Valentino Rossi deel 20 - 40 jaar feest

Rossi wint tijdens de komende 100 pagina's...


  • Totaal aantal stemmers
    169
Waarschijnlijk de harde kern. De gemiddelde fan zit braaf op de tribune tussen de fans van andere rijders.
De resultaten van Rossi "decimeren", dat zal bij het aantal harde kern supporter hetzelfde gaan. Die gele petjes faseren langzaam maar gestaag uit en worden waarschijnlijk vervangen door rode petjes (Bagnaia op een Duc) 😁
Ik begrijp de connectie met Bagnaia, maar graag de Rossi fans bij de Rossi fans houden. Anders krijgen we crossovers.
Lorenzo fans die Bagnaia wel zien zitten.. en Rossi fans die dan wat gemeen hebben. :P
 
Ik begrijp de connectie met Bagnaia, maar graag de Rossi fans bij de Rossi fans houden. Anders krijgen we crossovers.
Lorenzo fans die Bagnaia wel zien zitten.. en Rossi fans die dan wat gemeen hebben. :P
Een Spanjaard die voor een Italiaan op een Italiaanse motor gaat juichen ? Dat is net zoiets als een Nederlander die voor Die Mannschaft gaat juichen 😁 Verder zie je amper nog zwart op de tribune. "uit het oog uit het hart"....
 
Ik begrijp de connectie met Bagnaia, maar graag de Rossi fans bij de Rossi fans houden. Anders krijgen we crossovers.
Lorenzo fans die Bagnaia wel zien zitten.. en Rossi fans die dan wat gemeen hebben. :P
Aparte topics, 1 voor de Rossi fans die pecco zien zitten en 1 voor de Lorenzo fans ( waaronder ik ) die pecco zien zitten.🥳🥳🥳
 
Een Spanjaard die voor een Italiaan op een Italiaanse motor gaat juichen ? Dat is net zoiets als een Nederlander die voor Die Mannschaft gaat juichen 😁 Verder zie je amper nog zwart op de tribune. "uit het oog uit het hart"....
Als er publiek mag komen is er toch al 1 met een ROOD Lorenzo petje:+ tenzij het regent.
 
Een Spanjaard die voor een Italiaan op een Italiaanse motor gaat juichen ? Dat is net zoiets als een Nederlander die voor Die Mannschaft gaat juichen 😁 Verder zie je amper nog zwart op de tribune. "uit het oog uit het hart"....
Vraag dat de Friezen maar.. maar mij maakt het niet uit waar een coureur geboren is.
Zuid Europa is al helemaal één pot nat.

Ik heb er al veertig jaar over gedaan om Brabant en Limburg uit elkaar te houden. _O-
 
Ja ik heb dat ook van dichtbij gezien en denk daar het mijne van. Ook de Max fans hebben er een handje van, vraag maar aan Lewis. Echter over Lewis kun je ook bijna niets meer schrijven zonder dat de discussie een hele verkeerde kant op gaat.

Maar daar gaat het ook allemaal niet om. Het punt is dat de negatieve reacties de positieve overheersen en dat het in fantopics steeds meer gaat over onderwerpen die niets met auto- of motorsport te maken hebben. En als je dat dan aangeeft wordt dat ook weer bediscussieert. Leuker wordt het er zo niet op.
Je blijft reageren he |( , ik blijf het niet vertellen -O-
 
Meeste "echte" motorsportfans zie je tijdens de TT, zal in andere landen ook wel zo gaan..
Dan komen die kneuzen weer op de tribune alsof ze alles weten, het zelf ook kunnen, de hele dag blijven lopen voort bier en hamburgers en die vinden dat je niet mag klagen want ze zijn er ook eens een dagje uit.
Als de race begint zijn ze of zat of liggen ze te pitten..

ja die echte fans..

Word liever nooit weer een fan genoemd als ik daar bij zou moeten horen.
 
