Valentino Rossi deel 17 - Contare fino a dieci

Status
Niet open voor verdere reacties.
Gisteren een mooi Rossi display gescoord. Het is nog geen definitieve opstelling, maar voor het idee:

Display1_zpsvwjaiclq.jpg

Display2_zpswysfev0g.jpg
 
Dank u, vind ik ook. Die helm stond ook bijzonder mooi bij zijn MV en zijn rode pak. Snappy dresser, tenminste vroeger. Ik heb nog even geaarzeld tussen deze helm en de AGV Rossi Dreamtime.
 
Dank u, vind ik ook. Die helm stond ook bijzonder mooi bij zijn MV en zijn rode pak. Snappy dresser, tenminste vroeger. Ik heb nog even geaarzeld tussen deze helm en de AGV Rossi Dreamtime.

Goede keuze! Met een Rossi helm rijden er al zoveel. En Arai zijn fijne helmen. Dat kan ik van AGV niet zeggen. NR34 duikt nu maar even onder :P
 
Laatst bewerkt:
Wel erg off-topic, maar ik heb zelf een Troy Corser replica - Shark Race R pro..

Dat groene is parelmoer/flip-flop en al het lichtgrijs is glow in the dark (blauw).. Bijzonder dingetje :Y Zie je alleen niks van als je hem op hebt _O-
capacete-tamanho-58-shark-race-r-pro-replica-troy-corser-436501-MLB20368087868_082015-F.jpg
 
Wel erg off-topic, maar ik heb zelf een Troy Corser replica - Shark Race R pro..

Dat groene is parelmoer/flip-flop en al het lichtgrijs is glow in the dark (blauw).. Bijzonder dingetje :Y Zie je alleen niks van als je hem op hebt _O-
[afbeelding]

Nee niet mijn smaak ....geef mij maar die Phill Read , heb zelf ook helmen waarvan men zegt mohwaa niet een beetje TE voor je leeftijd _O- _O-
 
Wel erg off-topic, maar ik heb zelf een Troy Corser replica - Shark Race R pro..

Dat groene is parelmoer/flip-flop en al het lichtgrijs is glow in the dark (blauw).. Bijzonder dingetje :Y Zie je alleen niks van als je hem op hebt _O-
[afbeelding]

Smaken verschillen gelukkig ;)
 
Ik heb hier nog niemand gehoord over VR46 the game (aka MotoGP16). De game komt donderdag officieel uit, maar als het goed is ligt 'ie thuis al op me te wachten.

Nog mensen met een XboxOne, PS4 of Steam spelers hier?
 
Ik heb hier nog niemand gehoord over VR46 the game (aka MotoGP16). De game komt donderdag officieel uit, maar als het goed is ligt 'ie thuis al op me te wachten.

Nog mensen met een XboxOne, PS4 of Steam spelers hier?

Ik vind de MotoGP spellen eigenlijk altijd bagger.. dus geen pre-order voor mij :N
 
Ik heb hier nog niemand gehoord over VR46 the game (aka MotoGP16). De game komt donderdag officieel uit, maar als het goed is ligt 'ie thuis al op me te wachten.

Nog mensen met een XboxOne, PS4 of Steam spelers hier?
Als het goed is ligt er bij thuiskomst een review-kopietje voor me klaar :) Ps4 uiteraard.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan