Verkeersregelaar springt voor motorfiets

Daar moet je het sarcasme toch wel in herkennen zo op een vrijdagmiddag? :o
 
Laatst bewerkt:
Aha `ik las dat het Willempie was .. pothelm . _O-


Uit het bericht


Hij droeg een groengekleurde jas en een ’pot’helm.
 
Laatst bewerkt:
Of je hiervoor iemand moet aanrijden of je je laat aanrijden, allemaal stumpers
Maargoed schijnbaar kon die ook gewoon door rijder en dat is het probleem met verkeers regenlaars en soms knapt er dan iets bij iemand.
 
Niet te hopen voor die motorrijder dat ze hem te pakken krijgen,je ben goed zuur
als je deze mannen aanrijd,daar kan zomaar een tijd brommen uit komen.
 
Laatst bewerkt:
verkeersregelaars :r inzicht van een garnaaltje die lui.

laatst stonden ze ook op een kruispunt. van mijn punt gezien mocht zowel van links als rechts het verkeer linksaf rijden. dan zou je denken dan kan ik ook zonder probleem rechtsaf toch?

nou volgens die muts niet :r
 
wtf ... ALS het is gebeurt zoals geschreven, denk ik eerder "Spijtig genoeg is de ..."

zelfs al was de aanrijding onmoedwillig, vluchtmisdrijf kan nooit samengaan met "gelukkig".

Dit, dus. Zo'n oetlul mag je van mij bij z'n voorrem grijpen.
 
ik neem aan dat TS hier z'n sarcasmemodus aan had staan.

Met oud model motorfiets en pothelm krijg ik de indruk dat men op een HD doelt...
 
Ik heb er geen medelijden mee.

"Nou, dat zullen we nog wel eens zien, hij komt er bij mij niet langs!"

- BAM!

"Heh?!"
"Watskebeurt?"
"Waar ben ik...?"

[ ] Geschikt
[x] Ongeschikt

Dat de bestuurder fout zat lijkt mij overduidelijk, maar je gooit jezelf toch ook niet voor een aanstormende vrachtwagen "omdat hij maar voorrang moet verlenen"? Kansloos. Darwin Award.
 
Toch is góed het verkeer regelen wel een kunstje dat je moet beheersen. En sommige verkeersregelaars doen dat.

En anderen kunnen het dan weer niet, zelfs als het heel rustig is...

Zo reden wij een keer richting brug. Rode licht knipperde al. Wij stoppen maar de verkeersregelaar gebaarde dat we de brug op konden rijden. Wij dachten 'dan zal het licht wel kapot zijn' en reden op.

En ja hoor, voor en achter ons slagboom dicht en omhoog ging die brug. We konden nog net op het randje staan...

Man stond er alleen maar ivm wielertoertocht en er kwam niets aan dus we konden wel door.... |(
 
Laatst bewerkt:
Die motorrijder is gewoon tuig natuurlijk, ik hoop dat ze hem achterhalen. Je gaat toch niet doelbewust iemand die ook maar zijn werk staat uit te oefenen aanrijden, en voor wat, een minuutje tijdwinst? Dat de verkeersregelaar niet slim bezig is geweest doet er verder niet toe.
 
verkeersregelaars :r inzicht van een garnaaltje die lui.


INDERDAAD, laatst wilde er ook eentje voor mijn auto springen ? Drie zwaaide met hun armen ik meer tempo moest maken ? Numero 4 type mongool wilde een fietser voor laten gaan toen ik de gang erin had met de intentie voor de auto te willen springen ? Beetje dom natuurlijk om zo al je bloed te verspillen. _O-
 
Beetje jammer van sommige reactie’s hier.
Als een verkeersregelaar (bevoegd persoon) jou een teken geeft heb je te gehoorzamen.
Als een paar minuten wachten al te veel is moet je je afvragen of je wel helemaal geschikt bent om aan het verkeer deel te nemen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan