VF400/500/700/750/1000/1100 C/F/F2/S/R topic 10

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik heb een klein probleempje toch,
Als ik 140 k/pu rij en draai de gashandel open dan valt hij terug, geen power zoals het moet, is dit een carb probleem of iets anders, wie weet raad?
 
Hoeft niet persé de carbs te zijn , kan misschien een ontstekings probleem zijn, cdi-unit bijvoorbeeld, bobines, enz.

Oke, ik heb nog een andere unit liggen die ga ik morgen overzetten die hoort wel bij dit blok die ik overgezet hebt, ik had er bij de andere motor geen last van, dus overzetten? :Y
 
Model 1985.. 1986 heeft de kleurstijling andersom en de luchthapper aan de zijkant ging van 1 groot gat naar twee kleinere openingen.. Hij spreekt over miles, maar er zit een euro tank op.. Hij ziet er wel compleet uit..
 
Hoeveel circlip'sen (die dunne 41mm ringetjes) horen er eigenlijk per bovenbeen op te zitten, om de benen overal juist 'te passen' in de houders? Heb hier 6 circlipsen voor 4 benen, klopt iets niet hé, da 's anderhalve per bovenbeen???


2 per veerpoot
;)

Heb toevallig afgelopen week mijn eigen VF1000R vorkje maar eens onder handen genomen.
 
Heeft iemand hier nog een europese rechter clip-on voor de VF750F? Heb er zaterdag 1 op m'n motor gezet, maar die heeft geen pikkie er meer aan. Kan wel zo, maar heb toch liever een met pikkie zodat ik ze makkelijk gelijk kan zetten :)
 
Heeft iemand hier nog een europese rechter clip-on voor de VF750F? Heb er zaterdag 1 op m'n motor gezet, maar die heeft geen pikkie er meer aan. Kan wel zo, maar heb toch liever een met pikkie zodat ik ze makkelijk gelijk kan zetten :)


Kijk even naar de links van mij van marktplaats, daar staat heel veel voor een VF750 :]
 
Heeft iemand hier nog een europese rechter clip-on voor de VF750F? Heb er zaterdag 1 op m'n motor gezet, maar die heeft geen pikkie er meer aan. Kan wel zo, maar heb toch liever een met pikkie zodat ik ze makkelijk gelijk kan zetten :)

draai er een klein imbusboutje in. op de goede plek en klaar ben je
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan