Velgen poedercoaten -> adressen & prijzen

R6bbert

Die hard MF'er
24 jul 2003
816
0
Amsterdam
Heb inmiddels vele topics gelezen over poedercoaten en polijsten met daarin verschillende reacties 'ik heb een leuk adresje' of 'ik weet waar je het goedkoop kan laten doen', maar kan iemand me nou is concreet vertellen waar dat adresje is en hoeveel dat dan kost ?
Heb bijvoorbeeld al verschillende keren de naam WPC (Westland Poeder Coating) voorbij zien komen. Kan iemand me vertellen wat het adres is. Andere adressen zijn ook welkom. Liefst nog in omgeving Amsterdam. Thnx voor de reacties alvast.

Robbert
 
lagers kan je in principe laten zitten zegt andre van brasto maar ik heb ze toch vervangen koste mij iets van 34 euri. lagers worden wel verhit tot 180 graden, maar ze gaan niet kapot zegt andre maar het vet wat erin zit word wel erg heet kan nergens heen maar toch!
 
Ikke lees stiekum mee ;)
Ga mn wielen zwart laten poedercoaten heb hier een adresje in Etten Leur

Metaal caoting Brabant bv
Handelsweg 7 4879 AJ
Etten Leur
076-5041729

Gekregen van een mede mf waarvan zn velgen echt :9~ zijn geworden !!!!!
Ps bij spuiten hoeft alleen je band eraf te halen en lagers goed af te plakken.bij poedercoaten (is veel sterker)banden vd velg lagers eruit,vertel dat ze de rest afplakken!!!
zeg 1500vulcano waar zit dat bedrijf in breda??
wil de mijne ook laten en wwon zelf in de omg van breda dus is voor mij lekker in de buurt.
hoor en zie graag de resultaten
 
Ik mis een paar bedrijven:

Motopaint Roland Meerman
Keurmeesterstraat 11b
2984 BA Ridderkerk
0180-462737
www.motopaint.nl

Gl Paints Spuitwerk
Anthony Fokkerstraat 5-7
3261 LB Oud-Bijerland
0186-615772

mmm ben ook bij GL paint geweest hier bij mij in oud beijerland: 200 euro voor
een voor en achtervelg '( !!!!!

ben toen naar brasto in dordrecht geweest: 50 euro voor een voor en achtervelg *D , en de kwaliteit is ook perfect...
 
Als ik mijn velgen wil laten coaten en een gepolijste rand op mijn velg wil hebben, hoe ga ik dan te werk? Eerst polijsten dan afplakken en coaten, of anders?
Lijkt me dat bij het stralen alle afplaktape er af gaat.

En als je de velg afplakt wordt de coatlijn dan wel scherp?
Kan je de gepolijste aluminium rand ook laten lakken met blanke (poedercoat) lak of is dit niet nodig?

Alvast bedankt voor de antwoorden.
 
Als ik mijn velgen wil laten coaten en een gepolijste rand op mijn velg wil hebben, hoe ga ik dan te werk? Eerst polijsten dan afplakken en coaten, of anders?
Lijkt me dat bij het stralen alle afplaktape er af gaat.

En als je de velg afplakt wordt de coatlijn dan wel scherp?
Kan je de gepolijste aluminium rand ook laten lakken met blanke (poedercoat) lak of is dit niet nodig?

Alvast bedankt voor de antwoorden.

Goede vragen, alleen nog geen antwoorden gezien, lees hier ook ff doorheen:
Poedercoat als grondlaag
 
ik heb net gebeld en ze zeiden 40euro per velg :S..
bij Brasto.. en zou ze dan 1,5 tot 2 weken kwijt zijn..

Gl Paints Spuitwerk (dus gene poadercoaten)
210euro voor beide velgen..

en bij Motopaint Roland..
300euro voor beide velgen..

Nou is Brasto nog de beste plek, maar als mensen het daar voor 50 euro voor elkaar krijgen, waarom word er dan gezegd 40per velg ? :P ..
 
