Verlaten Honda CB 450S A2 (tussen Weert-N en Weert)

___Ray___

MF veteraan
In memoriam
22 feb 2006
7.117
216
Op de terugweg van m'n werk stond er langs de A2 tussen de afslagen weert-noord en Weert een witte Honda CB 450S met het kenteken MH-49-TS verlaten tegen de vangrail.
Ik heb net de politie gebeld en hij stond (nog) niet als gestolen vermeld.
Toevallig iemand van hier?
De benzinekraan stond op reserve dus ik vermoed geen benzine meer.
Er was reeds melding gedaan en hij wordt ook z.s.m. afgevoerd door een takeldienst dus als je hem mist kan je contact opnemen met de politie, afdeling Limburg noord.
Mogelijk dat hij verlaten is gezien de kilometerstand van 99617 Km maar via het kenteken is de eigenaar wel vindbaar.
Een motor onbeheerd achterlaten langs de snelweg is trouwens strafbaar en dat kan je een boete kosten ;)
Mocht de eigenaar en zo graag vanaf willen wil ik 'm wel gratis overnemen O-)
 
2euro.jpg
2euro.jpg
2euro.jpg
2euro.jpg
2euro.jpg


maak ik er een pittige 10 euro van
 
Iemand heeft hem sinds 03-08 gekocht. Misschien kan deze er nog niet mee omgaan en opent hij/zij zo een topic: motor stuk, geparkeerd langs A2 --> hopelijk geen boete!?

je weet het niet ;)
 
Ik heb nog wel een tip om onder de boete uit te komen dus daarmee zonder te hoeven betalen tot nu toe het meest geboden... boete zal vast wel duurder zijn dan €13,- O-)
 
Laatst bewerkt:
Hoezo strafbaar? :?
Als je pech hebt, leur je toch ook niet met je auto of Goldwing naar volgende afrit /benzinestation?
Je moet de ANWB of een garage bellen en 'm af laten slepen.
Even achter laten voor naar een praatpaal te lopen kan wel maar daarna teruglopen en blijven wachten op de afsleepdienst/ANWB.
Een beetje benzine scoren lijkt me ook geen probleem maar dat ding stond er zeker al vanaf 8:30 (collega zei me dat er een motor stond) en ik kwam er na 17:30 langs en dat is dus niet toegestaan.
 
Terug
Bovenaan Onderaan