Verven / spuiten motorpak

hier en daar af en toe bij verven ivm kleine scheurtjes echt erin trekken doet het helaas niet

sticksels ook verf erop en dan ff wachten .....en natte doek na vegen
 
Loop ik even tegen een goed topic aan. Ik heb een pak die niet bij mijn huidige motor past.
Dus ik heb een ander pak gekocht (helemaal zwart).
Past hier prima bij *D (linker is de mijne)
IMG_2134.JPG


Maar die oude ligt stof te happen en niemand bied erop.

Dus ik ga m ook pimpen.
IMG_2866.JPG

IMG_2865.JPG


De gele stukken ga ik een ander kleurtje geven, alleen als ik die zwart maak ben ik bang dat het niet hetzelfde zwart is.
zwart:
zwart.jpg


donkergrijs
donkergrijs.jpg


50% grijs
minderlichtgrijs.jpg


lichtgrijs
lichtgrijs.jpg


Wat is slim? Tips ook welkom.
 
Ik heb het zwart op de laarzen ook 1 laagje gegeven. Zo zie je geen verschil tussen oud en nieuw!
Verder gewoon maken zoals jij hem mooi vind.
 
Ja zat ik later ook aan te denken, zwart is immers geen kleur dus zwart gaat het worden.

tnx voor het meedenken.

Heb het pak in de wasmachine gegooid met fijne was prog en klein beetje vloeibare waszooi en hij is als nieuw eruit gekomen. Even lekker laten drogen en dan ga ik aan de slag.
 
Loop ik even tegen een goed topic aan. Ik heb een pak die niet bij mijn huidige motor past.
Dus ik heb een ander pak gekocht (helemaal zwart).
Past hier prima bij *D (linker is de mijne)
[afbeelding]

Maar die oude ligt stof te happen en niemand bied erop.

Dus ik ga m ook pimpen.
[afbeelding]
[afbeelding]

De gele stukken ga ik een ander kleurtje geven, alleen als ik die zwart maak ben ik bang dat het niet hetzelfde zwart is.
zwart:
[afbeelding]

donkergrijs
[afbeelding]

50% grijs
[afbeelding]

lichtgrijs
[afbeelding]

Wat is slim? Tips ook welkom.
nice bike :9~ :9~ :9~
 
Zo, na het lezen van dit topic + wat advies van mijn maatje lordluud2 ook maar eens begonnen met 60% van mijn pak/handschoenen en laarzen verveven!

Binnenkort maar even fotos sturen
 
Ben benieuwd naar het resultaat en hoe je het aanpakt.
Heb op mijn zwarte pak witte accenten.
Met mijn huidige fiets zouden rode accenten beter staan.
 
ik zou zeggen 40% van mijn pak geverfd! Ging allemaal goed. Iemand een site waar je foto's kan uploaden want imageshack.us is voortaan betaald en photobucket zijn ze na een maand weg?
 
Half jaar geleden deze keltische knoop op mijn jas gesprayed en geverfd. Heb een aantal dingen geprobeerd. Het beste dat voor mij werkt is simpelweg acrylverf. Maakt mij niet uit welke. Ik moet de rest nog doen hoor, maar dit is tot nu toe wat ik heb en tijd ... is een probleem. Heb het met de airbrush gedaan en met de kwast, verdund en onverdund. Het werkt allemaal. Als je maar genoeg tijd ervoor neemt en eerst je jas goed ontvet. Waarschijnlijk trek je met ontvetten wel een hoop van je oude verf weg, dus wel ervoor zorgen dat je je leer niet teveel uitdroogd.

Als beschermlaagje gewoon invetten. Blijft prima zitten. Heb mijn jas dagelijks aan. Is zowel motorjas als simpelweg jas geworden.

Ben nog meer van plan, maar eest mijn motor maar eens fixen.

10665663_10203934927865826_4719342546361205703_n.jpg
 
Even oma wegschoppen. Vroeg me af wat de ervaringen op langere termijn zijn. Overweeg de witte accenten van mijn zowat splinternieuwe handschoenen zwart te verven, maar ga het alleen doen als het ook over een jaar er nog goed uitziet.
 
Even oma wegschoppen. Vroeg me af wat de ervaringen op langere termijn zijn. Overweeg de witte accenten van mijn zowat splinternieuwe handschoenen zwart te verven, maar ga het alleen doen als het ook over een jaar er nog goed uitziet.
Niemand :?
 
Terug
Bovenaan Onderaan