Als de achterkant inveert bij accelereren is er iets fout aan het scharnierpunt ten opzichte van de positie van het voortandwiel. De achterkant hoort juist uit te veren.
Als de achterkant inveert bij accelereren is er iets fout aan het scharnierpunt ten opzichte van de positie van het voortandwiel. De achterkant hoort juist uit te veren.
Ja, dat wordt zo ontworpen om grip te genereren. Het kan best zijn dat een oude GS1000 nog niet zo doordacht geconstrueerd is, maar het kan ook door de verbouwing komen.Ook met +/- 200pk en het gewicht van een olietanker?
Ja, dat wordt zo ontworpen om grip te genereren. Het kan best zijn dat een oude GS1000 nog niet zo doordacht geconstrueerd is, maar het kan ook door de verbouwing komen.
Dan heb ik afgelopen weekend 300+ racemotorfietsen gezien die allemaal verkeerd ontworpen zijn. Gingen allemaal in de vering aan de achterkant en degene met genoeg vermogen aan de voorkant omhoog
Dat probleem had ik opgelost, maar nu is het te hard, ik denk dat ik er tussen in moet gaan zitten, wat het was, en wat het nu is.Als je de achtervering soepeler maakt trekt hij nog eerder de achterkant in de vering.
Nope! Dat lijkt zo omdat ze voor verder uit de veren komen en er gewichtsverplaatsing naar achter is... en in de motogp kunnen ze het forceren met een holeshot device.Dan heb ik afgelopen weekend 300+ racemotorfietsen gezien die allemaal verkeerd ontworpen zijn. Gingen allemaal in de vering aan de achterkant en degene met genoeg vermogen aan de voorkant omhoog
Volgens mij is het probleem dat ie op het punt zit om het voorwiel van de grond te trekken en dus al het gewicht op de achterkant komt.Als de achterkant inveert bij accelereren is er iets fout aan het scharnierpunt ten opzichte van de positie van het voortandwiel. De achterkant hoort juist uit te veren.
De achterbrug di er nu inzit is ongeveer net zo lang als de originele geloof ik.Ja, dat wordt zo ontworpen om grip te genereren. Het kan best zijn dat een oude GS1000 nog niet zo doordacht geconstrueerd is, maar het kan ook door de verbouwing komen.
anti-squat + motorcycle zal wel meer resultaten geven denk ik.Kettingeffect
Dan heb ik afgelopen weekend 300+ racemotorfietsen gezien die allemaal verkeerd ontworpen zijn. Gingen allemaal in de vering aan de achterkant en degene met genoeg vermogen aan de voorkant omhoog
De motor moet onder zijn eigen gewicht al iets van 2 cm inveren.Motor zakt voor en achter maar 1 cm in als ik er op ga zitten.