altijd zorgen dat de voorkant/achterkant even veel zakt i.v.m. stuurgedrag. Wat in dit geval niet zal lukken vrees ik
50mm is wel veel, zover ga je de vorkpoten nooit kunnen laten doorsteken.
mss beter uw bestelling opzeggen indien mogelijk en dan eerst kijken hoeveel je de vorkpoten kan laten doorsteken en dan de juiste dogbones kopen, ik zie op ebay verschillende kits in verschillende maten staan
Tnx! Aangezien HyperPro de 50mm verlaging specifiek voor de sv650 uit 2003 verkoopt, ga ik ervan uit dat de voorvork ook zover doorgestoken kan worden. Ik heb trouwens clip-ons, dus een stuur wat in de weg zit heeft geen invloedWaarom denk je dat het niet zal lukken om de voorvork zo ver door te steken?
ff mailen naar ze
Kijk eens naar de ruimte die je nu hebt tussen de stofkappen en de onderste kroonplaat.
Als je de poten 5cm doorsteekt botsen de stofkappen tegen de onderkant van de kroonplaat als je remt.[afbeelding]
veerwegTnx!Waarom denk je dat het niet zal lukken om de voorvork zo ver door te steken?
Zadel verlagen en versmallen is al maximaal gedaan, was niet genoeg.Je kan het zadel verlagen en versmallen.
Of je laat alle lucht uit de banden
1,52, erg klein maar vast niet de enige kleine vrouw op een sv650.Hoe groot is je vriendin??
Stel nu dat je je voorkant maar 3 centimeter kunt laten zakken, staat'ie in feite nog 2 centimeter te hoog. Maar gaat dat werkelijk zo'n catastrofale gevolgen hebben voor het stuurgedrag? Ik denk dat de hoogteverhouding tussen voor en achter meer ontregeld is als je iemand mee achterop neemt, en zo zijn er toch ook al hele hordes mensen de wereld rondgereden.
Just my 2 cents.
Bel hyperpro even die kunnen het vast vertellen ze testen alles van te voren dus moeten weten of het past, misschien moet je voor maar 35mm doorsteken ofzo.
Edit staat in de gebruiksaanwijzing.
https://www.hyperonline.nl/contents...gingskit_Suzuki_SV650_(WV_BY)_vanaf_2003.html
Je hebt 30 en 50 verlaging kit.
Bij 50mm voorkant 5mm door laten zakken en lucht kamer aanpassen.
.
Weet je hoe je de luchtkamer moet meten?Ik zit het net te lezen inderdaad, zal voortaan eerst het pakketje openmaken voordat ik een topic start
Maare.. luchtkamer aanpassen; is dat een beetje makkelijk te doen zonder de voorvork compleet los te halen?
En aan de bovenkant zit vaak ook nog een stuur.Kijk eens naar de ruimte die je nu hebt tussen de stofkappen en de onderste kroonplaat.
Als je de poten 5cm doorsteekt botsen de stofkappen tegen de onderkant van de kroonplaat als je remt.[afbeelding]
Weet je hoe je de luchtkamer moet meten?
Motor heeft clip-ons, er zal dus geen stuur in de weg zitten. Of bedoel jij iets anders?En aan de bovenkant zit vaak ook nog een stuur.
Zodra je t gevonden hebt, weet je dat je de poten los gaat makenNope, ben ondertussen op zoek naar een how-to om het te leren
Ik zit het net te lezen inderdaad, zal voortaan eerst het pakketje openmaken voordat ik een topic start
Maare.. luchtkamer aanpassen; is dat een beetje makkelijk te doen zonder de voorvork compleet los te halen?