VF400/500/700/750/1000/1100 C/F/F2/S/R topic 10

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dat zit het bij een blade dus niet ;)

Dat heb ik nu juist met driewielers.. ;)

Maar goed, spullen zijn gepakt, VF sticker geplakt.. nu nog een beetje geluk met het weer morgen!
 
Laatst bewerkt:
Veel plezier morgen heren en dames!! Nogmaals spijtig dat ik deze editie moet missen.
 
Dat is zeker zo :Y !

Was al bang voor een nieuwe verwoestende reactie ;) Hier kan ik mee leven :+

Maar alle gekheid op een stokkie, je hebt helemaal gelijk hoor. Zit toch klein steekje los om zijspannen zo leuk te vinden als ik dat vind. Ik heb het echt als hobby en niet voor gezin. Wel leuke bijkomstigheid nu er wel een kleine onderweg is ;)

Maar een SP1 komt hier nog wel een keer ;)
 
Was al bang voor een nieuwe verwoestende reactie ;) Hier kan ik mee leven :+

Maar alle gekheid op een stokkie, je hebt helemaal gelijk hoor. Zit toch klein steekje los om zijspannen zo leuk te vinden als ik dat vind. Ik heb het echt als hobby en niet voor gezin. Wel leuke bijkomstigheid nu er wel een kleine onderweg is ;)

Maar een SP1 komt hier nog wel een keer ;)

Net zoals er bij mij nog een V4 bij komt! *O*
 
Weerberichten zijn goed voor morgen ,in het oosten oplopend tot 20 graden.

Wat hij zegt :^

Zo, dat was nog ff hectisch met de boodschapjes. Volgens de planning zou ik om 15:30 terug zijn in Twente, en dan kon ik mooi op tijd boodschappen doen. De praktijk was dat ik om 19:45 pas in het mooie Twente was -O- dus toen moest ik nog HEEEEEEL snel veel kopen _O- gelukkig hadden ze nog ribs op voorraad :9~ en nog genoeg andere vleesjes :+

Maargoed, op broodjes na heb ik nu alles volgens mij O-)

En nu slapen...pffffrt wat een rotdag B|

Blade?!!!?!!! Waar :N


:+
 
Laatst bewerkt:
We gaan er iets langer over doen geloof ik:

http://www.vananaarbeter.nl/werkzaamheden/regioutrecht/werkzaamheden.aspx

http://www.vananaarbeter.nl/werkzaamheden/regioutrecht/werkzaamheden/A12gouda-woerden.aspx

27 - 30 april: van vrijdag 21.00 uur tot maandag 05.00 uur vinden werkzaamheden plaats tussen Bodegraven en Woerden. Houd rekening met een lagere maximumsnelheid en een beperkt aantal rijstroken. Extra reistijd: meer dan 30 minuten. Ook worden dit weekend diverse verkeersstops gehouden, die 15 minuten extra aan uw reistijd toevoegen.

http://www.vananaarbeter.nl/werkzaamheden/regioutrecht/werkzaamheden/A28utrecht-amersfoort.aspx

27 – 30 april: van vrijdag 21.00 uur tot maandag 05.00 uur is de A28 afgesloten tussen knooppunt Rijnsweerd en afrit Den Dolder voor verkeer vanuit Utrecht richting Amersfoort. Houd rekening met een extra reistijd van ongeveer 30 minuten. Omleiding: via A27 en de A1 naar knooppunt Hoevelaken.
 
Goedenmorgen!

Dat noodweer hangt nu boven Spijkenisse! B|

Je mag nog even binnen blijven toch? :+ Ik had gisteravond alvast de partytenten neergezet -O- die moet ik nu allemaal weer 2 á 3 meter terugzetten :X

Ach, dan kan het er niet slechter meer op worden hé ;)

Windrichting (Sector/graden)
ONO ( 60 )
Windsnelheid (m/sec)
5.2
Windstoten (m/sec)
9.0
Bewolkingsgraad (Okta / %)
8 ( 100 % )
Straling (W/m2)
38
Neerslaghoeveelheid (mm/10 min)
0.1
Relatieve vochtigheid (%)
97
Temperatuur (°C)
9.9
Dauwpuntstemperatuur (°C)
9.6
Zicht (meters)
5300
Luchtdruk (hPa)
1014.3

'(
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan