vanavond in Zembla (hells angels)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik speel maar weer eens advocaat van de duivel, maar ik vind dat die Angels soms best gelijk hebben. De media blaast de boel wel op als ze het hebben over de politie die in elkaar wordt geslagen of Henk van Dorp die een tikje krijgt.

Natuurlijk zijn het geen lieverdjes, en natuurlijk is dat hele drugsgedoe niet helemaal zuiver, maar het zijn wel mannen met een moraal. Wat ik mij wel afvraag is: "Is die moraal niet dubbel?". Want opkomen voor je zoontje of een medelid doe je wel, maar het afschieten van een medelid doe je ook.

Hoe je het ook went of keert, de Hells Angels zijn voor veel jonge gastjes nog steeds een groep Outlaws. Terwijl het eigenlijk normale mannen zijn die van een goed feestje houden en soms hun normen en waarden boven de wet stellen. Maar dat doen we allemaal wel eens.. toch?
 
Dat reportertje scheet 7 kleuren man, kon je zo wel zien. Maar ja laten we wel wezen; het is niet Christelijke Motorclub. Kon nog wel respect opbrengen voor die gast. 8-)
 
Wat een achterlijk domme lul is die interviewer.
Heb je de kans op een interview stel je allemaal vragen waarmee je het gesprek steeds verder dicht gooit.

Hij had nog nooit van open vragen gehoord, in elke vraag was zijn mening al verwerkt.
Helemaal mee eens!!!!!
Jammer van een gemiste kans! Verder gaan ze bij de HA hun goddelijke gang maar, ik heb geen last van ze!! ;)
 
Eigenlijk een heel gedoe om die Angels...ik zie ze nooit... die hebben fijn hun eigen wereldje waar ik nix te zoeken heb..
Zodra d'r ergens iets opduikt over die gasten in een topic is het bal: ,,verdedigers,, en leukdoeners...
Zouden mensen er dan toch stiekum tegenop zien en diep in het gewone burgerhartje ( niet slaan...ben de gewone man...maatje..eh..44)toch een beetje jaloers op hun leventje? ( Waar ik niet mee zou willen ruilen...de prsidentstatoos zijn verwijderd...met de kaassschaaf?, om nog maar te zwijgen over die filty meneren...)

Groeten,
Peter *D ...
 
Degene die rechts (voor de kijkers links) aan tafel zat, werkt bij harleyworld amsterdam, en da's gewoon een vriendelijke vent. Ga er eens een bakkie doen zou ik zeggen.

Voor de rest boeien de HA me niet echt. Maar ik vermoed wel dat hun "invloed" in de pers flink "geromantiseerd" (lees: overdreven) wordt. Tuurlijk zullen er criminelen in zitten, maar neem eens een even grote willekeurige groep mensen als de HA, en licht hun doopceel eens. Grote kans dat daar ook criminelen tussen zitten. Waarschijnlijk zal het aantal bij de HA wel wat hoger zijn, door de aantrekkingskracht er van.

Maar toch, geloof dus echt niet dat het allemáál criminelen zijn, globaal opererend, de big boss die de touwtjes in handen heeft.. Dat doet me een beetje te veel denken aan die 70'er jaren series, met S.P.E.C.T.R.E. en zo.. Kijk uit! degenie die je hamburgers staat te flippen bij de mac is misschien wel een handlanger!
 
Ik had al niks met de Hells Angels, maar ik wist niet dat ze ooit begonnen waren als... Kreidler-club Amsterdam :+ :+ :+ www.brommer-forum.nl

[me]Snarfman miste door zijn lachstuip de eerste vijf minuten...[/me]
 
werd er niet gezegd dat clubavonden voor iedereen toegangkelijk is, nou zullen
we een keer met heel MF daar een avondje lekker gaan zuipen.


:+
 
Je kunt ook als vreemde gewoon een biertje doen als de keet open is, en dat is meestal
Hun macht? Ik heb nog geen belastingverhoging verhogen, maar ze verdienen de kost als ondernemers, hoofdzakelijk in de horeca en de randaktieviteiten daaromheen, zo ook waar de wallen om bekend staan.
En tuurlijk gebeurd daar wel eens wat, je mot er gewoon heengaan en ze niet "als vreemde aankijken" maar als mens, dan kun je er best terecht
Het is bij lange na niet nedelands grootste MC, maar eenmaal in een zwart daglicht geplaatst, dan valt het niemand mee er weer uit te komen.
Dus m.a.w. gewoon doen, ga er een biertje kopen. Excaliber is ook van hun
 
Wat had jij verwacht dan? Dat ze alleen maar bier drinken ofzo? Als jij nog moet rijden dan drink je toch ook geen alcohol, ofwel? Jij drinkt toch ook niet de hele dag bier?

