Valentino Rossi deel 20 - 40 jaar feest

Rossi wint tijdens de komende 100 pagina's...


  • Totaal aantal stemmers
    169
Heb jij een motorblok nodig?
92EF7492-6F56-436F-AFCD-9D370964D9D5.jpeg
 
Heel simpel, dit is een rijderstopic, ooit bedoeld voor fans en liefhebbers. Ooit werden hier regelmatig leuke high res foto's en goede updates geplaatst. Dat is lang geleden. En ten dele inherent aan zijn mindere prestaties van de laatste jaren. Terechte onderbouwde kritiek over zijn rijden mag. Maar alles wat niets met Motogp te maken heeft, hoort hier gewoonweg niet thuis. Datzelfde geldt voor overige rijderstopics. Just my 2 cents.
Een rijders topic is in mijn optiek bedoeld om dingen te bespreken over een specifieke coureur. Dus niet alleen maar lofzang en fan geneuzel. maar dat ben ik. Daarom werd mij ook weer verweten dat ik niks in het BB topic te zoeken had want ik had niks positief te melden. Dat vind ik dus je reinste onzin.

alles moet besproken worden in een rijders topic anders moet je de titel van het topic aanpassen naar fantopic in mijn ogen.
 
Mooi artikel met wat nazi foto's er bij. Rossi wil zich laten betalen door een land dat genocide pleegt. Verstokte Rossi critici kunnen achterover leunen. Niemand kan Rossi's naam zo goed besmeuren als Rossi zelf. Het leven is vol paradoxen. Wel jammer en onnodig.
 
Ach geen 1 land of natie is heilig. Ook die van ons niet. Of wel??
Wij waren vroeger fout (nu niet meer???), zij zijn nu fout. We zijn allemaal wel eens fout. :Y

De Russen zijn fout, de Chinezen zijn fout, de Noord-Koreanen zijn fout, de Amerikanen zijn fout, De arabieren zijn fout, de Japanners waren fout, de Duitsers waren fout, de Turken waren fout, en wij????
Wij zijn goed!!!! :+ _O-

Het is maar net welk brilletje je op hebt.
 
Ach geen 1 land of natie is heilig. Ook die van ons niet. Of wel??
Wij waren vroeger fout (nu niet meer???), zij zijn nu fout. We zijn allemaal wel eens fout. :Y

De Russen zijn fout, de Chinezen zijn fout, de Noord-Koreanen zijn fout, de Amerikanen zijn fout, De arabieren zijn fout, de Japanners waren fout, de Duitsers waren fout, de Turken waren fout, en wij????
Wij zijn goed!!!! :+ _O-

Het is maar net welk brilletje je op hebt.
Ik ben het met je eens dat dit niet een kwestie is van 100% goed of 100% slecht.
Het is in gradaties.

Tja, en wij zijn goed.
Nee, maar onze staat is geen Fundamentalistische Islam die sharia wetten hanteert en genocide pleegt in eigen land en in ons buurland. Dat is het brilletje wat ik op heb.

Er zijn gradaties. En gemakkelijk is het niet dat snap ik. Maar iedereen maakt zijn keuzes en door mijn brilletje bekeken bepalen uiteindelijk niet de prestaties wie je bent maar je keuzes.
 
:+ _O-
Ik moet er om lachen.

Gelukkig weet je jezelf (en mij) een goed gevoel te geven. Daar draait het immers om in het leven! :Y

Daar kan iedereen een voorbeeld aan nemen! *O* Het leven duurt namelijk maar even.

jollyjoker.jpg

Why so serious?? 🃏
 
Laatst bewerkt:
Ik zag van de week een heel klein stukje van de Formule 1. Overal Aramco borden. Mensenrechten? Blijkbaar niet zo heel interessant als er betaald en vermaakt wordt.

De olie raakt vanzelf op. :X
 
Ik ben het met je eens dat dit niet een kwestie is van 100% goed of 100% slecht.
Het is in gradaties.

Tja, en wij zijn goed.
Nee, maar onze staat is geen Fundamentalistische Islam die sharia wetten hanteert en genocide pleegt in eigen land en in ons buurland. Dat is het brilletje wat ik op heb.

