vanmorgen a2 7.50u breukelen > amsterdam

Zot

De botte fuckman
28 mei 2002
41.336
5.689
Elke morgen doe ik daar mijn slalom tussen de auto's en tegenwoordig de motorrijders, maar vandaag was anders.

Ik kom in de file achterop zo'n groepje motorrijders, die klem zitten achter een sulletje die niet durft en gooi gewoonte getrouw mijn motor in de toerenbegrenser om ze ff wakker te maken. Voor me een supersport gsxr1000 of 750 en daarvoor nog wat tragere gevallen.
Eindelijk gaat het sukkeltje opzij en de gsxr rijder voor me blijkt dezelfde instelling als ik te hebben. :} Gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaas. Opzoute allemaaaaaaaaal.
Met zijn 2en hebben we ff heerlijk een wedstrijdje file rijden gehouden. Man ik heb me de laatste jaren zelden meer zo vermaakt en in leven gevoeld.

Met een grote grijns kwam ik op mijn werk in plaats van met de gebruikelijke duffe kop.
 
Leuk maar onverstandig lijkt mij
foei.gif
 
Die zit binnenkort tegen de zijkant van een auto |(

Ga snel je bijschift weghalen en je schamen in een donker hoekje, papieren schrik op de weg.

Ik weet de risico's en dat is juist het mooie. Soms moet je risico's nemen om te voelen dat je leeft. Een leven zonder risico's is geen leven naar mijn idee. Dan voel ik me in ieder geval niet happy.
 
Rond die tijd zat ik daar ook ergens op de A2. En er kwam mij inderdaad iemand op een all road voorbij met een (on?)behoorlijke snelheid.
Ik was die slak op die ZRX ;)
 
Op donderdag 08 mei 2003 19:54 schreef Maximum het volgende:(Afbeelding)
Nounou rustig, ik val je toch niet aan.
Beetje jammer weer deze reactie
nee.gif
. Ik zeg toch dat het leuk is aleen een beetje onverstandig.
We zijn niet allemaal zo goed als jij uiteraard *D
 
Nounou rustig, ik val je toch niet aan.
Beetje jammer weer deze reactie(Afbeelding). Ik zeg toch dat het leuk is aleen een beetje onverstandig.
We zijn niet allemaal zo goed als jij uiteraard *D

Dat ut onverstandig is weten we allemaal, en er zijn zat moraalriddertjes die ons dat maar al te graag vertellen...Komt me ondertusse de keel uit, ligt niet aan jou, stadsgenootje :P
 
Dat ut onverstandig is weten we allemaal, en er zijn zat moraalriddertjes die ons dat maar al te graag vertellen...Komt me ondertusse de keel uit, ligt niet aan jou, stadsgenootje :P
Ok *D (Ik rij zelf ook wel harder dan strikt noodzakelijk en ja, ook door files :X )
Maar of het nou altijd verstandig is, of had ik dat al eens verteld :? ;)
 
Rond die tijd zat ik daar ook ergens op de A2. En er kwam mij inderdaad iemand op een all road voorbij met een (on?)behoorlijke snelheid.
Ik was die slak op die ZRX ;)

Sorry, ik heb je niet echt gespot. Ik had het een beetje druk met op het verkeer letten })

Op welke baan reedt je?
 
gaaaaaaaaas erop in de file

in de file zeg ik altijd: hoe sneller ik voorbij die koekblikken rij, hoe minder tijd ze hebben om me aan te rijden :X
 
Laatst bewerkt:
Ik weet de risico's en dat is juist het mooie. Soms moet je risico's nemen om te voelen dat je leeft. Een leven zonder risico's is geen leven naar mijn idee. Dan voel ik me in ieder geval niet happy.

Risico's die je zelf in de hand hebt, ja daar ga ik in mee; bochtje beetje harder, strakker, platter.... Maar een file-auto die zonder richting aan te geven van rijbaan wisselt, net op het moment dat je d'er langs wilt; Dat is een niet in te calculeren risico.

Ik weet de risico's en dat is juist het mooie.

Je weet de risico's ? Van horen en zeggen ?
Vind je vriendin/vrouw (kind?) dat ook ?
Wel eens op/onder een auto gelegen tijdens een ongeluk ?

Maar je doet maar wat je zelf wilt. Ik weet uit ervaring wat voor moeite het kost om dan nog een auto te ontwijken. En ook wat het is om een oplazer te krijgen van een auto bumper.

Dan voel ik me in ieder geval niet happy.

Ik weet ook dat 3 maanden revalidatie absoluut niet happy maakt. En dat de bestuurder van die auto ook niet happy was.

Dat is kennelijk voor jou nog een toekomstige les.

Maar ik wil wel eens een eindje met je gaan rijden hoor :9
 
groepje motorrijders, die klem zitten achter een sulletje die niet durft en gooi gewoonte getrouw mijn motor in de toerenbegrenser om ze ff wakker te maken.

Bedoel je dat dat sulletje zich naar jouw idee te letterlijk gedroeg volgens de gedragsregel hoe snel motoren koekblikfiles mogen inhalen.. :? Misschien had deze rijder pas zijn rijbewijs en stond hem/haar het zweet in de handen of hattie slechte ervaringen met plots van richting veranderende koekblikken, zoals ik vanmiddag (vanuit m'n koekblik) nog vlak voor me zag gebeuren op de A9: alleen dankzij het langzame passeren van de motorrijder kon 'ie net op tijd in de ankers alvorens geplet te worden tussen een koekblik en een vrachtwagen. Ik nam me vanmiddag weer extra voor juist eens wat langzamer tussen de files door te rijden.
 
Zoetermeer dat is toch gewoon Sweet-lake?

Nee de moraal ridders hebben gelijk, je moet lekker in de dode hoek van een auto blijven hangen. :X en dat doen een heleboel "motor"rijders! :X
 
Bedoel je dat dat sulletje zich naar jouw idee te letterlijk gedroeg volgens de gedragsregel hoe snel motoren koekblikfiles mogen inhalen.. :? Misschien had deze rijder pas zijn rijbewijs en stond hem/haar het zweet in de handen of hattie slechte ervaringen met plots van richting veranderende koekblikken, zoals ik vanmiddag (vanuit m'n koekblik) nog vlak voor me zag gebeuren op de A9: alleen dankzij het langzame passeren van de motorrijder kon 'ie net op tijd in de ankers alvorens geplet te worden tussen een koekblik en een vrachtwagen. Ik nam me vanmiddag weer extra voor juist eens wat langzamer tussen de files door te rijden.

Nee, ik bedoelde dat sulletje dat dacht dat zijn motor minstens anderhalve meter breed was. Totaal geen problemen met deze mensen b.t.w. mits ze ff ruimte maken als een doorgewinterde file rijder eraan komt.
 
Ga snel je bijschift weghalen en je schamen in een donker hoekje, papieren schrik op de weg.

Ik weet de risico's en dat is juist het mooie. Soms moet je risico's nemen om te voelen dat je leeft. Een leven zonder risico's is geen leven naar mijn idee. Dan voel ik me in ieder geval niet happy.


HIHAAAAAAAA :} :} :^ :^ :^ :^ :^

Live life to the max!!!!!!!!
 
Kom 's een uurtje eerder, kan ik ook meedoen :+ Rij dat stuk ook iedere dag.
Same here ... rij er meestal iets voor 06:30. Dan is het meestal nog wel redelijk te doen qua file (al wordt het steeds vroeger, steeds drukken :( )
 
Terug
Bovenaan Onderaan