Valentino Rossi deel 20 - 40 jaar feest

Rossi wint tijdens de komende 100 pagina's...


  • Totaal aantal stemmers
    169
Ben je nou met het eerste of het tweede eens;)

Deze vraag is van hetzelfde niveau als het ge-OH hiervoor en dat weet je zelf ook. Aan de andere kant, serieus on-topic dat is al jaren een utopie in dit topic.
 
Eigenlijk zouden ze alleen maar jong talent moeten toelaten... misschien voor de veiligheid dan het aantal CC's wat verlagen naar 125 ofzo...

Dat is misschien wel wat voor Red Bull om zo'n klasse te starten, ik zou het dan de Red Bull Rookies Cup noemen! :Y
 
Wat kun je anders verwachten van een Kouwesjakie?
Wat kun je anders verwachten van een Kouwesjakie?
Nou let op komt ie : voor mij zou hij nog wel een held kunnen zijn als hij z'n plek bij yamaha bij beide teams gelaten had voor wat het is en ontwikkelingswerk voor Aprillia zou gaan doen op de vrije plek welke daar nog is maar begrijp dat dat nog al een dingetje is maar toch dus niks verkeerds over Rossi maar iets wat ik me zo bedenk.
 
Nou let op komt ie : voor mij zou hij nog wel een held kunnen zijn als hij z'n plek bij yamaha bij beide teams gelaten had voor wat het is en ontwikkelingswerk voor Aprillia zou gaan doen op de vrije plek welke daar nog is maar begrijp dat dat nog al een dingetje is maar toch dus niks verkeerds over Rossi maar iets wat ik me zo bedenk.

Ja eens hoor. Dat hebben tot nog toe alle oud wereldkampioenen ook gedaan: Aan het einde van hun carrière ontwikkelingswerk gedaan voor de teams achteraan in het veld. Rossi is gewoon een verwend mennekuh. En hij wil maar niet met pensioen gaan! _O-
 
Nou let op komt ie : voor mij zou hij nog wel een held kunnen zijn als hij z'n plek bij yamaha bij beide teams gelaten had voor wat het is en ontwikkelingswerk voor Aprillia zou gaan doen op de vrije plek welke daar nog is maar begrijp dat dat nog al een dingetje is maar toch dus niks verkeerds over Rossi maar iets wat ik me zo bedenk.
Zou wel gaaf zijn, maar denk dat Rossi dat niet zo gauw gaat doen, hij wil dit blijven doen omdat/zolang hij competitief is, testwerk is geen racen en niet competitief, dus denk dat ie dan liever nog meer gaat focussen op de Ranch en/of ooit wel een eigen team :P
 
Vanuit mijn standpunt IS Rossi jong talent.
Je hebt altijd nog wel een oudere zak. /Hans. :+
Ja nou en, dat kansloze geheimzinnige gedoe, iedereen weet toch over wie het gaat _O-
Mooi dat er inside info is, én dat dat gedeeld wordt, maar dat geheimzinnige rand gedoe.. 😂
Iemand begon er mee, ik ging er gewoon lekker mee door.
Van sommige dingen kan ik wel de humor inzien.
Het feitje gaat ook al jaren terug.
Zelfs Jezus was er bij zag ik. ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan