Valentino Rossi deel 20 - 40 jaar feest

Rossi wint tijdens de komende 100 pagina's...


  • Totaal aantal stemmers
    169
Ja ik heb dat ook van dichtbij gezien en denk daar het mijne van. Ook de Max fans hebben er een handje van, vraag maar aan Lewis. Echter over Lewis kun je ook bijna niets meer schrijven zonder dat de discussie een hele verkeerde kant op gaat.

Heb ik nog niet gezien, maar dat komt omdat ik de F1 via teletekst volg denk ik :+
Maar geloof direct dat het oranje leger er ook wat van kan.

Maar daar gaat het ook allemaal niet om. Het punt is dat de negatieve reacties de positieve overheersen en dat het in fantopics steeds meer gaat over onderwerpen die niets met auto- of motorsport te maken hebben. En als je dat dan aangeeft wordt dat ook weer bediscussieert. Leuker wordt het er zo niet op.

Eens.
 
Dat zijn de hooligans van de motorsport, dat mag zich geen fans noemen imo 😑
Ik kan ook juichen als een coureur eraf stuitert waar ik niks mee heb.
Zolang hij maar veilig weg kan lopen kan ik zo'n crash wel waarderen.

Datzelfde heb ik ook in de F1 als Hamilton eraf knalt dat ik dan in de lucht spring.
Dat is pure emoties en daar kan je soms niks aan doen O-) erna is het ook meteen klaar (lach geen fans uit).
Maar dat maakt mij nog geen hooligan want erna ga ik weer rustig zitten en heb ik respect voor iedere fan die voor een andere coureur is.
Sterker nog heb gezellig met Engelse lopen te praten tijdens de weekenden in Spa.

Ik kon mij doodergeren in Oostenrijk toen ik op een "Verstappen" tribune zat.
Allemaal Nederlanders die middelvingers opstaken als er een Ferrari fans (of andere fans) langs liepen.
Ze konden nog niet eens vertellen wie in de roze auto's zaten.
Ik schaamde mij kapot en ben een jaar later weer lekker gemengd gaan zitten in Spa.

Kijk al F1 sinds 1994 en MotoGp begin 2000 maar emoties horen bij de sport dus ook blijdschap als je concurrent (zonder blessures) eraf knikkert.
 
Maar dat maakt mij nog geen hooligan want erna ga ik weer rustig zitten en heb ik respect voor iedere fan die voor een andere coureur is.
Dan slaat het dus ook niet op jou ;)


Ik kon mij doodergeren in Oostenrijk toen ik op een "Verstappen" tribune zat.
Allemaal Nederlanders die middelvingers opstaken als er een Ferrari fans (of andere fans) langs liepen.
Ze konden nog niet eens vertellen wie in de roze auto's zaten.
Maar juist op dit soort droeftoeters :+
 
Ik kan ook juichen als een coureur eraf stuitert waar ik niks mee heb.
Zolang hij maar veilig weg kan lopen kan ik zo'n crash wel waarderen.

Datzelfde heb ik ook in de F1 als Hamilton eraf knalt dat ik dan in de lucht spring.
Dat is pure emoties en daar kan je soms niks aan doen O-) erna is het ook meteen klaar (lach geen fans uit).
Maar dat maakt mij nog geen hooligan want erna ga ik weer rustig zitten en heb ik respect voor iedere fan die voor een andere coureur is.
Sterker nog heb gezellig met Engelse lopen te praten tijdens de weekenden in Spa.

Ik kon mij doodergeren in Oostenrijk toen ik op een "Verstappen" tribune zat.
Allemaal Nederlanders die middelvingers opstaken als er een Ferrari fans (of andere fans) langs liepen.
Ze konden nog niet eens vertellen wie in de roze auto's zaten.
Ik schaamde mij kapot en ben een jaar later weer lekker gemengd gaan zitten in Spa.

Kijk al F1 sinds 1994 en MotoGp begin 2000 maar emoties horen bij de sport dus ook blijdschap als je concurrent (zonder blessures) eraf knikkert.
Kan het je sterker vertellen: Mei 2019 zaten we op Catalunya op zo'n zelfde oranjetribune. Had oordopjes meegenomen voor het motorgeluid. Nou om die reden kun je ze dus bij de F1 wel thuis laten. Maar voor de DJ die daar de hele dag draaide kwamen ze prima van pas. De hele dag hossend publiek.. "Van links naar rechts" En dat 5x per uur. Porsche Cup komt voorbij, niemand heeft interesse, DJ draait door. Zelfde geldt voor F3 en F2. In de F2 was Nyck de Vries onderweg naar zijn titel. Niemand wist wie Nyck de Vries was. De F1 helden kwamen voorbij op de presentatietruck. De DJ draaide gewoon door. De interviews op de startgrid had ook niemand interesse voor. Pas 2 minuten voor de start hield de DJ ermee op.

Over wie ging dit topic ook alweer?
 
1620217848263.png
 
Official fan club petje ?

