valkenburgse middenstand start hetze

Vinden de open-pijpers bijvoorbeeld het geluid van die kutscootertjes ook prettig? Of is dat dan wel weer irritant?


Beide even iritant, ik rij dan ook met dempers.....
(Ik ga er gemakshalve van uit dat jij denkt dat ik onder de open pijpers?!? behoor)
 
Er moet een signaal vanuit de motogemeenschap komen waaruit blijkt de meerderheid van de motorrijders het niet eens is met de luidruchtige uitlaten van sommige individuele motorrijders.


Ik denk dat dat net zo iets als met milieuclubjes wordt:
Een paar die klagen en het voor de rest verpesten })
 
:^ en niet anders.

Zeker als je zelf weet dat je motor teveel lawaai maakt dan ben je gewoon bewust asociaal bezig.

En dan kun je mensen die aangeven dat zij er anders over denken wel voor moraalridders uitmaken, maar dat veranderd er niets aan dat je het uiteindelijk voor jezelf verpest.
En voor anderen, dat blijkt maar weer uit het onderwerp van dit topic.

Ik durf te wedden dat als je mij door de bebouwde kom hoort rijden, het niet eens in je op komt me aan te houden. Ik rij dan in z'n 4, zo goed als stationair.

Dit weekend kwam er een over de ring Amersfoort met 50 km/h in zijn 1 voorbij, kon hem wel afschieten, pijn deed het, dat goedkope GP dempertje.

Asociaal klinken is een keuze, en staat gedeeltelijk los van de demper die je er op hebt zitten.
 
Ik durf te wedden dat als je mij door de bebouwde kom hoort rijden, het niet eens in je op komt me aan te houden. Ik rij dan in z'n 4, zo goed als stationair.

Dit weekend kwam er een over de ring Amersfoort met 50 km/h in zijn 1 voorbij, kon hem wel afschieten, pijn deed het, dat goedkope GP dempertje.

Asociaal klinken is een keuze, en staat gedeeltelijk los van de demper die je er op hebt zitten.

Ik vind toch dat je best irritant bent in z'n vier met je motor! En je lelijke pak!
Aanpakken dat motortuig! Met gieters! Dat zal ze leren!
 
Ghahaah, ik geef toe dat ik dat wel denk als de "Rock city chapter" weer eens door mijn voortuin komt denderen ;) ;)
 
Ik durf te wedden dat als je mij door de bebouwde kom hoort rijden, het niet eens in je op komt me aan te houden. Ik rij dan in z'n 4, zo goed als stationair.

Dit weekend kwam er een over de ring Amersfoort met 50 km/h in zijn 1 voorbij, kon hem wel afschieten, pijn deed het, dat goedkope GP dempertje.

Asociaal klinken is een keuze, en staat gedeeltelijk los van de demper die je er op hebt zitten.



:^

Ik rijd ook met de db-killers er in en als ik ze er uit haal wordt het voor mezelf al vervelend dus dat wil ik een ander niet aandoen.
Als het kan geef je gas en als het nodig is doe je even rustig aan, volgens mij is het allemaal niet zo moeilijk.
 
Mwah, op zo'n circuit kun je niet over bruggetjes springen. Daarnaast heb ik al eens circuitdagen gedaan en ondanks dat het even leuk is is het heel anders qua rijden dan op de weg, een stuk minder ontspannen en mentaal zwaarder.

Daarnaast moet ik er een dagje voor inplannen, er naartoe rijden(kost weer benzine) en is er meer slijtage op onderdelen als banden, remblokken en kneesliders. Vaak mag je ook daar niet met een open uitlaat rijden.

Ik heb daar gewoon de tijd en het geld niet voor, 170 is alleen voor de sessies, maar als je daar bandjes en benzine bij optelt(Assen heen+terug is al 40 euro aan benzine) zit je alweer over de 200 euro voor een dagje rijden en daarvoor kan ik ook leuk naar de Eifel gaan.

Leuk voor 1 á 2 keer in het jaar zo'n dagje circuit, maar meerdere keren per maand zit er toch echt niet in.

Nee,in kuilen duiken :P


Verder zeg ik : ontspanning door inspanning :)
 
Veel lawaai is ook maar een relatief begrip.
Mijn volledig standaard CBR1000F van 1987 is in nederland toegelaten met een geluidsproductie van 96dB(A) bij 4750tpm stilstaand gemeten.
De tegenwoordige fietsen mogen maar 85dB(A) produceren volgens mij.
Als ik dan 100km/u met mijn CBR rij dan produceert hij dus 96dB(A) en dat is gewoon legaal.
Mensen worden gewoon steeds onverdraagzamer en egoistischer omdat alle regels steeds strenger worden. En daardoor ergeren zij zich dan ook steeds eerder en vaker aan totaal onbenullige zaken.
 
Laatst bewerkt:
Wat een stelletje jankers hier ! Jullie maken me ziek ! Open uitlaat jankie jankie herrie jankie jankie ! Alles jankie jankie hier ! Get a ******* life ! Laat iedereen toch lekker in zn waarde ! Steek je motor in de fik en verlaat aub dit prachtige forum waar we dan weer lekker over motoren en rijden kunnen praten !
 
Terug
Bovenaan Onderaan