Even een vraag over mijn GSX-R 750 uit 1989 die ik aan het ombouwen ben tot street fighter.
Op dit moment ben ik bezig met een revisie van mijn motorblok. Hierbij wil ik de koppeling meteen ombouwen tot een hydraulische koppeling (mbv 1100R onderdelen).
Nu heb ik het volgende probleem:
De primaire versnellingsas van een 750 is slechts gedeeltelijk hol, de laatste 3cm van de as zijn massief. Dit is hard staal en niet makkelijk om door te boren.
Het motorblok ligt op dit moment nog uit elkaar en de primaire versnellingsas ligt dus ook nog los.
Wie heeft dit zelf gedaan en heeft hier een oplossing voor?
Alvast bedankt
Ik weet een 1100R was makkelijker geweest, maar dat wist ik nog niet toen ik jaren geleden de 750 kocht en geen verbouwingsplannen had.
Op dit moment ben ik bezig met een revisie van mijn motorblok. Hierbij wil ik de koppeling meteen ombouwen tot een hydraulische koppeling (mbv 1100R onderdelen).
Nu heb ik het volgende probleem:
De primaire versnellingsas van een 750 is slechts gedeeltelijk hol, de laatste 3cm van de as zijn massief. Dit is hard staal en niet makkelijk om door te boren.
Het motorblok ligt op dit moment nog uit elkaar en de primaire versnellingsas ligt dus ook nog los.
Wie heeft dit zelf gedaan en heeft hier een oplossing voor?
Alvast bedankt
Ik weet een 1100R was makkelijker geweest, maar dat wist ik nog niet toen ik jaren geleden de 750 kocht en geen verbouwingsplannen had.