Liep er maandag ook mee en iemand vond het nodig om te zeggen dat het niet zo goed meer ging met rossi.
Heb gezegd dat je niet alles kan geloven wat je op teletekst ziet
Dat je met zo'n geel petje durft te lopen.. Schand vd parochie! 😜
 
Hehe, ik heb zelf niet een petje, trouwens van geen enkele rijder. Wel wat petjes van vroeger, TT-Assen enzo.
Maar, ook al gaat het nou wat minder val ik een icoon als Rossi nooit af. Ik denk wel dat het tijdperk voorbij aan het gaan is, maar ik vergeet m'n oude racehelden nooit. Dat leeft altijd door. 😍
Heb hier een aantal petjes van Rossi maar ook van andere racehelden. Wilde recentelijk wat petjes weg doen omdat ze echt goor waren. In de wasmachine worden ze vaal. Tot ik bedacht dat ouderwetse groene zeep wel eens zou kunnen werken. Ze zijn weer als nieuw :t
 
Heb hier een aantal petjes van Rossi maar ook van andere racehelden. Wilde recentelijk wat petjes weg doen omdat ze echt goor waren. In de wasmachine worden ze vaal. Tot ik bedacht dat ouderwetse groene zeep wel eens zou kunnen werken. Ze zijn weer als nieuw :t
Mooi man! Weet je, wat we allemaal van hun gezien hebben, dat word niet vergeten. Kan een ander wat lullig over doen, maar weet, de acties die onze oude helden gedaan hebben, zal me altijd bij blijven.
 
Mooi man! Weet je, wat we allemaal van hun gezien hebben, dat word niet vergeten. Kan een ander wat lullig over doen, maar weet, de acties die onze oude helden gedaan hebben, zal me altijd bij blijven.
Als ik m'n ogen dicht doet en denkt aan de 50cc met Angel Nieto en Jan de vries dan herdenk ik die mannen nog steeds wat een gevechten hadden die toch altijd , en de MV met Ago en zo kan ik wel fff doorgaan tot op de dag van vandaag ......en wat me over tig jaar ook nog bij zal blijven dat zijn de Moto3 mannen die ik voor het eerst live zag op Le Mans , die kwamen met een pestgang naar beneden op Le Chapelle en ik wist niet wat ik hoorde , ik kon het geluid toen het eerste jaar van die klasse alleen maar van TV , net grasmaaiers tot ik ze in het echt hoorde ,....FANTASTISCH en zal me dat moment altijd blijven herinneren .
 
Dat mag dan wel de werkelijkheid zijn, en dat is het ook, maar lees wat Gerrit, ik, en NR34 schreven.
Het gaat simpelweg voorbij, soms is het gewoon klaar, die tijd komt voor allen. Hoe zuur het ook is.
Maar, vergeet nooit wat het was, en vooral, hoe mooi het was. Die mensen leven altijd door, Jack, den Boet, Johan vd Wal met de gifkikker op Spa,
dat soort dingen vergeet je niet. Net als Wil Hartog. Of Marco Simoncelli. Dat zijn namelijk iconen van de motorsport.
Die blijven altijd door leven. Het zijn dingen, die je nooit meer vergeet, of de mensen nu dood zijn of niet, je vergeet het niet.
Net als Nicky Hayden, ook zo een icoon.

Maar goed, misschien ben ik wel een emotioneel mens, dat kan.

Edit, was gericht aan @Bikefreak , voor de duidelijkheid.

Zoals gewoonlijk ben ik te traag met typen, sorry ervoor.:+
 
Dat mag dan wel de werkelijkheid zijn, en dat is het ook, maar lees wat Gerrit, ik, en NR34 schreven.
Het gaat simpelweg voorbij, soms is het gewoon klaar, die tijd komt voor allen. Hoe zuur het ook is.
Maar, vergeet nooit wat het was, en vooral, hoe mooi het was. Die mensen leven altijd door, Jack, den Boet, Johan vd Wal met de gifkikker op Spa,
dat soort dingen vergeet je niet. Net als Wil Hartog. Of Marco Simoncelli. Dat zijn namelijk iconen van de motorsport.
Die blijven altijd door leven. Het zijn dingen, die je nooit meer vergeet, of de mensen nu dood zijn of niet, je vergeet het niet.
Net als Nicky Hayden, ook zo een icoon.

Maar goed, misschien ben ik wel een emotioneel mens, dat kan.

Edit, was gericht aan @Bikefreak , voor de duidelijkheid.

Zoals gewoonlijk ben ik te traag met typen, sorry ervoor.:+
Geen probleem. Ik ben geen gele brillen dromer. Post al 2 seizoenen dat het voorbij is met de prestaties. Jammer maar realiteit.
 
Geen probleem. Ik ben geen gele brillen dromer. Post al 2 seizoenen dat het voorbij is met de prestaties. Jammer maar realiteit.
Ik ben dat ook niet hoor. Een gele brillen dromer. Het is wat het is. Toch vergeet ik niet wat ie allemaal voor moois gebracht heeft, daar ging het om. Dat het voorbij is, ja, dat denk ik ook.
 
Terug
Bovenaan Onderaan