Zoek de verschillen ?

Vandaag de nieuwe ruit via DHL mogen ontvangen van Wunderlich, ziet er weer mooi en strak uit !
Nieuwe ruit.jpeg
 
  • Leuk
Waarderingen: JuH
Volgende keer is het misschien goedkoper om toch het ruitje te wassen...
ipv tegen de pomp parkeren:+
 
Volgende keer is het misschien goedkoper om toch het ruitje te wassen...
ipv tegen de pomp parkeren:+
Dat is een ding wat zeker is O-)

Maar eerlijk is eerlijk de vorige was al behoorlijk verweerd en je zag er met regen of als de zon er volop scheen, zo goed als niks door!

Al dan niet was een dure tankbeurt dat wel |(
 
Maar staat de motor niet op je zaak ingeschreven? Dan kan je deze onkost toch ook ingeven?

Ik dacht dat een kuipruit voor mijn GSX F al veel kostte met ongeveer 85€ :X

Verder heb ik ook al eens zitten denken om een ex-politiemotor te kopen, maar ik vind dat ze er in België toch nogal hoge prijzen voor vragen, wetende dat die motoren niet ontzien zijn.
En ben bang dat die R1200RT's veel benzine verbruiken :$
Voor de rest vind ik het wel nog steeds mooie motoren. En áls ik er mij zo ene zou kopen, zou ik mij ook nog een blauwe jas aanschaffen, en een fluo oranje helm ...

En over dat tanken, ik doe het ook altijd op de middenbok. Ook omdat er dan meer in gaat.
Ik "ontwijk" zelfs de overvulbeveiliging*. Ik houd van zoveel mogelijk km's per tankbeurt. Volgens de gegevens past er 20L in mijn tank (incl 5L reserve), ik rijd "ver" door, en telkens na ongeveer 550km gaan er dan weer gemiddeld 21,85L in :+
Van de middenbok halen doe ik terwijl ik er al opzit.


* Enkel als ik meteen na het tanken nog minstens 25km te rijden heb. Parkeren doe ik nooit in de zon, om te vermijden dat de tank heet wordt.
 
Terug
Bovenaan Onderaan