Iedereen heeft zijn oordeel, marquez heeft ook genoeg momentjes veroorzaakt (Laguna seca, assen) dus 😁.

Close racing!
 
ik ben benieuwd naar de rondetijden van marquez voor en nadat lorenzo hem ingehaald heeft
 
Als ik de replay zie, zie ik in tegenstelling tot sommige van jullie het volgende;

Rossi gaat binnendoor en laat de motor naar buiten lopen
Marquez kan niet insturen en Rossi houdt hem op die plek
Marquez ziet een kans op op het gas te gaan en voor Rossi te komen
Rossi reageert door ook wat snelheid te maken waardoor contact onvermijdelijk wordt
 
Laatst bewerkt:
Als ik de replay zie, zie ik in tegenstelling tot sommige van jullie het volgende;

Rossi gaat binnendoor en laat de motor naar buiten lopen
Marquez kan niet insturen en Rossi houdt hem op die plek
Marquez ziet een kans op op het gas te gaan en voor Rossi te komen
Rossi reageert door ook wat snelheid te maken waardoor contact onvermijdelijk wordt

Met een gele bril op zou je dat kunnen zien ja!
 

herhaling bekeken? De raceleiding moet zich ook kapot schamen dat er niet onmiddellijk een zwarte vlag voor Rossi is gezwaaid


Denk niet dat t een voetje was, maar dit siert 'm niet (ookal ben ik eens dat Marquez zich éigenlijk niet ermee moest bemoeien, ookal is en blijft t ofcourse ieder voor zich)
Straf wel terrecht, als 'ie geen straf krijgt gaat 'ie heul veel gezeik krijfen denk ik :X

voetje èn knie
 
Die Rossi ook na de wedstrijd gelijk ontkennen... De beelden zeggen genoeg en wees dan gewoon een kerel. Maar aan de andere kant weet hij natuurlijk niet hoe zichtbaar het was.
 
Jeetje wat een domper vandaag echt jammer van het kampioenschap.. Marques zat Rossi onnodig in de weg, maar wat Rossi deed kan echt niet. Ben echt een Rossi fan maar dit ging wel te ver en was niet professioneel.
 
Laatst bewerkt:
Ben benieuwd hoe de racedirectie het interpreteert. Ik zag het als volgt...Rossi gaat naar buiten, MM stuurt iets meer in en geeft een zetje, Rossi geeft een sidekick
 
Laatst bewerkt:
Nou nee hoor,ik had Rossi die titel echt gegund!!Maar dit kan niet,buitengewoon onsportief gedrag wat al tijdens die persconferentie begon van de week.

Marquez is keihard door de mand gevallen deze race. Rossi laat duidelijk blijken dat hij snapt wat Marquez doet. Punt.
 
Marquez reed Rossi zijn voet van de voetsteun, daarom leek het een knietje
lijkt erop dat Marquez zijn rem pedaaltje onbedoeld /onbewust onder de voet van rossi duwt, om zijn race voort te zetten en Rossi laten voor wat het is maar wat een anti climax,
 
Vond het ook nogal sneu van de toeschouwers dat ze JL uitjouwden, gaat nergens over. Heb dat met voetbal ook nog nooit begrepen, dat je fan bent van 1 ok maar dan automatisch anderen haten is wel een beetje vreemd
 
Vond het ook nogal sneu van de toeschouwers dat ze JL uitjouwden, gaat nergens over. Heb dat met voetbal ook nog nooit begrepen, dat je fan bent van 1 ok maar dan automatisch anderen haten is wel een beetje vreemd

Idd slecht, lijken wel voetbalpraktijken hahaha
 
Vond het ook nogal sneu van de toeschouwers dat ze JL uitjouwden, gaat nergens over. Heb dat met voetbal ook nog nooit begrepen, dat je fan bent van 1 ok maar dan automatisch anderen haten is wel een beetje vreemd

Dat is ook super triest. Goeie reactie van Lorenzo om weg te lopen. MotoGP moet geen voetbal worden :+
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan