van der valk hengelo (ov)

Status
Niet open voor verdere reacties.
als het aanstaande maandag redelijk weer is zal ik er zijn en zal proberen wat kennisen op te trommelen, ik rijd dus op een R1, wordt trouwens wel tegen 7 uur savonds en dus alleen als het redelijk tot goed weer is.
 
ben je op zoek naar werk en wat zoek je ongeveer, misschienm weet ik nog wel iets of anders misschien iemand anders, haha misschien is een vacature topic wel iets.
Nou, ik ben inderdaad op zoek, hoewel ik waarschijnlijk al een nieuwe baan heb. Ik ben op zoek naar iets in sales (ca. €50.000). Voorlopig beschouw ik de komende maanden als vacantie waarin ik ook lekker (veel) motor kan rijden. *D
 
Op zaterdag 29 juni 2002 01:55 schreef Erik van Dam het volgende:Nou, ik ben inderdaad op zoek, hoewel ik waarschijnlijk al een nieuwe baan heb. Ik ben op zoek naar iets in sales (ca. €50.000). Voorlopig beschouw ik de komende maanden als vacantie waarin ik ook lekker (veel) motor kan rijden. *D

Gaat dit over jouw salaris of over de omzet of de prijs van dingen die je verkoopt?
 
v/d Valk, hier raggel ik ook vaak rond met m'n brik :) .

Jullie vergeten een hele leuke uitbreiding. Het is de eerste afslag na de afslag waar je na v/d Valk de snelweg opdraait. Hier ligt een kleine verlaten rondweg met 2 of 3 rotondes die weer via een brug de snelweg over gaat en via een aantal (2-baans) stoplichten weer bij v/d Valk uitkomt.

Zal proberen of ik een plaatje kan vinden
 
v/d Valk, hier raggel ik ook vaak rond met m'n brik :) .

Jullie vergeten een hele leuke uitbreiding. Het is de eerste afslag na de afslag waar je na v/d Valk de snelweg opdraait. Hier ligt een kleine verlaten rondweg met 2 of 3 rotondes die weer via een brug de snelweg over gaat en via een aantal (2-baans) stoplichten weer bij v/d Valk uitkomt.

Zal proberen of ik een plaatje kan vinden

Slangenbeek??

Moet daar toch eens gaan kijken op een zondag.
 
Slangenbeek??

Moet daar toch eens gaan kijken op een zondag.

Nee, net niet. Je blijft nog net voor die woonwijk (half in hengelo en half erbuiten, europalaan volgens mij, staat nog niet op de meeste kaarten).

Je neemt de eerste afslag na die afslag amsterdam als je vanaf VDV hengelo uitrijd. Hierna volgen een aantal rontondes en ander speelgoed waarna je weer op de bornsestraat eindigt (VDV ligt aan de bornsestraat). Om vanaf hier naar VDV te komen zijn er alleen nog maar een paar leuke sprintstoplichtjes.

Momenteel zitten er ook een aantal op- en afritten van de snelweg dicht i.v.m. verbouwingen.
 
Ga ook wel eens rijden bij Van der Valk... erg leuk. Texaco van der Valk is ons vaste vertrekpunt... zeg Erik volgens mij moet ik jou wel eens tegenkomen, wij gaan ook altijd naar Duitsland of naar Gescher of naar Felsenmuhle (dat molentje) in Ochtrup... ook erg mooi rijden (en geen flitspalen).
 
Dit weekend heb ik de bochten ff. uitgeprobeerd. Prima te :] hoor. Geen vangrails (of ik heb ze niet gezien). Wel oppassen voor de hobbels in de 270 graden bocht.
 
