Patman
MF veteraan
Je went er aan, net als naast een treinbaan, die hoor je na een tijdje ook niet meer
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Je went er aan, net als naast een treinbaan, die hoor je na een tijdje ook niet meer
Je went er aan, net als naast een treinbaan, die hoor je na een tijdje ook niet meer
Is daar een statistiek van? Dat hoe langer je langs de weg woont, je minder last krijgt?
Heh, wat?
HIJ ZEI DAT IE EEN ELECTRA GLIDE EEN HEEL MOOI DING VINDT, OPA GILLES!
Aahahhh de Electra Glide!!!! Jaaa dat is nog eens mooi! En dan natuurlijk met wijde pijpenHIJ ZEI DAT IE EEN ELECTRA GLIDE EEN HEEL MOOI DING VINDT, OPA GILLES!
Nee, dat komt door teveel rukkenHeeft dat er niet mee te maken dat je langzaam doof wordt?
De wielrennersOk we leggen de lawaaierige auto's en motoren aan banden!
What's next?
De wielrenners
Alle velgen aan banden!
Vinden de open-pijpers bijvoorbeeld het geluid van die kutscootertjes ook prettig? Of is dat dan wel weer irritant?
Er moet een signaal vanuit de motogemeenschap komen waaruit blijkt de meerderheid van de motorrijders het niet eens is met de luidruchtige uitlaten van sommige individuele motorrijders.
en niet anders.
Zeker als je zelf weet dat je motor teveel lawaai maakt dan ben je gewoon bewust asociaal bezig.
En dan kun je mensen die aangeven dat zij er anders over denken wel voor moraalridders uitmaken, maar dat veranderd er niets aan dat je het uiteindelijk voor jezelf verpest.
En voor anderen, dat blijkt maar weer uit het onderwerp van dit topic.
Ik durf te wedden dat als je mij door de bebouwde kom hoort rijden, het niet eens in je op komt me aan te houden. Ik rij dan in z'n 4, zo goed als stationair.
Dit weekend kwam er een over de ring Amersfoort met 50 km/h in zijn 1 voorbij, kon hem wel afschieten, pijn deed het, dat goedkope GP dempertje.
Asociaal klinken is een keuze, en staat gedeeltelijk los van de demper die je er op hebt zitten.
Ik durf te wedden dat als je mij door de bebouwde kom hoort rijden, het niet eens in je op komt me aan te houden. Ik rij dan in z'n 4, zo goed als stationair.
Dit weekend kwam er een over de ring Amersfoort met 50 km/h in zijn 1 voorbij, kon hem wel afschieten, pijn deed het, dat goedkope GP dempertje.
Asociaal klinken is een keuze, en staat gedeeltelijk los van de demper die je er op hebt zitten.
Als je met dempers rijdt, behoor je niet tot de open pijpers volgens mijBeide even iritant, ik rij dan ook met dempers.....
(Ik ga er gemakshalve van uit dat jij denkt dat ik onder de open pijpers?!? behoor)
Daarom dat stukje tussen haakjes he'..........Als je met dempers rijdt, behoor je niet tot de open pijpers volgens mij
Mwah, op zo'n circuit kun je niet over bruggetjes springen. Daarnaast heb ik al eens circuitdagen gedaan en ondanks dat het even leuk is is het heel anders qua rijden dan op de weg, een stuk minder ontspannen en mentaal zwaarder.
Daarnaast moet ik er een dagje voor inplannen, er naartoe rijden(kost weer benzine) en is er meer slijtage op onderdelen als banden, remblokken en kneesliders. Vaak mag je ook daar niet met een open uitlaat rijden.
Ik heb daar gewoon de tijd en het geld niet voor, 170 is alleen voor de sessies, maar als je daar bandjes en benzine bij optelt(Assen heen+terug is al 40 euro aan benzine) zit je alweer over de 200 euro voor een dagje rijden en daarvoor kan ik ook leuk naar de Eifel gaan.
Leuk voor 1 á 2 keer in het jaar zo'n dagje circuit, maar meerdere keren per maand zit er toch echt niet in.