Valentino Rossi deel 20 - 40 jaar feest

Rossi wint tijdens de komende 100 pagina's...


  • Totaal aantal stemmers
    169
Ik denk dat er minder MotoGP/Superbike coureurs niet behandeld zijn dan wel. :+
 
P11 rij 4,wordt niet makkelijk. Maar als hij een beetje op stoom komt en erop blijft zitten dan kan podium in zicht komen. Eerst maar een goede start inderdaad...
 
Helaas, hij gaat ook echt te lang door. En waarom, om de oudste rijder ooit te worden?
Hij zou zich gewoon moeten gaan richten op het opleiden van jongeren, dat is de beste stap.

Door elke keer in (achter de) middenmoot te rijden laat elke wedstrijd voor een Rossi fan aanvoelen als een verloren wedstrijd. Ik ben bang dat het zo langzamerhand MotoGP fans gaat kosten.
 
Tja inmiddels begint zich een patroon te ontwikkelen,en zal Rossi moeten accepteren dat er inmiddels snellere mannen
zijn,maar dat is nu eenmaal zo in het leven,niemand kan eeuwig de snelste zijn ook een Rossi niet.
Nu rijd hij ondanks dat nog aardig mee maar ik ben bang dat Yamaha aardig mee rijden toch op een gegeven ogenblik niet
voldoende meer zal vinden en een jonger talent zal aantrekken.Als Rossi dan nog wil blijven rijden zal het voor een satelliet team zijn.
Of zelf voor eigen rekening blijven rijden,geld zat om dat te doen.
 
Moeizame race van Rossi.......tis nu net andersom als vorig jaar toen had Vinales het erg moeilijk op de Yamaha en ging het bij Rossi goed.
Kijken hoe Fabio zijn 1e MotoGP valpartij verwerkt.
 
En wat moet morbidelli dan ?
Ik ben het helemaal met je eens een paar slechte resultaten en je bent afgeschreven......
Kijk naar Zarco, op de Yamaha een hero nu een zero, afschrijven dan maar nee natuurlijk niet.
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: Qken
Moeizame race van Rossi.......tis nu net andersom als vorig jaar toen had Vinales het erg moeilijk op de Yamaha en ging het bij Rossi goed.
Kijken hoe Fabio zijn 1e MotoGP valpartij verwerkt.

Goed , hij startte aardig en er was een momentje in de eerste bocht en viel terug naar P6 , maar hij zal nu wel begrijpen dat je daar nog 28 ronden voor heb om dat te corrigeren en niet binnen 2 ronden .
 
Ik ben het helemaal met je eens een paar slechte resultaten en je bent afgeschreven......
Kijk naar Zarco, op de Yamaha een hero nu een zero, afschrijven dan maar nee natuurlijk niet.
Zarco is blijkbaar geen man voor een KTM,sommige merken liggen bepaalde coureurs gewoon niet,je zag het bij
Rossi op de Ducati en Lorenzo heeft er ook moeite mee,Iannone is ook zo,n voorbeeld reed op de Suzuki best goed
en is nu bijna de slechtste coureur van het veld.Maar dat Rossi zijn dagen geteld zijn lijkt nu wel duidelijk te worden,
zelfs een man op krukken was sneller in de kwalificatie.Zeelenberg moet ook eens een goed gesprek met FQ aangaan
en hem wat tot bedaren brengen want je ziet een patroon ontstaan dat hij te snel te veel wil,nu al meerdere valpartijen daardoor.
 
Laatst bewerkt:
De tijd zal het leren......en dat geldt voor iedere coureur, alleen heeft de 1 wat meer krediet dan de ander.
 
Ik heb wat dat betreft veel respect voor de Espargaro broers, zitten niet op top motoren maar weten toch regelmatig leuk te scoren.
 
Zarco is blijkbaar geen man voor een KTM,sommige merken liggen bepaalde coureurs gewoon niet,je zag het bij
Rossi op de Ducati en Lorenzo heeft er ook moeite mee,Iannone is ook zo,n voorbeeld reed op de Suzuki best goed
en is nu bijna de slechtste coureur van het veld.Maar dat Rossi zijn dagen geteld zijn lijkt nu wel duidelijk te worden,
zelfs een man op krukken was sneller in de kwalificatie.Zeelenberg moet ook eens een goed gesprek met FQ aangaan
en hem wat tot bedaren brengen want je ziet een patroon ontstaan dat hij te snel te veel wil,nu al meerdere valpartijen daardoor.

2 keer podium dit jaar, en het is over en uit?
Wat betreft fq, is die jongen niet ongelooflijk zadelvast? Zeker voor een rookie!
 
2 keer podium dit jaar, en het is over en uit?
Wat betreft fq, is die jongen niet ongelooflijk zadelvast? Zeker voor een rookie!

precies , dit zijn gewoon leer momentjes voor hem en zo'n jongen moet je juist niet temmen maar gewoon zijn gang laten gaan en laten leren door zijn eigen fouten.
 
Terug
Bovenaan Onderaan