Ga ook wel eens rijden bij Van der Valk... erg leuk. Texaco van der Valk is ons vaste vertrekpunt... zeg Erik volgens mij moet ik jou wel eens tegenkomen, wij gaan ook altijd naar Duitsland of naar Gescher of naar Felsenmuhle (dat molentje) in Ochtrup... ook erg mooi rijden (en geen flitspalen).
Ja, daar komen wij ook altijd. Maar ik ben de laatste weken niet meer geweest; komend weekend ga ik maar weer eens naar Cochem. :]
Mijn motor is vrij herkenbaar (Lucky Strike) en ik ook (als ik mijn mond open doe ;) ). En een groen Kawa heb ik daar ook wel eens gezien. :P
 
Nee, net niet. Je blijft nog net voor die woonwijk (half in hengelo en half erbuiten, europalaan volgens mij, staat nog niet op de meeste kaarten).

Je neemt de eerste afslag na die afslag amsterdam als je vanaf VDV hengelo uitrijd. Hierna volgen een aantal rontondes en ander speelgoed waarna je weer op de bornsestraat eindigt (VDV ligt aan de bornsestraat). Om vanaf hier naar VDV te komen zijn er alleen nog maar een paar leuke sprintstoplichtjes.

Momenteel zitten er ook een aantal op- en afritten van de snelweg dicht i.v.m. verbouwingen.

Dat weggetje heb ik gisteren gereden.

Daarna de snelweg op om de afrit Hengelo/Delden op de A1 te kunnen pakken.

Ik dacht ff te kunnen oefenen op het "plat" leggen van mijn motor. Alleen zit er in die bocht een nare hobbel, waardoor ik hem bijna echt plat legde :(
 
...
Er was hier trouwens een keer iemand op M-F die 2x heeft gepost oid. En hij had filmpjes van alle bochten vanaf zijn motor gefilmd (zowel van voor als van achter)...
Filmpjes zijn helaas verloren gegaan bij een herinstallatie (althans op mijn pc, ik neem aan dat hij ze zelf nog wel heeft)

Zoekt en gij zult vinden.. Hier staan de filmpjes: 213.51.140.35/motor/haring.html
Ik weet niet wat voor IP adres dat is, zou kunnen dat het op zijn eigen pc is, het is niet altijd gegarandeerd dat dat ding aan staat.
(hij heeft trouwens 4x iets op M-F gepost ipv 2x ;) )
 
Dit weekend heb ik de bochten ff. uitgeprobeerd. Prima te :] hoor. Geen vangrails (of ik heb ze niet gezien). Wel oppassen voor de hobbels in de 270 graden bocht.
je moet even de goede lijn daar zoeken, ik neem hem binnen redelijk ruim en net voor de eerste hobbel trek ik hem naar binnen dan ga je er redelijk recht overheen, alleen dan oppassen bij het snel accelereren over de tweede hobbel dan wil de voorkant nog wel eens los kome en wordt het een beetje onstabiel.
 
je moet even de goede lijn daar zoeken, ik neem hem binnen redelijk ruim en net voor de eerste hobbel trek ik hem naar binnen dan ga je er redelijk recht overheen, alleen dan oppassen bij het snel accelereren over de tweede hobbel dan wil de voorkant nog wel eens los kome en wordt het een beetje onstabiel.

Die hobbels liggen dus over de volle breedte van de baan zodat je er niet omheen kunt rijden?
 
Ja, daar komen wij ook altijd. Maar ik ben de laatste weken niet meer geweest; komend weekend ga ik maar weer eens naar Cochem. :]
Mijn motor is vrij herkenbaar (Lucky Strike) en ik ook (als ik mijn mond open doe ;) ). En een groen Kawa heb ik daar ook wel eens gezien. :P

Dat zal ik dan vast en zeker zijn geweest! :P Is tegenwoordig een blauw/witte GSXR. Ik heb nog nooit een Lucky Strike gixxer gezien....
 
Dat weggetje heb ik gisteren gereden.

Daarna de snelweg op om de afrit Hengelo/Delden op de A1 te kunnen pakken.

Ik dacht ff te kunnen oefenen op het "plat" leggen van mijn motor. Alleen zit er in die bocht een nare hobbel, waardoor ik hem bijna echt plat legde :(

Hobbels in op/afritten van snelweg ken ik niet, kom namelijk nooit op een snelweg :+ .

