Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Mjaaa, dit kan er nog net door...
http://www.leboncoin.fr/equipement_moto/249328744.htm?ca=12_s
Ging hier niet iemand een racert bouwen...?
Bowler
tering wat een weer net, allemaal takken van +50 cm die net voor je motor waaien en spekglad, zelfs het wegdek ging schuimen
zozo, dat is nog een aardig eind. Met de motor of met de auto?
Indien met de motor: wel via de eifel rijden hé
Met de VF natuurlijk. ff het stof er af blazen
Heb ik nog wel voor je. Strip met knipper voor rechts in ieder geval.
Hey Koen,
mijn 2 manuals er es bijgenomen en in de Peters staat 0 tot 3 bar,
en in de officiële (groene) Honda manual lees ik 0 tot 300kPa (0 - 3.0kg/cm²,0 - 43psi)
maar beide waarden zijn wel voor een VF1000F, weet niet of er een andere/nieuwere schokkert op een FII zit (met andere waarden). Is het ook zo 'n Showa met 3 standen/instelmogelijkheden? Met zo 'n trek-knopje?
Bij 0 bar is je 'kindergeld' in gevaar denk ik, en bij 3 kom je best niet teveel verkeersdrempels tegen, zoiets?
Zo... Weer terug van een aantal dagen weggeweest.. Iedereen de boel nog heel ??
Inderdaad Stefan dien je bij een V4 gebruik te maken van het juiste koppel en dat komt al lekker vrij vanaf 5 a 6k. Dat puntje boven de 9,5k tot het rode gebied doe je inderdaad niks meer mee..
VF1000R, fabrieksopgave 235km/h
Bij verschillende rijverslagen tikt ie de 245km/h echte kilometers aan. Dus Honda heeft hier zekers zijn belofte waargemaakt.
Een VF1000R is met knipperlichten een straatfiets.
Zonder de knippers een cirquitfiets. Daar is ie tenslotte door Honda voor ontworpen. In de manual staan voor het blok ook twee settings qua timing en carburatie. Setting voor de straat en setting voor het cirquit.
En geldt dat ook voor een F-blok? Niet dat ik van zinnens ben op circuit te gaan, kga dat de coureurs niet aandoen, lol.Een VF1000R is met knipperlichten een straatfiets.
In de manual staan voor het blok ook twee settings qua timing en carburatie. Setting voor de straat en setting voor het cirquit.
@Stefan, mag je met een 4-1/K&N/Dynojet/betere voorveringen/Brembo's/... in die race, of moeten de bikes (redelijk) standaard blijven? Nee, kheb geen zin gans die reglementen te lezen, da zijn halve telefoonboeken
Net een goede sollicitatie gehad bij de vuilophaaldienst v Gent, alé, binnenkort mss achter de vuilkar of op t recyclagepark ofzo...mé mijnen kostelijken hobby hier, best dat er nog es wat 'wielussen' (centjes) binnenkomen
Hallo mede VFers
Gisteren nieuwe remblokken achter gemonteerd, al hoewel ik er bijna niet mee rem waren ze tot bijna op het ijzer versleten, toch maar nieuwe erop voor het geval dat je een noodstop moet maken he, morgen of zaterdag een nieuwe voorband erom leggen,
Gisteren toch maar de Km opnemer verwisseld nu blijft de naald wel de juiste snelheid aan geven
Maar heb nog steeds een probleem bij 140 km/pu, hij houdt vreselijk in heeft het alleen in de 5de versnelling, in de andere 4 totaal geen probleem met doortrekken naar de 7000 toeren, wie kan mij helpen svp?
Hallo mede VFers
Gisteren nieuwe remblokken achter gemonteerd, al hoewel ik er bijna niet mee rem waren ze tot bijna op het ijzer versleten, toch maar nieuwe erop voor het geval dat je een noodstop moet maken he, morgen of zaterdag een nieuwe voorband erom leggen,
Gisteren toch maar de Km opnemer verwisseld nu blijft de naald wel de juiste snelheid aan geven
Maar heb nog steeds een probleem bij 140 km/pu, hij houdt vreselijk in heeft het alleen in de 5de versnelling, in de andere 4 totaal geen probleem met doortrekken naar de 7000 toeren, wie kan mij helpen svp?
Zo... Weer terug van een aantal dagen weggeweest.. Iedereen de boel nog heel ??
Inderdaad Stefan dien je bij een V4 gebruik te maken van het juiste koppel en dat komt al lekker vrij vanaf 5 a 6k. Dat puntje boven de 9,5k tot het rode gebied doe je inderdaad niks meer mee..
VF1000R, fabrieksopgave 235km/h
Bij verschillende rijverslagen tikt ie de 245km/h echte kilometers aan. Dus Honda heeft hier zekers zijn belofte waargemaakt.
Een VF1000R is met knipperlichten een straatfiets.
Zonder de knippers een cirquitfiets. Daar is ie tenslotte door Honda voor ontworpen. In de manual staan voor het blok ook twee settings qua timing en carburatie. Setting voor de straat en setting voor het cirquit.
mooi..wist ik niet..dat van die twee setting.
toch de manual eens nakijken dan..
ik denk dat het op zich een goede circuitfiets is..maar dat het probleem echt het gewicht is.mijn god, is dat ding zwaar zeg. (mijn vorige circuitfietske was een supermono van 101kg raceklaar..dus dat is een verschil he.) met gewichtreductie kom je heel eind. als ik alleen dat kuipframe al zie..dikke stalen pijp. kuipwerk op zich ook..heb de onderkuip gewogen..(die laat ik er af in Oss...het wordt redelijk warm weer , ivm koeling)
weet jij overigens ..of er aftermarked nokkenassen zijn voor die R's?
ik heb de specs nog niet nagekeken maar ik neem sowieso aan dat de stock nokkenassen al redelijk hoog met veel overlap zijn he?
en zuigers? zijn er aftermarked zuigers in in de handel?
Startmotor los maken en borstels controleren/schoonmaken/vernieuwen.
kan toch nooit duur zijn? zijn die borstels nog goed verkrijgbaar?
kan toch nooit duur zijn? zijn die borstels nog goed verkrijgbaar?
Zo... Weer terug van een aantal dagen weggeweest.. Iedereen de boel nog heel ??