Veer in de reet van louis.de

cdegroot

Die hard MF'er
1 okt 2004
505
0
Amersfoort
Ik had gehoord dat Louis best goeie service had, maar deze wil ik toch ff kwijt: ik heb vacuummeters gekocht, na een paar maal gebruik ging er eentje lekken dus geen vacuum meer. Ik stuur een mailtje naar Louis over of dat reden is voor terugzenden, en merk op dat ik geen retourzegel heb gekregen terwijl ik in de buurt van Duitsland woon en dus best ff een reden wil hebben om in Emmerich ofzo een pakketje weg te brengen (is leuke rit :) ). Volgens hun voorwaarden moet je retourzendingen uit het buitenland namelijk zelf betalen.

Enfin, 3 kwartier later telefoon op mijn mobiel, Louis aan de lijn, metertjes mogen terug en doe de rekening van de post er maar bij dan maken we dat wel in orde. Ik had ook nog een opmerking gemaakt over een vetspuit die steeds niet leverbaar was, was nu wel voorhanden en wordt meteen opgestuurd.

Rest maar 1 ding: :}

[cynisme]eigenlijk zou die normaal moeten zijn natuurlijk.... maar na al bijna 10 jaar internetshoppen is dit een hele positieve uitzondering[/cynisme]
 
:^ Motozoom heerscht!!! :P

ga je mond spoelen :r :P

niets dan lof over louis.de goede prijzen, prettige service, snelle levering.
bij motozoom gaat dit niet op. site is een kopie van louis.de maar dan duurder, vroeger tot 2 keer toe een gesloten ketting binnen gekregen terwijl ik toch zeker een open had besteld, ook wel eens 2 maanden moeten wachten voordat geld was teruggestort. om maar dan te zwijgen over de mensen waarvan motozoom uit het niets geld van de giro halen :+
 
Heb die synchroonmeters ook vorigjaar gekocht. Moet ze nog steeds in elkaar zetten :X (zit zo'n duitse lamme handleiding bij :( )

Maargoed, ik ga al twee jaar met de kerst naar Louis Megastore in Osnabrück, ik moet zeggen dat ik het een super goede winkel vind met veel aanbiedingen en motor gadgets.

Van de week gaan we weer :9
 
Heb die synchroonmeters ook vorigjaar gekocht. Moet ze nog steeds in elkaar zetten :X (zit zo'n duitse lamme handleiding bij :( )

Maargoed, ik ga al twee jaar met de kerst naar Louis Megastore in Osnabrück, ik moet zeggen dat ik het een super goede winkel vind met veel aanbiedingen en motor gadgets.

Van de week gaan we weer :9
Dus bij jou kunnen we onze bestelling opgeven? :+
 
de service van louis is super, let er wel op dat je het goede besteld: had eens wat besteld wat fout stond in de gids van louis.de en kreeg toen een cheque van louis thuisgestuurd. er zitten best wel wat kosten aan het innen van die cheque dus wel weer extra kosten als je iets fout besteld!
 
Nog een veer.....

Afgelopen zondag een Paddock Stand besteld... Krijg ik hem vanmorgen thuis, samen met reclame blaadje voor de komende maand, staat op de voorpagina de paddock stand die ik gekocht had in de aanbieding. 15 euro goedkoper. Ik dus maar ff bellen. Geen enkel probleem.... 15 euro werd wel even terug gestord...

Toch netjes...
 
Ik bestelde daar ledknipperlichten met de noodzakelijke weerstandjes. Krijg ik dus de complete catalogus toegestuurd, met de weerstandjes, maar niet de knipperlichten, want die waren uitverkocht. Heb ik dus geen bal aan, en de knipperlichten zijn nooit aangekomen. 15 euro voor 2 miniweerstandjes met porto kosten voor een dikke catalogus van 2 kilo.
 
Ik bestelde daar ledknipperlichten met de noodzakelijke weerstandjes. Krijg ik dus de complete catalogus toegestuurd, met de weerstandjes, maar niet de knipperlichten, want die waren uitverkocht. Heb ik dus geen bal aan, en de knipperlichten zijn nooit aangekomen. 15 euro voor 2 miniweerstandjes met porto kosten voor een dikke catalogus van 2 kilo.


Dit is geen veer begrijp ik ;)

Heb je er al ff achteraan gebeld ?
 
Wij hebben het afgelopen zomer met een communicatieset gehad.
Deze was op de eerste dag van de vakantie al overleden.
Na de vakantie maar ff de grens over en zonder enige pardon werd alles vernieuwd.
 
Terug
Bovenaan Onderaan