Er zijn gradaties. En gemakkelijk is het niet dat snap ik. Maar iedereen maakt zijn keuzes en door mijn brilletje bekeken bepalen uiteindelijk niet de prestaties wie je bent maar je keuzes.
Jij verwoord het tot nu toe precies zo als ik er ook over denk.

Met als toevoeging van mij: Wij gewone werkende mensen hebben niet erg veel keus, Rossi heeft dat wel. Hij heeft dit absoluut niet nodig. Maar hij flikt dit wel in een periode dat zijn populariteit toch al een beetje begint af te brokkelen..... Niet erg handig.
Eerst leek hij alleen maar verslaafd aan het racen te zijn, nu hij al "loaded" is lijkt zijn meertje nooit vol te raken..... Ik ben nooit fan geweest, en heb nog geen stuiver uitgegeven aan "gele kledij of petjes", maar zag hem altijd wel graag winnen. Maar dat is eigenlijk omgeslagen bij mij, ik zie hem nu ineens graag tegen de vlakte kwaken. En met een hangend hoofd weglopen.
Jammer want als ik dan beelden terug kijk van jaren geleden tegen Stoner en Biaggi, zie ik iemand die gewoon kneiter hard op bloedsnelle motoren kan rijden, en nog ruimte over had in zijn hoofd om een wedstrijd in te delen. Daar had ik diep respect voor, maar dit respect verdwijnt met zijn hebzucht. Want dat is alles wat het nog is deze deal.
 
Een rijders topic is in mijn optiek bedoeld om dingen te bespreken over een specifieke coureur. Dus niet alleen maar lofzang en fan geneuzel. maar dat ben ik. Daarom werd mij ook weer verweten dat ik niks in het BB topic te zoeken had want ik had niks positief te melden. Dat vind ik dus je reinste onzin.

alles moet besproken worden in een rijders topic anders moet je de titel van het topic aanpassen naar fantopic in mijn ogen.
Volgens mij had lag dat in het BB topic iets genuanceerder.......voor de rest heb je wel gewoon gelijk natuurlijk.
 
Jij verwoord het tot nu toe precies zo als ik er ook over denk.

Met als toevoeging van mij: Wij gewone werkende mensen hebben niet erg veel keus, Rossi heeft dat wel. Hij heeft dit absoluut niet nodig. Maar hij flikt dit wel in een periode dat zijn populariteit toch al een beetje begint af te brokkelen..... Niet erg handig.
Eerst leek hij alleen maar verslaafd aan het racen te zijn, nu hij al "loaded" is lijkt zijn meertje nooit vol te raken.....
Mooie toevoeging
 
Jammer want als ik dan beelden terug kijk van jaren geleden tegen Stoner en Biaggi, zie ik iemand die gewoon kneiter hard op bloedsnelle motoren kan rijden, en nog ruimte over had in zijn hoofd om een wedstrijd in te delen. Daar had ik diep respect voor, maar dit respect verdwijnt met zijn hebzucht. Want dat is alles wat het nog is deze deal.
Volgens mij doen we dat wel vaker, iemand ophemelen als mens omdat-ie iets specifieks heel goed kan. Er zijn niet zo veel coureurs die het ophemelen als mens ook zo volledig waard zijn. Rossi is een kampioen, één van de beste coureurs die we ooit gezien hebben, en veel van zijn persoonlijke eigenschappen heb ik hoog zitten. Hij is een strijder, een levensgenieter, geeft om de mensen om hem heen. Een bikkelharde racer, uitzonderlijk talent.

Maar zijn emotie heeft hem ook wel eens in de weg gezeten, en hij schuwt de vieze kanten van de spelletjes niet. Zakelijk gezien houdt hij zich niet 100% bezig met zijn 'brand', met VR46, en daardoor gebeuren er wel eens dingen die misschien niet zo bij hem als persoon passen. Die blinde vlekken - vooral het niet afkeuren van de haat op social media na het mislopen van de tiende titel - laten zien dat hij uiteindelijk ook maar 'gewoon' een mens is.

Dus waar juich je voor? Voor alles waar 'VR46' op staat? Voor de levensgenieter? Voor de coureur? Of alleen bij titels en overwinningen? Daar zijn we gelukkig allemaal vrij in. De persoon Valentino Rossi, met alles erop en eraan? Die stond bij mij eigenljk nooit op een sokkel. Maar ik ben wel altijd fan geweest van zijn aanstekelijke liefde voor racen. Daar doet zo'n zakelijke deal dan ook niks aan af.
 
