Valentino Rossi deel 20 - 40 jaar feest

Rossi wint tijdens de komende 100 pagina's...


  • Totaal aantal stemmers
    169
Dat hebben wij ook niet gezien maar er zijn ook veiligheidscamera's.....die zien wij nooit.
Maar daar kan dan toch niet "het"grote verschil in zitten toch ?


Ik ga er vanuit dat Rossi tijdens de tt bekend maakt dat Misano zn laatste "thuis"race zal zijn en dat hij het seizoen gewoon afmaakt etc.
 
Ongeveer 1,5 langzamer dan de top en dan stop je er waarschijnlijk mee.
Als ik 1,5 seconde langzamer dan de top was dan had het Petronas team mij misschien aangenomen om seizoen af te maken,daar zit potentie in8)7
 
Je weet dat je met deze uitspraak alle andere coureurs van die tijd enorm declasseert hé.
Je kan het ook overdrijven natuurlijk, ik zal de laatste zijn die een coureur of wie dan ook declasseer , de verschillen waren toen vele malen groter dan toen en neem aan dat jij ook wel races heb gezien in het verleden , zo ja dan kan je het alleen maar beamen .
 
Je kan het ook overdrijven natuurlijk, ik zal de laatste zijn die een coureur of wie dan ook declasseer , de verschillen waren toen vele malen groter dan toen en neem aan dat jij ook wel races heb gezien in het verleden , zo ja dan kan je het alleen maar beamen .
De 4 tact Honda was de beste motor van die tijd, en toch is Rossi naar de mindere Yamaha gegaan. Hij had ook bij Honda kunnen blijven en zo kampioenschap na kampioenschap a la Marquez aan elkaar kunnen rijgen. Hij koos niet voor de gemakkelijkste weg.
Ben het met je eens dat een satellietmotor geen schijn van kans had, alhoewel ln het begin die Camel en Movistar Honda's goed waren. Ik dacht dat de overwinning van Elias op een satelliet Honda uiteindelijk Rossi de titel heeft gekost.
 
Laatst bewerkt:
Ik voorspel dat Rossi nog tot zijn 46e probeert motoGP te rijden. Als hij geen fabrieksmotor mee krijgt, stoft hij maar een oude tweetact NSR af!

:+
 
Ik voorspel dat Rossi nog tot zijn 46e probeert motoGP te rijden. Als hij geen fabrieksmotor mee krijgt, stoft hij maar een oude tweetact NSR af!

:+
Die heeft tie nooit gekregen, wat hij wel heel graag wou.
De 2001 kampioensfiets ging naar het team van Erv Kanemoto, waar ene Jurgen van den Goorbergh plaats op nam.
 
Die heeft tie nooit gekregen, wat hij wel heel graag wou.
De 2001 kampioensfiets ging naar het team van Erv Kanemoto, waar ene Jurgen van den Goorbergh plaats op nam.
Inderdaad. Net een jaar te laat voor Jurgen.

Maar VR zal nog wel wat overjarig spullen hebben liggen :+
 
Als coureur heb je geen invloed op de kwaliteit van het deelnemersveld om je heen. Dat maakt de titels die iemand binnen haalt niet minder waard.
Dat geldt voor iedereen in het deelnemersveld. De titels van die andere grootheid, MM, zijn toch ook niet minder waard omdat Rossi en Lorenzo over hun hoogtijdagen zijn/waren ?
 
Ongeveer 1,5 langzamer dan de top en dan stop je er waarschijnlijk mee.
Als ik 1,5 seconde langzamer dan de top was dan had het Petronas team mij misschien aangenomen om seizoen af te maken,daar zit potentie in8)7
Op zijn minst om verantwoordelijk te worden voor de temperatuur van de bandenwarmers :+
 
En dan ook weer terug naar de bridgestone banden!
Als hij nu op een vette NSR met bridgestone banden stapt wordt hij uitgelachen wat betreft rondetijden _O- voor de fans wel leuk om een brommer te zien rijden tussen de echte motoren, denkt iedereen dat die oude meneer wel heel hard kan op een brommer;) sorry, kon het niet laten....
 
Er gaat op het circuit voor mij niks boven de geur van tweetakten. De huidige motoGP is echt heel gaaf. Indrukwekkend qua techniek. Ik vraag me wel eens af hoe ver ze nu zouden kunnen zijn met tweetakten...
Men wil altijd iets dat er niet is. In de tijd van de tweetakten zaten ouwe lullen te romantiseren over de viertakten die uit de racerij verdwenen waren. Nu is het andersom.
 
Tja.. honda was zwaar beledigd door hem.. vonden ze.
De motor zorgde immers voor het winnen niet de coureur, was hun standpunt..
Denk dat ze nu beter weten.
 
Ik dacht dat die Honda fietsen "nooit" in prive collecties terecht kwamen. Andere merken doen daar duidelijk minder moeilijk over. Die dingen lijken me nogal wat op te leveren als je ze verkoopt. Maar in verhouding tot de kosten van zo'n heel MotoGP project is de verkoopprijs van die gare fietsen natuurlijk een schijntje ;)
 
Doohan heeft een hele collectie thuis
 

Bijlagen

  • dfcc369de2b9e335fa42b990b9780dde.jpg
    dfcc369de2b9e335fa42b990b9780dde.jpg
    132,4 KB · Weergaven: 26
Dat heeft hij dan heel netjes voor elkaar :t Ben vast in de war met iets anders. Misschien een of ander formule 1 ding dan ofzo....
 
Terug
Bovenaan Onderaan