niels is gruwelijk irritant met z'n spelling.. maar je kunt idd NIET typen
over die motor van je, getunede 125's doen alleen maar bovenin 'wat'.. alles zeg maar.
als je net begint kun je daar niet mee overweg.. dus ik hoop dat je talent hebt
haha ja sorry ben disleksies
ja, zoals Bart al zegt... om ervoor te zorgen dat je squish goed is (dat is de ruimte die de zuiger op het bdp heeft tot de rand van de cilinder kop)
maar wat schat je zelf in qua toeren ? 13-14k rpm moet opzich geen probleem zijn, en als je graag meer koppel wil dan had je denk ik beter een 4takt kunnen kopen want die lopen van onderin lekker door.
wss is je cilinder zo getimed dat hij gewoon veel topvermogen afgeeft maja dat gaat dus weer ten koste van het koppel onderin
haha ja sorry ben disleksies
ma k heb hier voor 4jaar met een 125 uit 98 mon wedstrijde gereden dus weet wel een beetje hoe het werkt en dar het toeren moet maken aleen ik vind het wel veel. en kan iemand mij vertelle waarom dat er dan een dubbele voetpaking in zit?
zou idd best eens een ex grasbaan motor kunnen zijn
mocht dat het geval zijn dan kun je alvast opzoek naar een andere cilinder gok iken aangezien er in nederland verder niet echt keiharde banen zijn heb je er idd niet echt wat aan (ik ga er even van uit dat je gewoon voor de hobby crosst? )
kan natuurlijk ook gewoon zijn dat je die ouwe 125 niet lang genoeg aan hield en dat je nieuwe gewoon een stuk feller is en dat je daar even aan moet wennen
haha ja sorry ben disleksies
ma k heb hier voor 4jaar met een 125 uit 98 mon wedstrijde gereden dus weet wel een beetje hoe het werkt en dar het toeren moet maken aleen ik vind het wel veel. en kan iemand mij vertelle waarom dat er dan een dubbele voetpaking in zit?