Laatst bewerkt:
ik heb net gebeld en ze zeiden 40euro per velg :S..
bij Brasto.. en zou ze dan 1,5 tot 2 weken kwijt zijn..

Gl Paints Spuitwerk (dus gene poadercoaten)
210euro voor beide velgen..

en bij Motopaint Roland..
300euro voor beide velgen..

Nou is Brasto nog de beste plek, maar als mensen het daar voor 50 euro voor elkaar krijgen, waarom word er dan gezegd 40per velg ? :P ..
gewoon zeggen dat je een vriend van je de velgen voor 25euro per velg........en naar Andre vragen............works for me :)
 
ik heb mijn velgen laten coaten bij span industrieele spuitery in beek gemeente montferland ( 20 km achter arnhem tegen duitse grens).
velgen werden gestraald en gecoat voor 35 euro per stuk . woensdags gebracht en vrijdagmiddag al klaar .

super resultaat en alle kleuren mogelijk........
 
Ik breng zelf altijd al mijn spulletjes naar Koster in Hilversum.
Is niet ver bij jou vandaan dus. Is een eenmanszaakje dus je wacht iets langer, maar hij levert echt topwerk, en voor vriendenprijsjes!

Voorbeeld: Frame stralen en poedercoaten koste mij ongeveer een half jaar geleden 80 euro, kan je niet zelf voor lopen klooien.

Zijn nummer is 035-6857377

Succes!
Koster is niet aan te raden, ze hadden bij mij wat kwijtgeraakt.
 
Laatst bewerkt:
Ik heb pas een frame,twee losse beugels en de achterbrug laten coaten bij Renoblast.
Koste mij 80 euro,duurde een weekje en ziet er netjes uit.
full

www.renoblastandcoatings.nl
constructieweg 54
3641SN Mijdrecht (Wilnis)
tel:0297-284820
 
Ik heb echt een super goede ervaring met hil coatings in hilversum

Hil-Coatings BV

Zuiderloswal 4
1216CJ Hilversum
Tel: 035-6210426

Enige dat ik hoefte te doen is het vet van het frame afhalen. zij hebben alles afgedekt, ook alle schoefgaten etc. De boel gestraald en gecoat. Ze hebben zelfs nog ff een extra speciale coatlaag er bij gedaan om het zo mooi mogenlijk te maken. 100% topwerk afgeleverd daar! Is een wat oudere man met veel principes en liefde voor zn werk. lult wel veel, maar een echte held wat mij betreft!

Was 150 kwijt voor frame, achterbrug, reactiestang, en nog wat klein grut. Niet super goedkoop, maar zeker niet duur, en ik ga er zeker de volgende keer naartoe zodat ik zeker weet dat het goed gebeurd! Hij werkt met ral kleuren dacht ik. ik heb de boel bij mij satijn zwart laten coaten.
 
Reneetje, volgens mij moet jij van matras veranderen wat jij stapt steeds met het verkeerde been uit bed van slecht te slapen en als het dat niet is dan kom jij waarschijnlijk veel te weinig van de grond.


STOP IN GODSNAAM MET OM VAN DIE IDIOTE ANTWOORDEN TE GEVEN :X

Zint het je niet dat iemand info wil over iets dat mss al besproken geweest is doe dan de moeite om NIET :N te antwoorden en trek naar een ander forum waar je wel welkom bent met je nutteloze antwoorden.


Sorry R6bbert dat dit in jouw topic moet gebeuren maar dit moest mij van de lever want het is niet de eerste X dat onze vriend Rene zo reageert. Kijk hier maar : www.motor-forum.nl/forum/topic.php/114358/1

Trouwens ik vind het wel een interessante topic.
Wou ook mijn velgen laten pollijsten maar heb nu horen vertellen dat dit niet interessant is als je in de winter door de pekel moet?
Schoonheid is lijden ;)


Ahum, zijn reactie is meer dan anderhalf jaar oud..?
 
Terug
Bovenaan Onderaan