verbouwing bandit 1200

tuny

MF'er
11 jun 2003
209
0
houthalen
ik ben al een tijdje bezig met mijn B1200 maar vanaf nu alles in opbouwende lijn zal hier wat pics posten als er vorderingen komen.

IMG_5270.jpg
 
Ben zeker benieuwd! Een van mijn favo fighters is ook op basis van een bandit 1200, vooral het kontje :9~

full
 
die reacties ivm kontje steun had ik wel verwacht maar als je het ziet als et erop staat zeg ja aaaaaaaah, whaaaaauw, echt als het eropstaat is het af maar is nog even bij de alu lasser binnen om aan te passen.
 
die reacties ivm kontje steun had ik wel verwacht maar als je het ziet als et erop staat zeg ja aaaaaaaah, whaaaaauw, echt als het eropstaat is het af maar is nog even bij de alu lasser binnen om aan te passen.
Je zou haast geen foto's meer durfen posten na een een paar van die opbouwende stumulerende reactie's maar we gaan je volgen Tuny een maat van me heeft een Yoshimura 1200 en die wil ik al jaren omturnen dus laat de foto's maar komen wie weet dat ie ook ooit...

Nog een andere hoek van die..
full
 
En dees heb ik gezien bij Brouwers in nijkerk die hier iets verder boven die met die Suppertrapp's is daar ook gebouwd en heb ik wel eens achter gereden..wat een lekkere sound komt daar uit!

Sorry is de GSX |(
full
 
het moeilijke blijft origineel blijven hé, de grote hoop zet R1 kont enzo maar dat wil ik niet dan is dat zo van das weer 1 met zo een kont of zo een ding hier of zo een ding daar. en wat de keuze ook niet makkelijk maakte was dat de bandit moet gaan dienen voor veel duo gebruik waardoor AL de streetfighters kontjes niet meer kunnen dienen. dus opteerde ik voor ander uniek en zeldzaam materiaal :)
 
het moeilijke blijft origineel blijven hé, de grote hoop zet R1 kont enzo maar dat wil ik niet dan is dat zo van das weer 1 met zo een kont of zo een ding hier of zo een ding daar. en wat de keuze ook niet makkelijk maakte was dat de bandit moet gaan dienen voor veel duo gebruik waardoor AL de streetfighters kontjes niet meer kunnen dienen. dus opteerde ik voor ander uniek en zeldzaam materiaal :)


lang verhaal...


en dan nog niet even een zeggen of beter nog foto! van wat er dan WEL op komt.. ;)
 
lang verhaal...


en dan nog niet even een zeggen of beter nog foto! van wat er dan WEL op komt.. ;)

beetje in spanning houden hé :) einde van de week de te spuiten delen naar de spuiter brengen en de te anodiseren delen zaterdag weg brengen. zodra kontje klaar is en kader gespoten post ik weer een pic
 
R1 seatunit's op bandit's zie je vrij vaak ja. Het staat opzich ook bestwel, alleen 'klopt' het niet om een pointy seatunit te hebben op een motor die verder (tank, frame) alleen glooiende lijnen kent. MV seatunit is ook al gedaan..

Ik weet nog wel een seatunit die je nooit ziet :P
 
Terug
Bovenaan Onderaan