Verzekeringen

Roellie

Rookie
3 apr 2007
12
0
Rotterdam
Hallo iedereen,

Ik had een vraagje: ik wil misschien een motor aanschaffen en mijn vraag hierbij is, heeft iemand goede tips die ik kan gebruiken als ik een verzekering wil afsluiten, Univé lijkt mij de beste optie: goedkoop, motor hoeft niet ergens vast aan worden gemaakt....

Alvast bedankt!

Roellie
 
heb je al bij een andere maatschappij verzekeringen lopen? dan heb je nog weleens pakketkorting en heb je schadevrije jaren van eerdere motorjaren scheelt dat ook weer in je premie

ikzelf heb alles bij unive, pakketkorting, korting door veel schadevrije jaren, niet in de risicoleeftijd, auto er ook verzekert
die hele som zorgde voor een extreem lage premie

en staar je niet blind op je online aangevraagde offertes, want hij komt bijna altijd duurder uit als je ff belt of langsgaat en het goed regelt.
 
www.doamotorverzekering.nl kan voordelig zijn... maar natuurlijk niet altijd... ;)
 
Laatst bewerkt:
Hangt ook af van wat je eisen zijn. Ik heb beetje overal zitten informeren, bleek bij mij om de hoek het goedkoopst te zijn. Zelf van de anwb, dat had ik niet verwacht. Dus zoals gezegd, goed rond kijken en je eisen op een rijtje hebben. Succes
 
heb je al bij een andere maatschappij verzekeringen lopen? dan heb je nog weleens pakketkorting en heb je schadevrije jaren van eerdere motorjaren scheelt dat ook weer in je premie

ikzelf heb alles bij unive, pakketkorting, korting door veel schadevrije jaren, niet in de risicoleeftijd, auto er ook verzekert
die hele som zorgde voor een extreem lage premie

en staar je niet blind op je online aangevraagde offertes, want hij komt bijna altijd duurder uit als je ff belt of langsgaat en het goed regelt.
:^
 
Terug
Bovenaan Onderaan