Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Je hebt gelijk marinde.
dank u voor de inlichtingen.
mvg le sage
jij grapjas
alleen het schermpje
beverly is afgeleid van de fly/liberty
gts van de lx50
wie heeft de meeste kilometers afgelegd met zijn vespa?
le sage
Sinds de aanschaf van mijn VESPA 250 GTS eind oktober 2007 heb ik er 6550 heerlijke kilometer op vertoefd...
Groetjes,
Pombal.
Ok ok, alleen het schermpje.....
Maar de Beverly is geen afleiding van de Fly of de Liberty hoor, maar een op zichzelf staand project, de eerste scooter met 16" velgen en bedoeld voor de zwaardere blokken, de eerste was dan ook meteen een 200, later gevolgd door de 500...
jason,
Ik kan me voorstellen dat je je ergert aan de dingen die je opsomde.
1) T.a.v. de achterband kan ik je vertellen dat 4000 km niet ongebruikelijk is. Realiseer je dat je op 12 inch wieltjes rijdt die veel meer omwentelingen maken dan grote op dezelfde afstand. Jouw eerste achterband zal een SAVA zijn geweest. Ik heb daar eerder een draadje aan gewijd; een prima band bij droog weer, maar niet slijtvast en ronduit griezelig bij nat weer.
2) M.b.t. de lekkende uitlaat; voor het wisselen van de achterband moet de uitlaat eraf. Daarna moet voor hermontage van de uitlaat op het uitlaatspruitstuk ALTIJD een nieuwe pakking worden gemonteerd (niet goedkoop: €18,50). Een lekkende uitlaat kun je met de rug van je hand voelen. Een lek voel je duidelijk door de uitlaatgassen die eruit ontsnappen (pas op niet de uitlaat aanraken!).
3) M.b.t. de loslatende hittebestendige verf op de uitlaat; ook daarover bestaat een draadje. Er valt weinig anders aan te doen dan bij tijd en wijle de roest verwijderen, ontvetten en inspuiten met hittebestendige verf uit een spuitbus (tot 550 graden Celsius). Het achterwile even goed afschermen met een krant of zo. Kort spuiten en een uurtje laten drogen. Daarna even flink 'afbakken' door een lekker eindje te gaan rijden. Die methode houdt het een hele tijd uit. De allerbeste, edoch duurste oplossing is een roestvast-stalen uitlaat kopen...
Ik moet zeggen dat mijn VESPA GTS 250 me steeds erg trouw is gebleven. Zeker, er valt nog wel het een en andere te verbeteren, maar 't blijft een Italiaan...
Dus, jason, wanhoop niet.
Pombal
ik denk dat een vespa niet te vergelijken met een andere scooter!
ze leeft!!!!
schit,
nog wachten tot midden januari om de salon korting te hebben!!!
nog zoooooooo lang wachten!! grrrrrrrrrrrrrrrrrrr!!!!
le sage