Nee, eigenlijk drink ik helemaal geen bier, maar dit terzijde. Laat ik je om te beginnen even vertellen dat ik in de beginperiode een feest van de HA heb bezocht, dat was in 1977. Ik heb daar van alles zien vloeien en stuiven, maar verdomde weinig cola en bronwater. Cola light bestond toen nog niet. Verder ken ik een paar van hen persoonlijk en dus hoor je nog wel eens iets. Neem van mij aan dat 4 Hell's Angels aan een bronwatertje niet erg overeenkomt met de werkelijkheid. Mijn uitspraak is dus niet geheel ongefundeerd, hoe zit dat met de jouwe? Hoeveel Hell's Angels ken jij? Hoevaak heb jij er met eentje gesproken? Hoevaak heb jij Angels Place bezocht? Maar wat houdt je tegen het zélf eens te gaan bekijken op een dinsdagavond? Uit hetgeen de vice-president zei maak ik op dat je welkom bent. Laat ons eens weten als je een clubavond hebt bezocht en hoe het daar toeging. Wij zijn benieuwd naar je ervaringen.
 
Nee, eigenlijk drink ik helemaal geen bier, maar dit terzijde. Laat ik je om te beginnen even vertellen dat ik in de beginperiode een feest van de HA heb bezocht, dat was in 1977. Ik heb daar van alles zien vloeien en stuiven, maar verdomde weinig cola en bronwater. Cola light bestond toen nog niet. Verder ken ik een paar van hen persoonlijk en dus hoor je nog wel eens iets. Neem van mij aan dat 4 Hell's Angels aan een bronwatertje niet erg overeenkomt met de werkelijkheid. Mijn uitspraak is dus niet geheel ongefundeerd, hoe zit dat met de jouwe? Hoeveel Hell's Angels ken jij? Hoevaak heb jij er met eentje gesproken? Hoevaak heb jij Angels Place bezocht? Maar wat houdt je tegen het zélf eens te gaan bekijken op een dinsdagavond? Uit hetgeen de vice-president zei maak ik op dat je welkom bent. Laat ons eens weten als je een clubavond hebt bezocht en hoe het daar toeging. Wij zijn benieuwd naar je ervaringen.

Grin...Zoiets probeer ik met de eerste regel van mijn signature ook iedere keer te zeggen ;) :P
 
Ik heb weleens gesproken met een Hell´s Angel ja. Was bij Parkpop in Den Haag. Het was stampvol in het Zuiderpark en vroeg aan een van die jongens waarom ze in het middel zoveel plaats opeisen. Ik stond dus binnen no time weer buiten het Zuiderpark. Voor de rest aardige gasten hoor. Zijn alleen niet zo te porren voor een intellectueel uitdagende discussie zeg maar. :+
En wie op zoek is naar de ECHTE mafia in Nederland heeft nix te zoeken bij Angels Place, maar kan beter eens de bouwwereld in gaan. Willem Endstra, bankier van de onderwereld was niet geheel toevallig ook nog eens vastgoedmagnaat.
 
werd er niet gezegd dat clubavonden voor iedereen toegangkelijk is, nou zullen
we een keer met heel MF daar een avondje lekker gaan zuipen.


:+

Ben niet heel het mf en ook nog niet zolang hier maar wou je veel plezier wnsen bij die mannen maar ik pas...heb even goed wel lol in het leven zonder die gasten en dat wou ik graag zo houden...
 
Nee, eigenlijk drink ik helemaal geen bier, maar dit terzijde. Laat ik je om te beginnen even vertellen dat ik in de beginperiode een feest van de HA heb bezocht, dat was in 1977. Ik heb daar van alles zien vloeien en stuiven, maar verdomde weinig cola en bronwater. Cola light bestond toen nog niet. Verder ken ik een paar van hen persoonlijk en dus hoor je nog wel eens iets. Neem van mij aan dat 4 Hell's Angels aan een bronwatertje niet erg overeenkomt met de werkelijkheid. Mijn uitspraak is dus niet geheel ongefundeerd, hoe zit dat met de jouwe? Hoeveel Hell's Angels ken jij? Hoevaak heb jij er met eentje gesproken? Hoevaak heb jij Angels Place bezocht? Maar wat houdt je tegen het zélf eens te gaan bekijken op een dinsdagavond? Uit hetgeen de vice-president zei maak ik op dat je welkom bent. Laat ons eens weten als je een clubavond hebt bezocht en hoe het daar toeging. Wij zijn benieuwd naar je ervaringen.


aha, ok, je weet dus waar je het over hebt :) en nee, ik ken geen HA's, nooit gezien ook, die heb je hier in groningen niet. Ben ook nog nooit op een feestje van ze geweest. Het had mij alleen niks verbaasd dat ze es een keertje wat anders dronken dan bier. Zat kennelijk mis.
 
als ze met hun mond net zo goed zouden zijn als met hun vuisten,
dan zouden ze een stuk intilligenter overkomen
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan