vanavond in Zembla (hells angels)

Status
Niet open voor verdere reacties.
aha, ok, je weet dus waar je het over hebt :) en nee, ik ken geen HA's, nooit gezien ook, die heb je hier in groningen niet. Ben ook nog nooit op een feestje van ze geweest. Het had mij alleen niks verbaasd dat ze es een keertje wat anders dronken dan bier. Zat kennelijk mis.

Geloof mij, die jongens drinken best iets anders dan bier hoor. Alleen gaat dan het alcoholpercentage omhoog, ipv omlaag :) En ze zullen ook best wel eens een cola puur pakken hoor, maar dat blikje Sourcy dat zij voor zich hadden tijdens de uitzending (een van hen drónk zelfs nog een voorzichtig slokje ervan) was er duidelijk voor de positieve beeldvorming, neem dat van mij aan.
 
Geloof mij, die jongens drinken best iets anders dan bier hoor. Alleen gaat dan het alcoholpercentage omhoog, ipv omlaag :) En ze zullen ook best wel eens een cola puur pakken hoor, maar dat blikje Sourcy dat zij voor zich hadden tijdens de uitzending (een van hen drónk zelfs nog een voorzichtig slokje ervan) was er duidelijk voor de positieve beeldvorming, neem dat van mij aan.
Denk dat heel Nederland er nu van overtuigd is dat de HA een gewone motorclub is. ;)
 
Vond het wel mooi om te zien. Eigenlijk weten we nog steeds niks van Hells Angels. Zijn ze nu echt zo crimineel als iedereen denkt of is het nou een gewone motorclub als iedere andere?

Misschien toch maar eens een biertje pakken in Angels Place op dinsdagavond. Wat ik begrijp van de Vice-President is iedereen welkom op clubavond. 8-)
 
Ben niet heel het mf en ook nog niet zolang hier maar wou je veel plezier wnsen bij die mannen maar ik pas...heb even goed wel lol in het leven zonder die gasten en dat wou ik graag zo houden...
Een collega van mij is H.A.... een doodgewone kerel die de zelfde baan heeft als ik, rookt niet en drinkt toevallig ook cola light.

Verder een fijne collega en een aardige vent.

Hun leven draait gewoon meer om de club, so what O-)
 
Ach, in iedere motorclub gebeurt wel eens wat:

Hoofdverdachte in Nomad-zaak mogelijk meer op zijn kerfstok
België pakt Hells Angel voor 3 moorden


Door Dénis van Vliet

Een van de hoofdverdachten van de moord op drie Hells Angels in Limburg, P.G. alias Spike, is begin deze maand in België ingerekend. Aan de arrestatie ging een intensieve zoektocht in Nederland en België vooraf.

Het Openbaar Ministerie heeft de arrestatie van G., lid van Hells Angelsclub de Nomads uit Oirsbeek, tegenover deze krant bevestigd. Naar drie andere leden van de Nomads wordt nog altijd gezocht.
G. zit in de cel, in afwachting van zijn uitlevering aan Nederland. Eerder al werden 13 leden van de Limburgse afdeling ingerekend. Zij beroepen zich tot op heden op hun zwijgrecht.
Alle Angels zijn opgepakt wegens betrokkenheid bij de moord op hun clubgenoten Paul de Vries, Cor Peijnenburg en Serge 'Moon' Wagener. Hun doorzeefde lijken werden half februari gevonden in de Geleenbeek bij Echt. Achtergrond voor de moordpartij zou de diefstal zijn van bijna 300 kilo cocaïne van Colombianen.
Uit uitgelekte informatie blijkt dat politie en justitie de opgepakte Nomads van meer verdenken dan de moorden alleen. Ze worden in verband gebracht met het afpersen van Maastrichtse coffeeshophouders, de uitvoer van 866.000 xtc-tabletten naar Australië en de uitvoer van verschillende partijen drugs naar Duitsland.
De Limburgse Angels zijn mogelijk ook betrokken bij een reeks onopgeloste moordzaken, waaronder die op de drugscriminelen Mark Nevens en Steven Chocolaad. De Nomads zouden bovendien achter de landgoedmoorden in Hilvarenbeek zitten, waarbij de broers Taminiau en twee Limburgse xtc-handelaren omkwamen.
De rechtszaak tegen de Limburgse Hells Angels staat voor januari op de rol. De rechtbank in Amsterdam heeft vier weken uitgetrokken voor het megaproces.
 
Een collega van mij is H.A.... een doodgewone kerel die de zelfde baan heeft als ik, rookt niet en drinkt toevallig ook cola light.

Verder een fijne collega en een aardige vent.

Hun leven draait gewoon meer om de club, so what O-)

Moordenaars, pedofielen, verkrachters e.d. hebben ook allemaal nietswetende collega´s, buren en vrienden.
 
En, gaat er nog iemand gezellig een biertje pakken vanavond?

En Ed, wat zeiden de heren toen je met je vuurrode Duc hun terrein op kwam gereden? Kreeg je gelijk een meter bier van een van hun feestnummers, oftewel de filthy few?

;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan