Valentino Rossi deel 20 - 40 jaar feest

Rossi wint tijdens de komende 100 pagina's...


  • Totaal aantal stemmers
    169
Op eigen kracht had Valentino het podium nooit gepakt vandaag, maar wat voor Fabio geldt, geldt ook voor Rossi: je moet je kansen pakken. Valentino heeft toch een boel sterke rijders achter zich gehouden, uitstekend gereden vandaag.
Niet lullig bedoeld, maar wat denken jullie er nu zelf van?
Ging Vale zo goed, of ging de rest zo slecht?
Veel afwezigen (blessures en schorsingen), veel rijders die duidelijk trager waren dan anderen enzovoorts.
Ik heb VR niet afgeschreven, maar als ik zie dat hij maar net voor Nakagami geïndigd is, dan geeft dat toch te denken.....
 
Niet lullig bedoeld, maar wat denken jullie er nu zelf van?
Ging Vale zo goed, of ging de rest zo slecht?
Veel afwezigen (blessures en schorsingen), veel rijders die duidelijk trager waren dan anderen enzovoorts.
Ik heb VR niet afgeschreven, maar als ik zie dat hij maar net voor Nakagami geïndigd is, dan geeft dat toch te denken.....

Laat me raden, je bent geen fan van Rossi?
 
Lol,hoezo lullige opmerking van een hater.
Het blijft knap hoe hij zelfs nu nog zijn rijstijl aan kan passen aan een motor wiens instellingen hem niet liggen.
Mooi weer een podium te pakken👍👍
 
Niet lullig bedoeld, maar wat denken jullie er nu zelf van?
Ging Vale zo goed, of ging de rest zo slecht?
Veel afwezigen (blessures en schorsingen), veel rijders die duidelijk trager waren dan anderen enzovoorts.
Ik heb VR niet afgeschreven, maar als ik zie dat hij maar net voor Nakagami geïndigd is, dan geeft dat toch te denken.....
Maar dat spreekt ook voor vinales.
Ben blij dat die jongeouwe.
Weer eens een podium heeft.
Daar bij.
Nakagami was helemaal best sterk dit weekend.
 
Niet lullig bedoeld, maar wat denken jullie er nu zelf van?
Ging Vale zo goed, of ging de rest zo slecht?
Simpel: allebei.

Valentino ging best goed, anders reed hij allang achter Viñales.
Valentino ging best goed, anders reed hij allang achter Miller.
Valentino ging best goed, anders reed hij allang achter Dovizioso.

Marquez heeft z'n arm gebroken, anders finishte hij vóór Valentino.
Bagnaia heeft z'n blok gebroken, anders finishte hij vóór Valentino.
Morbidelli heeft z'n blok gebroken, anders finishte hij vóór Valentino.

De wereld is niet zwart-wit, maar de finishvlag wel, dus podium = podium en met een carrière van ruim 20 jaar mag je daar nog steeds elke dag van het jaar om juichen! *O*
 
Niet lullig bedoeld, maar wat denken jullie er nu zelf van?
Ging Vale zo goed, of ging de rest zo slecht?
Veel afwezigen (blessures en schorsingen), veel rijders die duidelijk trager waren dan anderen enzovoorts.
Ik heb VR niet afgeschreven, maar als ik zie dat hij maar net voor Nakagami geïndigd is, dan geeft dat toch te denken.....

Vale ging uitstekend! Kijk eens waar hij vorige week stond? En to finish first, you have to.....die race wijsheid ging zeker vandaag op. En ook dat heeft Vale in z'n carriere ondervonden.
 
Laat me raden, je bent geen fan van Rossi?
Ik ben geen fan van alle rijders momenteel in de GP.
Voor mij was dat iets van vroeger.
Maar nogmaals, dit heeft niet met voorkeur of afkeer te maken.....
Het is gewoon mijn inschatting van wat er gebeurd is.
Wie weet verbaast dat oudje (al is VR anderhalf decennia jonger dan ik ben) mij nog wel in de rest van het seizoen.
 
Ik ben geen fan van alle rijders momenteel in de GP.
Voor mij was dat iets van vroeger.
Maar nogmaals, dit heeft niet met voorkeur of afkeer te maken.....
Het is gewoon mijn inschatting van wat er gebeurd is.
Wie weet verbaast dat oudje (al is VR anderhalf decennia jonger dan ik ben) mij nog wel in de rest van het seizoen.

Ben gewoon een keer blij dat een raceheld na zo'n lange tijd weer op het podium staat. Ik ben ook vaak kritisch maar er zijn momenten dat je die kritiek even mag laten gaan ;)
 
Helemaal blij🥳🥳🥳🥳
IMG20200716101947.jpg
 
Aanpassen van rijstijl komt omdat het een ouwe rot in het vak is.....vele jonkies zullen daar eerder een probleem mee hebben denk ik.

Wat ik uit onderstaande begrijp heeft hij juist de motor op zijn rijstijl aangepast en niet andersom.

 
Terug
Bovenaan Onderaan