VF400/500/700/750/1000/1100 C/F/F2/S/R topic 10

Status
Niet open voor verdere reacties.
Joepie, dan ga ik vanavond even het blok eruit slopen -O-
Moet wel zeggen dat ik ervoor even 220km/h heb gereden :+ harder wilde hij niet ;( kan dat zijn omdat die uitlaat het toen al begeven had? :+
 
Laatst bewerkt:
Wobbel, dit zal hopelijk als zeer evident klinken, maar als je gaat voor de topspeed, check dan zéker steeds op voorhand je oliepeil hé (en remmen, bandenspanning,enz),
een paar km's met te weinig olie en de krukas is gaar hé (om nog niet te spreken v e vastloper en veel ergere gevolgen). Been there, done that, seen it, spijtig genoeg

Fozzie, ik zal wel heel panisch zijn maar ik check dat bijna voor elke rit. Olie/KVS/remmen sowiezo, banden/ketting spanning 1x in de maand en als ik het niet vertrouw eerder.



Bijna klaar :+ zaterdag m'n vader eens kennis laten maken met het demonteren van een V4 blok O-) _O-



Uploaded with ImageShack.us
 
Laatst bewerkt:
:]
Fozzie, ik zal wel heel panisch zijn maar ik check dat bijna voor elke rit. Olie/KVS/remmen sowiezo, banden/ketting spanning 1x in de maand en als ik het niet vertrouw eerder.Bijna klaar :+ zaterdag m'n vader eens kennis laten maken met het demonteren van een V4 blok O-) _O-

Kunnen dan wel oude gebakjes zijn , en een keer goed op z,n donder geven
zoals een keer vol tegen het rood of volle topsnelheid moeten ze kunnen hebben.
Mot maar geen motor zijn.

Maar zoals altijd alles met beleid, dus eerst goed warm riiden en dan knallen. :] :] :] :]

[~[url="http://img27.imageshack.us/img27/7530/img1466a.jpg"]afbeelding~][/URL]

Uploaded with ImageShack.us
 
Heel geinteresseerd Smuiger, maar dit weekend zit ik een straf uit in een welness huisje met alles er op en er aan. Sauna, Jacuzzi, sloep aan de steiger.. Pff.. zie er zo tegenop he..
 
Veel in de garage sleutelen en vaak naar de buildoff bij Lasmoat met zijspannen bezig zijn...
 
er is wel vaker een toer rit in het midden denk ik.. Moeten we hier maar eens vaker neer gooien.
 
Ik ga zo eerst maar winterhandschoenen kopen, was vanmorgen om 4.30 op de motor naar het werk en bij aankomst allemaal witte vingers, toch nog te koud voor de zomerhandschoenen, :(
 
Zondag ga ik het blok er weer terug in lepelen :Y zaterdag met pa even dit blok eruit halen :)

Hallo,

Wat heb je nu stuk dan ??
Aansluiting collector of de uitlaat bochten,kan het mis hebben maar de bochten rotten
toch niet zo snel ?
Maar het is natuurlijk kloten ,liep vorige week toch netjes :] :]
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan