Verhuizing en upgrade serverpark gereed

full



full
 
Kunnen we nu met een gerust hart op vakantie Ruud.
Vandaag moet je maar je slaap inhalen, want volgende week moeten we er weer tegenaan in Bilstain!!
 
Hey guys, dikke respect. Het is al geen pretje om zo lang in een datacenter te zitten, laat staan op dit soort tijden. Ik ben overigens diegene van True die om 0:15 even langs kwam ;) Hoop dat alles verder soepel is verlopen...
 
Super mannen, geweldig dat jullie dit allemaal vannacht hebben gedaan! :} :} :}

Nog een klein vraagje:
RAID 10 met 5 schijven?? ik dacht dat alleen kon met een even aantal schijven?!

Maar ben sinds een jaartje onder steen gekropen, dus wat harde waren betreft loop ik een beetje achter!! :+
 
Super mannen, geweldig dat jullie dit allemaal vannacht hebben gedaan! :} :} :}

Nog een klein vraagje:
RAID 10 met 5 schijven?? ik dacht dat alleen kon met een even aantal schijven?!

Maar ben sinds een jaartje onder steen gekropen, dus wat harde waren betreft loop ik een beetje achter!! :+
=
Cool :)

Maaruh, 5 disken in een RAID-10?
Of gaat er 1 als hot-spare dienen?

Prima specs verder ;)
+
Exact. Er wil nog wel eens een hardeschijf het begeven hebben we in de afgelopen jaren ontdekt (ik herinner mij twee kapotte hardeschijven in drie jaar). En aangezien de DB server de belangrijkste schakel is verdiend die een hotspare.
;)
 
uhm,...ligt het aan mij of vond ik het al snel? merk nu niet echt verschil....
 
Bij mij is het nu een stuk sneller geladen. Prima upgrade wat mij betreft, dank voor nacht(braak)werk!!!
 
Pierre en Duderuud, Bedankt *O*
Nu heb ik ook geen rede meer om naar mijn nest te gaan om 03:00 zonder Back-Up _O-
 
Ik heb al een keer 's nachts de brandweer op de vloer gehad toen we aan het werk waren ... op de een of andere manier was het alarm getriggerd _O-

Dan schrik je wel even, als er zo'n stoet pinguins met zuurstofmaskers naar binnen wandelt :+

Wij zitten een beetje in die installaties dus hebben ook wel al het eea meegemaakt.

Zitten we daar met de de hoofdinspecteur van een grote stad van de brandweer de installatie te testen.
Vraagt die man ineens aan m'n collega "heb ik nu de doormelding wel uitgezet".
Collega "dat moet je aan je vrienden vragen"
Brandweerman "welke vrienden?"
Collega "die vrienden in die 3 rode wagens daar" _O-

Of: De manager van een groot blauw warenhuis van houten meubeltjes besloot dat de ontruimingsinstallaties alleen snacht getest mochten worden. Wij ok als dat betaald word.
Daar was ie wel even vergeten dat er ook luidsprekers stonden in de 'open' parkeergarage.
Half Delft om 3 uur snachts wakker _O-
Toen kwamen er geen rode auto's maar rode/blauwe auto's, ook weer niet goed :/
 
Nou succes, goeie reden om donderdag eens op tijd te gaan slapen :P

Hebben jullie nou echt geen leven dat jullie midden in de nacht tijd hebben/maken om een beetje ons oeverloze gelul te gaan verhuizen?

Als het serverpark zo groot word dat een vrachtwagen nodig is moet je maar een gil geven kan ik vast wel wat regelen ;)

Heb ik ff geluk gehad... stond onderweg met de truck dus had toch geen internet :P

Maar we leven weer/nog dus :}
 
Terug
Bovenaan Onderaan