Ik heb 1 keer een scooter uit italie gehad, noooooooooooooooooooooooi meer die italiaanse troep
Er zullen zodirect wel serieuze reply's komen
Edit: Staat nog een erg mooie senna op MF te koop
748 antraciet/rood is ook af fabriek geleverd, maar draagt officieel niet de naam senna, dat was alleen op de 916 Senna en 916 Senna II.
Er staat ook nergens Senna op.
Waarom ga je niet voor een R ?
dus een r is niet echt aan te raden? voor circuit gebruik ik dan de zx9 , de duc zou gewoon voor op straat zijn
De meeste R's zijn al wel aangepast voor gebruik op de weg. Mocht dat niet zo zijn dan is dat vrij eenvoudig aan te passen door het motormanagement aan te pakken.
Effe heel kort:
De 748 is in vier types geleverd: de 748 E, 748 S, 748 SP(S) en de 748R
Het verschil zit hem vooral in motorvermogen, vering en gewicht.
De E was het instapmodel, hierna kwam de S (betere vering, instelbaar balhoofd e.d.). De toplijn bestond eerst uit de SP (tot 1998), daarna de SPS (tot 2000) en als laatste de R (tot 2003). Verschil hierbij was vooral vering (ohlins, de meeste), remmen en motortuning. En natuurlijk kleur tot 2001 was de R,SPS of SP altijd Geel met witte kont
De officieel S is pas later ingevoerd zo rond 2000 als ik het goed heb. De eerste bouwjaren 1995, 1996, 1997, 1998 en 1999 waren er alleen de 748 biposto en de SP(S). De Biposto's waren rood en de SP(S) was geel. In 2000 is de reeks vervangen door de 748 E, 748 S en de 748 R. De eerste modellen heten in volksmond wel eens S en dit staat inderdaad ook op het kentekenbewijs en frame maar de verkoopterm was gewoon een 748 Biposto. Dit zelfde had ik ook bij mijn "oude"916 van bouwjaar 1996. Orgineel was het een 916 Biposto maar op het frame stond S.
tekst komt van ducati forum
Ik dacht al.. dat ken ik ergens van
En wat de onbetrouwbaarheid van oudere modellen betreft... Klopt geen kont van..
Ik heb een 916 uit 1995. Qua computer enzo helemaal nergens last van. De latere modellen hebben wel last van versneld slijtende nokvolgers. Dat is inmiddels verholpen. Let er wel op bij de aankoop dat de nokvolgers vervangen zijn door de goede.
Je moet wel een hele oude Duc kopen wil je iets van de onbetrouwbaarheid merken. Of je moet voor een dubbeltje op de eerste rang willen zitten en een goedkope motor zonder onderhoudshistorie kopen. Dan kun je problemen krijgen.
duc 748 kost hier ong 6500-7500 euro voor een 2000-2001 model, dus daar zal ik het niet voor laten
Wow.. ik heb een jaar geleden 8k betaalt voor een 916 uit 95 en dat was goedkoop....'
De 748 uit 2002 heeft de nieuw kuipen erop zitten. Misschien een overweging waard?
moet ook niet te duur worden he
En nu wil ik die belgen nooit meer horen over die "Zuunige 'Ollanders" !!
Het is in ieder geval niet een van de laatste, die hadden een andere kuip. Ook is de kleur van de velgen is niet origineel, die zou antraciet moeten zijn. De Marchesini velgen zijn volgens mij alleen op de latere S en R modellen geleverd. Standaard zat tot 2002 de 3 spaaks Brembo velg gemonteerd.
De spiegels zijn ok niet in kleur meegespoten.
Ik gok een 98-er..
Is dit jouw definitie van lelijk???
(Afbeelding)
Het is in ieder geval niet een van de laatste, die hadden een andere kuip. Ook is de kleur van de velgen is niet origineel, die zou antraciet moeten zijn. De Marchesini velgen zijn volgens mij alleen op de latere S en R modellen geleverd. Standaard zat tot 2002 de 3 spaaks Brembo velg gemonteerd.
De spiegels zijn ok niet in kleur meegespoten.
Ik gok een 98-er..
Is dit jouw definitie van lelijk???
(Afbeelding)