Vandaag opgehaald: ZX-12R 2004

Hoe is de zithouding van zo'n ding nu als je 'm vergelijkt met een ZZR?

De zithouding is vrijwel gelijk aan die van de ZZR (1100). Je ligt wel verder voorover maar je clipons zitten weer dichterbij. Hij zit in ieder geval niet beter of slechter dan mijn ZZ-R 1100.
 
Vergeleken met een ZZR600:

Hogere zit, meer voorover op de clip-ons, meer en directer stuurgevoel, voelt nauwelijks groter. Een stuk sportiever dus. Een duo zit veeeeel beroerder op de 12, hoger en opgevouwen.

Vering is aanmerkelijk stugger, wat voor mij prettiger is. Meer bodemspeling en je hoeft de motor minder "de bocht in te werken".

Helaas ook iets minder windbescherming.
 
Zouden alle ZZ-R rijders op den duur overstappen naar een ZX? ;)

Ik wilde wat pittigers en liefst van Kawasaki. Veel alternatief is er niet en de ZZR1200 vind ik veel te toer-achtig.

En wat betreft de toekomst, dit is het niet helemaal voor mij:
IMG_6983.JPG
 
WoW wat een dikke motor !!!!

Mijn droommotor!!


Hij bevalt dus helemaal top zo te horen !!!

Owja is dit ook een beginfiets?? (een vriend wil ook zo'n ding aanschaffen maar heeft weinig ervaring)

Veel Veilige Kilometers
 
Echt een hele mooie motor alleen jammer dat die geen 300 meer rijdt ;)

Veel veilige km gewenst.

p.s die van jou is toch helemaal zwart toch geen goud/zwart.
 
Echt een hele mooie motor alleen jammer dat die geen 300 meer rijdt ;)

Veel veilige km gewenst.

p.s die van jou is toch helemaal zwart toch geen goud/zwart.

Helemaal zwart op de remklauwen,remschijven, ketting, en voorvorkpoten na.
 
Mooie bike.
Ik hoop dat je lang van je ZX12 mag genieten, want de contrôles worden er niet minder op. Onlangs mijn ZZR1200 FF lekker ingereden op de Deutsche Autobahn, alwaar ik na 290 kmpu gezien te hebben het welletjes vond. Volgende poging misschien nog wat verder !

groeten uut Almeloop....

})
 
He Wilddam,

Ik heb -eindelijk- net zo'n brommer als jij.
Heb je nog tips/tricks, do's/dont's ?
Heb jij er nog wat aan verbouwt?
Hoe rijd ie nu we een half jaar verder zijn?
 
Mooie motor :} :}

Waarom iedereen je nou feliciteerd weet ik niet? heb je m kado gekregen of gewonnen??

Mensen vergeten af en toe dat je alles kan kopen ;)
 
He Wilddam,

Ik heb -eindelijk- net zo'n brommer als jij.
Heb je nog tips/tricks, do's/dont's ?
Heb jij er nog wat aan verbouwt?
Hoe rijd ie nu we een half jaar verder zijn?

Hoi Jeroen12,


Hij rijdt geweldig, maar dat weet je ondertussen zelf ook al wel denk ik :) .

Helaas heb ik er door omstandigheden nog niet veel mee kunnen rijden. Maar vandaag is de 2000 kilometer gepasseerd.

Ik heb er verder niets aan versleuteld, en eerlijk gezegd ben ik dat ook niet van plan. ook het uitlaatsysteem is nog steeds origineel en dat wil ik ook zo laten. Voor een standaard uitlaat vind ik het geluid mooi genoeg.

Helaas moest er voor de verzekering nog wel een goedgekeurd alarminstallatie op, dus dat is het enigste wat ik eraan toegevoegd heb. (spyball)

Veel succes met je 12R!

Groetjes
 
Terug
Bovenaan Onderaan