Valentino Rossi Deel 2

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zou erg vet zijn! Ik werk voor Aprilia

Als gebeurd is dan kan ik vredig sterven :+

Aha zeg kun jij ook wat met kaarten fixen voor de MGP?
Mail me ff als dit zo is ;)

Greetzzz Don

email.gif

don.wigmore kringelding gmail.com
 
Laatst bewerkt:
[afbeelding]
Khebum ff onklaar gemaakt :+
p.s. Die foto is gewoon via je site te downloaden misschien moet je ze watermerken

Of ik iets watermerk of niet bepaal ik zelf wel even normaal is een afbeelding met een maximale grootte van 500 pixels in de hoogte of breedte op 72DPI waardeloos voor een vergroting.
Dat ze te downloaden zijn prima, maar er word duidelijk vermeld dat ze zonder toestemming van mij in dit geval niet gebruikt mogen worden voor reproductie evenals het verspreiden ervan.
Gebeurt dit wel dan ga ik heel lullig doen en beroep ik mij op mijn auteursrecht via de organisatie bij wie ik ben aangesloten.
Zij sturen namens mij via een advocaat een nette brief naar diegene met de sommatie de afbeeldingen van het internet te halen ( voor gebruik in magazine's e.d vervalt dit en hangt er gelijk een schadeclaim aan de broek ).
Maar dit terzijde ;)
 
Blijf erbij dat 70 euro voor een 40/50 foto teveel geld is zeker als het een droevige Rossi betreft O-)
Heel veel suc6 met je carrière :W
 
Laatst bewerkt:
Blijf erbij dat 70 euro voor een 40/50 foto teveel geld is zeker als het een droevige Rossi betreft O-)
Heel veel suc6 met je carrière :W

Je rekent het plakken op karton er niet bij plus het alu frame wat eromheen zit.
En zo droevig vond je hem niet getuige je bijna smeekbede in de privè brichten op hyves bekijk dan de prijs nog eens en ga voor de gein eens kijken op andere website's wat een foto kost in dit formaat en dan zonder frame + plakken.
Ik denk en weet bijna zeker dat ik goedkoper ben dan anderen, maar goed als jij denkt dat ik mijn prijzen zomaar zo "hoog" maak zonder te kijken naar de concurrentie en daar onder probeer te zitten, tsja dan zal jouw collectie met foto's enkel blijven bestaan uit gekopieerde foto's van het internet.
En dan heb je gelijk de reden waarom ik geen foto's in een betere resolutie upload ;)
En zoals je zelf al aangaf op hyves was het een unieke foto en je weet wat er met unieke foto's gebeurt neem ik aan.
Als je echt zo'n die hard fan van Rossi bent.....
Maar goed succes met het vinden van een paar leuke plaen.
 
Laatst bewerkt:
Pff, kinderen halve prijs he! _O- Als 15-jarige kost een staanplaats maar 15 euro! O-)
Veel voordeliger voor Tavullia dus. :+

Zou mooi zijn voor mn oudste dochter haar verjaardag een mooie pits kaart zij is ook een Rossi fan zoals mn andere 2 dochters :)
Ze is jarig op 23 juni dus mocht iemand een pitskaart kunnen regelen via Aprilia hou ik me aanbevolen zijn ze me wel verschuldigd na al die trouwe jaren :Y
 
Hé, zie dat je vorig jaar op Mugello was? Ik ga er dit jaar heen. Nog leuke tips?

Duimen voor mooi weer! Wij hadden vorig jaar de eerste dagen veel regen (=veel modder).

Wees er op zondagochtend vroeg bij, vooral als je bij de VR-fanclub will zitten.

Na de race het circuit op! En hard lopen naar het podium mocht je kans willen maken op een helm die het publiek ingegooid wordt. ;)

Verder is het alleen maar puur genieten. Veel plezier!
 
als Rossi dit jaar weer WK wordt gaat ie volgend jaar SBK's rijden op Aprilia. Weer ouderwets tegen Max racen :+ En misschien komt Glibbernau dan ook nog wel weer terug :P
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan