Valentino Rossi deel 20 - 40 jaar feest

Rossi wint tijdens de komende 100 pagina's...


  • Totaal aantal stemmers
    169
Rossi en Marlig op de foto:);).hij was trots dat het hem eindelijk lukte haha:Y:+
Geweldig moment The Goat staat er echt op.
Ik volg hem al vanaf zijn 125cc periode toen afgelopen Zondag het moment er was.
Niet op Assen Valencia of weet ik waar maar op een circuit waar ik elke meter goed ken.
Hij stond overigens in de box waar Motorsportlifestyle(waar ik voorrijder bent) meestal gebruik van maakt, echt te gek voor woorden:Y
 

Bijlagen

  • 9942c78b-8ca9-4b02-bb30-c10fffffed41 Rossi en marlig.jpg
    9942c78b-8ca9-4b02-bb30-c10fffffed41 Rossi en marlig.jpg
    86,6 KB · Weergaven: 4
Wel "grappig" :

Ik zie een notificatie dat jij een bericht in dit topic geplaatst hebt en denk bij mezelf: "Eens kijken wat hij nu weer gevonden heeft om over Rossi te zeiken"

:') :')
Ik vond het een geweldige foto. 2 Legendes uit een verschillend tijdperk op 1 beeld genomen. En zeik ik zoveel op Rossi,dacht het niet.
 
Open paddock dus geen speciale kaarten.
Na zijn race kwam hij langs zijn wachtende fans (klein aantal) voor zijn teambox waar ze een hek hadden neergezet.
Uurtje erna voor zijn motorhome die midden op het terrein stond lekker openbaar waar ook wat fans(ik dus ook) stonden.
Ook daar kwam hij naar buiten en langs dus een handtekening op mijn meegenomen Rossipet weten te scoren supergaaf om hem eindelijk eens te treffen op een circuit waar ik zelf al vele jaren rijd.
Tijdens zijn race stond ik boven op het dak zijn box,geweldig om hem zo aan het werk te zien.

Het weer was zwaar klootte maar mocht voor mij de pret niet drukken.
Gaaf man!
Misschien maar volgend jaar ook eens heen gaan.
Neem ik mijn replica mee van 1999, zijn kampioenshelm.
 
Rossi en Marlig op de foto:);).hij was trots dat het hem eindelijk lukte haha:Y:+
Geweldig moment The Goat staat er echt op.
Ik volg hem al vanaf zijn 125cc periode toen afgelopen Zondag het moment er was.
Niet op Assen Valencia of weet ik waar maar op een circuit waar ik elke meter goed ken.
Hij stond overigens in de box waar Motorsportlifestyle(waar ik voorrijder bent) meestal gebruik van maakt, echt te gek voor woorden:Y
Wie wil er nu niet met Marlig op de foto?! :):P
 
Wie wil er nu niet met Marlig op de foto?! :):P
Als ik had geweten dat hij zo populair is had ik zijn handtekening moeten vragen.
En met hem op de foto moeten gaan.

Heb hem ooit eens ontmoet op 31-12-2020..
O-):+
 
Als ik had geweten dat hij zo populair is had ik zijn handtekening moeten vragen.
En met hem op de foto moeten gaan.

Heb hem ooit eens ontmoet op 31-12-2020..
O-):+
Heb jij Marlig de legende ontmoet ja? Damn hej, jaloers! Hopelijk krijg ik ook nog ooit de kans tijdens een classic evenement.
 
  • Haha
Waarderingen: Tcat
Als ik had geweten dat hij zo populair is had ik zijn handtekening moeten vragen.
En met hem op de foto moeten gaan.

Heb hem ooit eens ontmoet op 31-12-2020..
O-):+
Weet het nog wel 👍
Ze heeft nog steeds spijt van het afscheid nemen van die toch wel hele fraaie Thundercat .
Die R6 heeft ze nog maar vind ze niet zo makkelijk/heerlijk rijden als tja die cat.
 
  • Eens
Waarderingen: Tcat
Weet het nog wel 👍
Ze heeft nog steeds spijt van het afscheid nemen van die toch wel hele fraaie Thundercat .
Die R6 heeft ze nog maar vind ze niet zo makkelijk/heerlijk rijden als tja die cat.
:+
Dan is zij niet de enige...
Heb niet eens de tijd gehad om mijn #46 (om maar effe ontopic te blijven) sticker op de TC te plakken....
B|
 
Terug
Bovenaan Onderaan