Ai ai ai...... ik heb dus motoren van "those nice people that gave us Pearl Harbour" en alora,
van "il Duce"...


Vwb dat laatste, ik moest wel ff opzoeken wie er aan de macht was in Italië in 1909 toen Gilera begon...
1620927973406.png

Victor_Emanuel_III_van_Italië


Mensen in glazen huizen....... :+

Matt heeft een mening, niks mis mee. Maar denkt hij nou echt dat ik anders over Saudi Arabië ga denken omdat ze Rossi sponsoren? Of dat snurkfeest dat F1 heet? Of de Dakar die niet naar Dakar gaat? :N
 
Laatst bewerkt:
Volgens mij doen we dat wel vaker, iemand ophemelen als mens omdat-ie iets specifieks heel goed kan. Er zijn niet zo veel coureurs die het ophemelen als mens ook zo volledig waard zijn. Rossi is een kampioen, één van de beste coureurs die we ooit gezien hebben, en veel van zijn persoonlijke eigenschappen heb ik hoog zitten. Hij is een strijder, een levensgenieter, geeft om de mensen om hem heen. Een bikkelharde racer, uitzonderlijk talent.

Maar zijn emotie heeft hem ook wel eens in de weg gezeten, en hij schuwt de vieze kanten van de spelletjes niet. Zakelijk gezien houdt hij zich niet 100% bezig met zijn 'brand', met VR46, en daardoor gebeuren er wel eens dingen die misschien niet zo bij hem als persoon passen. Die blinde vlekken - vooral het niet afkeuren van de haat op social media na het mislopen van de tiende titel - laten zien dat hij uiteindelijk ook maar 'gewoon' een mens is.

Dus waar juich je voor? Voor alles waar 'VR46' op staat? Voor de levensgenieter? Voor de coureur? Of alleen bij titels en overwinningen? Daar zijn we gelukkig allemaal vrij in. De persoon Valentino Rossi, met alles erop en eraan? Die stond bij mij eigenljk nooit op een sokkel. Maar ik ben wel altijd fan geweest van zijn aanstekelijke liefde voor racen. Daar doet zo'n zakelijke deal dan ook niks aan af.
Amen :t
 
Nee ik laat Rossi helemaal niet helemaal niet maar z'n gang gaan, ik heb daar een duidelijke mening over. Het kan in mijn ogen niet door de beugel. Geld niet alleen voor Rossi trouwens, er zijn meer dingen in de wereld waar ik het duidelijk niet mee eens ben. Maar daar hou ik het dan ook bij, ik heb geen energie om een strijd te gaan voeren, maar een duidelijke mening heb ik wel.
Dat zal heel VR46 aan zijn arie oxideren wat ik daar van vind, sterker nog die boodschap komt niet eens aan. Maar helaas voor Rossi en co ben ik niet de enige die het niet kan waarderen.
Er staat een heel leger aan haters klaar, en die gaan wel strijd voeren. En hij maakt het ze heel erg gemakkelijk op dit moment.
"The higher they fly, the harder they fall" Dit is vaker gebeurt in de geschiedenis, nooit gedacht dat Rossi zo zou verdwijnen, maar die kant lijkt het toch wel op te gaan.
 
Ai ai ai...... ik heb dus motoren van "those nice people that gave us Pearl Harbour" en alora,
van "il Duce"...


Vwb dat laatste, ik moest wel ff opzoeken wie er aan de macht was in Italië in 1909 toen Gilera begon...
Bekijk bijlage 1631725
Victor_Emanuel_III_van_Italië


Mensen in glazen huizen....... :+

Matt heeft een mening, niks mis mee. Maar denkt hij nou echt dat ik anders over Saudi Arabië ga denken omdat ze Rossi sponsoren? Of dat snurkfeest dat F1 heet? Of de Dakar die niet naar Dakar gaat? :N
1909 Toen stak Europa nog heel anders in elkaar, sterker nog er was nog helemaal geen sprake van Europa.
En Japan had nog helemaal geen kant gekozen.......En hebben later een behoorlijke prijs moeten betalen voor het kiezen van de "verkeerde" kant.

Dus een oude italiaan en een betrekkelijk nieuwe Japanse motor plaatsen in de huidige politiek is lastig.
 
Terug
Bovenaan Onderaan