verbouwing bandit 1200

ik heb als je iemand weet een hele mooie complete USD voorvork te koop, dus met kroonplaten en t-stuk(zonder contactslot)

deze is van een gsxr 1000 uit 2003 geheel schadevrij, prachtig voor een straatfighterproject dus.
geef ff een fotootje mee.
misschien kan ik er iemand gelukkig mee maken.

(Afbeelding)
greats ray

dit is een vork van model 2001-2002 niet 2003, de 2003 en 2004 hebben radiaalklauwen en zwarte binnenpoten in goude buitenpoten, de 2002 heeft beide buiten en binnenpoten goud.
 
OKE MODEL DAN, MAAR DE MOTOR STAAT OP KENTEKEN 2003 DUS.
IK BEDOEL ALLEEN TE ZEGGEN DAT DE VORK MAAR 3 JAAR OUD IS EN 9000 KM JONG.
MAAR GOED, HET IS EEN ZEER GOED EXEMPLAAR VOOR EEN MOOIE PRIJS.
GREATS RAY
 
he Tuny dat gaat wel traag vooruit he je had er al lang op moeten zitten met zo een weer.. ;) :)
 
tja, kader en tank en zo heb ik einde maand pas terug en kan dan pas echt beginnen monteren, maar heb nog een bike waar ik mee kan rijden dus geen zorgen aan funn zal het niet ontberen, juist terug van 300km pure fun afwisselend on en off road
 
vandaag balhoofdplaten en voetsteunplaatjes terug gekregen van anodiseur, man denk dat ik ze mee naar bed ga nemen, rrrrrrrrrr,
ben een gelukkig man. morgen wat pics maken had ze zelf laten maken op maat, dan gepoliert en nu laten anodiseren in het zwart,
lekker, echt lekker
 
hier nog wat nieuwe pics , om die motorforum oma weg te krijgen wat was me dat een verschrikking, het belangrijkste de kader laat alleen nog op zich wachten samen met de tank en voorste wiel waar een spuit accidentje mee gebeurt is.

VOORSTE.jpg

velg.jpg

VALBLOK.jpg

LICHT.jpg

kapje.jpg
 
he kinky kleurtje man,ff me zonnebril op zetten om het wat beter te kunnen bekijken.
leuk dat je broertje van 2 ook op je motor mocht tekenen :+ ;)
 
ja, zoals jullie wel gemerkt hebben is dit topic stil gevallen, maar ja niets zonder reden, deze vrijdag stap ik in het huwelijksbootje en na de bijhorende reis gaan we er nog eens aan verder doen hoop hem hellemaal klaar te krijgen tegen volgende zomer.
 
ja, zoals jullie wel gemerkt hebben is dit topic stil gevallen, maar ja niets zonder reden, deze vrijdag stap ik in het huwelijksbootje en na de bijhorende reis gaan we er nog eens aan verder doen hoop hem hellemaal klaar te krijgen tegen volgende zomer.

volgende zomer ???

dat duurt nog een jaar...
:X
 
vandaag is de dag dat het zal moeten gebeuren, zenuwen? nee dus dat loopt wel los. heb nog wat bestellingen geplaatst voorbije week voor bandit en ook voor mijn andere bike dus zal wel aankomen tegen dat ik van ons reisje terug ben. mijn broer komt hier logeren om op huis, bikes en ook doggy's te passen. dus zal dat wel ontvangen. alvast tot dan.
 
voilla nog geen 2 dagen terug van huwelijksreis en al wat stukken bij gehaald bij de spuiter. dit zal waarschijnlijk 1 van de struikelblokken voor meerdere sf fans worden, op foto lijkt het totaal niet op het echte maar dat maakt het net zo fijn voor die die het dan wel in het echt gezien gaan hebben. zal hiermee veel rare gezichten trekken maar het is mijn bike en ik vind het vet.

IMG_6687.jpg



graag wel indien je voorstellen ivm iets van airbrush op de tank. ontbreekt iets maar weet niet wat.
 
he is dat je nieuwe bootschappentas ? ;)
laat ik het zo zeggen, het is niet mijn smaak maar het is wel is wat anders, en net wat je al zecht het is jou fiets.

suc6 met bouwen :W
 
op verzoek een pic getrokken van hoe de zaken er nu voor staan, wel wat rommelig maar daar moet je niet op letten, de bike krijgt al weer wat vorm.

100_1035.jpg
 
Terug
Bovenaan Onderaan