Het is wel geen 2000 model, maar ik heb in het kort mijn persoonlijk verschil opgeschreven tussen het model '98 en 2003....
Maar proefrijden is natuurlijk het sluitelwoord!!!
Groetjes,
Willi
ps: Dus je koopt wel een R1 als eerste motor????? (zie: instappen op een yamaha R1 )
*** Die zijn mening dan maar voor zich laat ***
R1 is niet mijn eerste motor ik heb een cbr 6oo f2 deze heb ik goed getemd ik kan hiermee ook mooie kunstjes uithalen , maar een r1 rijd natuurlijk veel bruuter daarom is mij geadviseert een model 2000, omdat je met deze beter kon doseren met de gas was minder bruter als de 98 er model
ik wil informatie van de mensen die hiermee ervaring hebben
groeten hasan
R1 is niet mijn eerste motor ik heb een cbr 6oo f2 deze heb ik goed getemd ik kan hiermee ook mooie kunstjes uithalen , maar een r1 rijd natuurlijk veel bruuter daarom is mij geadviseert een model 2000, omdat je met deze beter kon doseren met de gas was minder bruter als de 98 er model
ik wil informatie van de mensen die hiermee ervaring hebben
groeten hasan
en nou is het tijd voor een R1
heb veel ervaring gedaan door alleen maar te oefenen, de angst overwinnen elke keer als ik de motor uithaal dan ga ik oefenen ondertussen ben ik een keer in het weiland beland waardoor ik te laat en slecht remde je kunt veel beter remmen dan je denkt maar goed ervaring komt na een afstraffing door je eigen fout
ik reed met 220 km/h en ik moest in een keer remmen toen de stadbus in de verte links af sloeg en deze keer kon ik het halen door de foute ervaring in de weiland, scheelde iets van 2 meter afstand maar goed ervaring wijst voor zich zelf
wheelie of een stopie is een koud kunstje , dan heb ik het over een power wheelie qua bochten kan ik hem net zo plat leggen totdat je voetsteunen de grond raken en bij een lange bocht kun je de zijdelings ligging corrigeren door je rechterhand
en nou is het tijd voor een R1
Wil je ooit een gasreactie waar je bang van wordt stuur maar een mailtje heb nog wel een leuk setje flatslide carbs liggen
Hmm klinkt goedHier zijn de flatslides plus een ramair intake en een onstekings vervroeger 4 graden.
ze hebben al eens hier in gezocht en gevonden gestaan voor 800 pleuro"s geloof ik voor 500 is alles van jou.
heb veel ervaring gedaan door alleen maar te oefenen, de angst overwinnen elke keer als ik de motor uithaal dan ga ik oefenen ondertussen ben ik een keer in het weiland beland waardoor ik te laat en slecht remde je kunt veel beter remmen dan je denkt maar goed ervaring komt na een afstraffing door je eigen fout
ik reed met 220 km/h en ik moest in een keer remmen toen de stadbus in de verte links af sloeg en deze keer kon ik het halen door de foute ervaring in de weiland, scheelde iets van 2 meter afstand maar goed ervaring wijst voor zich zelf
wheelie of een stopie is een koud kunstje , dan heb ik het over een power wheelie qua bochten kan ik hem net zo plat leggen totdat je voetsteunen de grond raken en bij een lange bocht kun je de zijdelings ligging corrigeren door je rechterhand
en nou is het tijd voor een R1
andy schelden kun je thuis laten noem me geen sukkel , zo mooi is het leven ook weer niet, als het gebeurd heb je gewoon pech gehad
zonder risico,s nemen blijf je staan waar je altijd hebt gestaan.
mensen die opgeven die staan niet op sommigen van hun staan nog steeds onder de brug kijk maar,s om je heen
ik weet ook wel dat je het goed bedoeld , maar ben eigenwijs altijd geweesd
en als ik het merk dat zij niet te controleren is dan doe ik hem weg
groet hasan