Met m'n lichte (vermogen dan) brikje is snelweg niets aan, maar rotondes zijn prima :)
 
Er was hier trouwens een keer iemand op M-F die 2x heeft gepost oid. En hij had filmpjes van alle bochten vanaf zijn motor gefilmd (zowel van voor als van achter)...
Filmpjes zijn helaas verloren gegaan bij een herinstallatie (althans op mijn pc, ik neem aan dat hij ze zelf nog wel heeft)
[/edit]

Ah, dat was ik waarschijnlijk. }) Filmpjes staan nog steeds op mijn homepage trouwens.
Loop een beetje achter de feiten aan hier |( heb topic gemist. Maar euh bij deze een oproep, komt allen op de Zondag avond :] racen, dwz 11-aug en natuurlijk alle zondagen daarna 8-) .
 
Ik rij hem dan nog meestal door....bij van de valk er dus meteen weer op ri weerselooo dan daar eraf en er weer op bij van de valk weer hetzelfde eraf en erop dan weer ri enschede bij hengelo eraf enz enze
MAAR !!!! Ken jij het 'klaverblad' VFRiezenveen dan nog niet :? :? :? Das nog veel mooier !!!
4 u bochten op 4 kilometer.

VFRiendelijke groetuh
Speedy, die na Vjenne vaak met een wat kleiner gewordende slider thuus komt :D:D:D
 
Ik rij hem dan nog meestal door....bij van de valk er dus meteen weer op ri weerselooo dan daar eraf en er weer op bij van de valk weer hetzelfde eraf en erop dan weer ri enschede bij hengelo eraf enz enze
MAAR !!!! Ken jij het 'klaverblad' VFRiezenveen dan nog niet :? :? :? Das nog veel mooier !!!
4 u bochten op 4 kilometer.

VFRiendelijke groetuh
Speedy, die na Vjenne vaak met een wat kleiner gewordende slider thuus komt :D:D:D


Zijn dat o.a. die bochten van de op/af-ritten op de "nieuwe" rijksweg, richting "de wieke", oftewel Westerhaar
 
Laatst bewerkt:
MAAR !!!! Ken jij het 'klaverblad' VFRiezenveen dan nog niet :? :? :? Das nog veel mooier !!!
4 u bochten op 4 kilometer.

Ken ik van horenzeggen. Ben er nog nooit geweest misschien toch eens tijd om een daar een paar rondjes te draaien. Zitten er ook links om :9~ bochten bij?
 
Dat 'klaverblad' bij Vriezenveen.... is dat op de N349 vanuit Almelo? Zie op de platte grond 2 u bochten (www.map24.nl) .... of zitten die andere 2 daar ook wel? Of is dat weer ergens anders...
 
De VFRiezenveense bochten zitten op de nieuwe rondweg van wierden naar VFRiezenveen/ri Hardenberg.
EN als je de weg doorrijd van Hengelo / Almelo / ri Hardenberg dan heb je bij VFRiezenveen een 100km weg met een scherpe bocht naar links, als je dan ri hardenberg wilt moet je rechtsaf NIET DOEN ! Rij over het viaduct en ga dan rechtsaf (ri wierden/zwolle, 1ste u bocht)) dan de eerste afslag erweer af (ri adorp volgens mij, 2de u bocht) dan onder viaduct door rechts erweerop (3de u bocht) en dan bij het begin er weer af (4de u bocht) dus zeg maar 4 u bochten (schrapen met zo/n 80a90km/uur) op zó'n 4 km.

en als jullie een rode VFR zien ff zwaaien he, cu @ VFRienzenveen ??!!!!
Hier een plaatje van wat ik bedoel
http://www.speedy70.nl/circuit_vfriezenveen.jpg
(weet nog nie hoe ik hier plaatjes moet invoegen)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan