Dit is een voor mobiel geoptimaliseerde pagina die snel laadt. Als je de volledige pagina wilt laden, klik dan hier.

verkoop motor

Quote:
Op woensdag 31 mei 2006 10:39 schreef Ben Net User het volgende:
En dat "slope is kope" is een mooie kreet, maar je kunt niemand verplichten dat hij die motor koopt! Wel dat hij de schade betaald, maar daar is alles mee gezegd




Krijg iemand maar eens zover om alle schade te betalen! en dan zit je nog met een schade motor die veel moeilijker te verkopen is of eerst gemaakt moet worden! Als je van te voren hier op papier afspraken over maakt, door beide partijen ondertekend, heb je gewoon een rechtsgeldig document in handen voor al het echt vervelend wordt.
 
Laatst bewerkt:
3 dingen zijn belangerijk;
-afspreken bij vallen dat hij hem koopt voor het bedrag van ...
-even identiteit checken door hem thuis te bellen.(meestal gaat dit vanzelf)
-altijd handig als er iemand bij is. Die kunnen dan mondelinge overeenkomsten getuigen.(hoeft er niets getekend worden.
 
Ik lees hier ook dat mensen het volledige aankoopbedrag willen hebben voor aanvang van een proefrit.
Maar stel je kijkt voor een motor van 7000 euro, dan ga ik niet dat geld daar laten liggen bij mensen die ik niet ken.
Een borg van 500 oke maar echt niet meer.
Kom je terug heb je 5000 vals geld in handen waar je later pas achter komt.
 


ik heb nu mijn motor te koop, en vaak vertrouw ik het niet bij een 06 nummer icm een gratis (bv hotmail) e-mail adres.
 
Werkt natuurlijk wel 2 kanten op, kan natuurlijk ook dat de motor waar op proef gereden wordt gestolen is en dat je geld + zogenaamde verkoper foetsie is zodra je terug komt.