Dat is nou precies de reden dat ik al jaren geleden besloten heb om niet meer naar de TT te gaan.
Zit je lekker naar de races te kijken, loopt er weer 1 te lallen, bierblikjes gooien, kotst zich leeg.
Nee dank je.
Trouwens, ik heb een collega die eens F1 kaartjes had gekocht voor Spa, alleen voor Max natuurlijk.
Helemaal erheen gereden, valt Max in bocht1 al uit.. die is meteen kwaad naar huis gegaan.
En maar zeggen hoe kut het wel niet was. Je kijkt dan toch gewoon de hele race uit, als je ECHT een liefhebber van F1, of wat voor race dan ook, bent?
Simpele voetbal supporters mentaliteit vind ik dat. (excuses voor de voetbal liefhebbers hier die niet zo zijn trouwens)
 
Dat is nou precies de reden dat ik al jaren geleden besloten heb om niet meer naar de TT te gaan.
Zit je lekker naar de races te kijken, loopt er weer 1 te lallen, bierblikjes gooien, kotst zich leeg.
Nee dank je.
Kotsers lopen meestal nog weg. Die stille "buurman" naast je die de hele tijd zijn gat ontlucht is veel erger 😁.
 
Meeste "echte" motorsportfans zie je tijdens de TT, zal in andere landen ook wel zo gaan..
Dan komen die kneuzen weer op de tribune alsof ze alles weten, het zelf ook kunnen, de hele dag blijven lopen voort bier en hamburgers en die vinden dat je niet mag klagen want ze zijn er ook eens een dagje uit.
Als de race begint zijn ze of zat of liggen ze te pitten..

ja die echte fans..

Word liever nooit weer een fan genoemd als ik daar bij zou moeten horen.
Vandaar ook dat de Wsbk en Bsb uiteindelijk veel leuker zijn om naar toe te gaan.
 
Vandaar ook dat de Wsbk en Bsb uiteindelijk veel leuker zijn om naar toe te gaan.
Ik vind de MotoGP qua totale beleving toch echt wel de topklasse.
De jonge Moto3 honden, de Moto2 eenheidsklasse met alle toekomstige motogp talenten en beloftes, de concept motoren uit de MotoGP, de brute power en technische ontwikkelingen, het maakt alles samen heel bijzonder om 2 tot 3 dagen te volgen op Assen
WorldSBk en BSB zijn qua races vaak tof, maar de speciale MotoGP wereld en alles er om heen blijft op 1 staan voor mij
 
Heel simpel, dit is een rijderstopic, ooit bedoeld voor fans en liefhebbers. Ooit werden hier regelmatig leuke high res foto's en goede updates geplaatst. Dat is lang geleden. En ten dele inherent aan zijn mindere prestaties van de laatste jaren. Terechte onderbouwde kritiek over zijn rijden mag. Maar alles wat niets met Motogp te maken heeft, hoort hier gewoonweg niet thuis. Datzelfde geldt voor overige rijderstopics. Just my 2 cents.
46-valentino-rossi_dsc7537_0.gallery_full_top_fullscreen.jpg
 
en Bsb uiteindelijk veel leuker zijn om naar toe te gaan.
Vooral BSB,
Dit was het eerste jaar BSB in Nederland,eerste trainingsdag,gasten kwamen mij persoonlijk bedanken voor mijn aanwezigheid.
Tijdens de races zat ik naart pa Tinmouth
1620127289270.png
 
Laatst bewerkt:
Vooral BSB,
Dit was het eerste jaar BSB in Nederland,eerste trainingsdag,gasten kwamen mij persoonlijk bedanken voor mijn aanwezigheid.
Tijdens de races zat ik naart pa Tinmouth
Bekijk bijlage 1628088
:t Ja heb je wel eens verteld, dat zijn leuke verhalen. Meerdere keren naar de UK geweest voor de Bsb. Zoveel sfeervoller dan motogp races.
 
Dat staat ook nog op mijn verlanglijstje,moet je gewoon in GB meemaken :t
ik vond de BSB altijd het leukste evenement op Assen
Ja dat was het zeker en erg jammer dat ze niet meer komen, maar wel begrijpelijk. Het is een economische keuze. Ga naar Brands, Oulton Park, Cadwell Park of Donington Park. Allemaal circuits met prachtige layouts.
 
Terug
Bovenaan Onderaan