VF400/500/700/750/1000/1100 C/F/F2/S/R topic 11

Status
Niet open voor verdere reacties.
Geweldig!

Heeft iemand toevallig nog foto's van de bevestiging van zijn Krausers?
Smuiger misschien?

k zal ff kijken en anders maak ik ze wel voor je

koffers%2520001.jpg

koffers%2520002.jpg
 
Laatst bewerkt:
Zo dat weer gefixed. de scotoiler was alweer kaduuk, dwz de druppelaar was in de ketting verdwenen, door het contact met het tandwiel gaat de druppelaar iets omlaag met achteruit benen en dus komt die in de ketting :( . Maar de vacuum leiding is de zelfde maat en daar kan ik er nog wel 20 van knippen. En gelijk de positie wat verbeterd/veranderd zo dat het hopelijk nu langer goed gaat :} :]

en het zand is er ook weer af. wat een bende zeg :(
 
Laatst bewerkt:
Gisteren een sleutelnamiddagje gehad:
Men tweede VF blok is nu ook helemaal vrij. Wel nog heel vuil... Als ik alles goed toestop met vodden, zou ik dan kunnen afspuiten met de hoge druk? voorzichtig weliswaar?

DSC_0029.jpg


De collector is niet meer in zo'n goede staat... Misschien nog wel makkelijk te repareren? Ik heb nog 1 goede collector al chance.

DSC_0028.jpg


Ook hebben we een andere moto even nieuwe olie en luchtfilter gegeven:
DSC_0031.jpg
 
Laatst bewerkt:
Gisteren een sleutelnamiddagje gehad:
Men tweede VF blok is nu ook helemaal vrij. Wel nog heel vuil... Als ik alles goed toestop met vodden, zou ik dan kunnen afspuiten met de hoge druk? voorzichtig weliswaar?

Afspuiten zou ik niet doen. gewoon met een sopje en een sterke reiniger aan de gang gaan
 
Kleine tip: gebruik Dasty van de Wibra. Kost zo goed als niets en reinigt bijna al het vuil waar je bij dit blok vanaf wilt, zonder dat het aggressief is.
Echt wonder spul.
ff inspuiten, spons erbij en afspoelen.
 
Kleine tip: gebruik Dasty van de Wibra. Kost zo goed als niets en reinigt bijna al het vuil waar je bij dit blok vanaf wilt, zonder dat het aggressief is.
Echt wonder spul.
ff inspuiten, spons erbij en afspoelen.


erg gemeen spul. maar zeer effectief })
 
Haal bij de bouwmarkt een paar 32mm speciedeksels. Die druk je zo in de inlaat, zijn die alvast dicht. Spruitstuk achter zit er nog op, dus die is dicht genoeg. Alleen aan de voorkant nog iets bedenken. Misschien 40mm speciedeksels? die heb ik nog niet gepast.

Gisteren een sleutelnamiddagje gehad:
Men tweede VF blok is nu ook helemaal vrij. Wel nog heel vuil... Als ik alles goed toestop met vodden, zou ik dan kunnen afspuiten met de hoge druk? voorzichtig weliswaar?
 
WW750 schreef op 21 oktober 2012 @ 12:42:
Kleine tip: gebruik Dasty van de Wibra. Kost zo goed als niets en reinigt bijna al het vuil waar je bij dit blok vanaf wilt, zonder dat het aggressief is.
Echt wonder spul.
ff inspuiten, spons erbij en afspoelen.



erg gemeen spul. maar zeer effectief

Nou valt wel mee, alleen alles wat los zit, komt definitief los.
Het tast echter geen lak aan die in orde is (uitgeprobeerd :D )

Het ontvet en lost vuil op als een tierelier.
 
Laatst bewerkt:
Spuit Dasty echter nooit op polycarbonaat kunststof (ruiten). Gaat gegarandeerd verkeerd.
 
Houdt er rekening mee dat er in zo'n speciedeksel een gaatje zit. Anders zou ie bij drukverhoging uit het rioolpijpie geperst worden..
 
Nou dat is niet altijd zo hoor, de deksels die wij van Dyka hebben niet namelijk.
 
Dat staat buiten kijf ;) Vind het wel een heel goed idee trouwens nu ik aan de Vox aan het sleutelen ben in de garage.
 
k zal ff kijken en anders maak ik ze wel voor je

[afbeelding]
[afbeelding]

Dat zijn mooie pics!
Ik zie dat bij jou de richtingaanwijzers op een soort verlengstukje zitten? En die mooie zwarte richtingaanwijzer 'balk' kan bij jou gewoon blijven zitten, dat gaat bij mij niet lukken.
Hoe zit de voorste bovenste bevestiging dan vast vraag ik mij af? Lijkt nu net of de bout dwars door die RAW balk gaat?
Niet gedacht dat daar ook nog verschil zou zitten.


Geweldig!

Heeft iemand toevallig nog foto's van de bevestiging van zijn Krausers?
Smuiger misschien?

Ik heb een krauser rek op een VF1000 als ik op reis ga. Heb er wel ergens foto's van. Ben je daar iets mee?

Alle beetjes helpen!
 
Welkom meneer collector en anderen... :)

Zeg, hoor ik dat die k**keuring voor moto's erdoor zou zijn, wat heeft dat voor gevolgen voor niet-standaard stukken op de bikes, zoals bv 4-1-uitlaat? Steeds de boel met standaardcollector en dempers laten keuren dan ofwa? En als ze je ermee tegenhouden op de baan?
Ik hoor ier al indianenverhalen van moto's die dan uitgeschreven zullen worden...
Vind nog maar es de standaardcollector voor sommige oudere modellen....
En moeten de bikes dan steeds bij garages onderhouden worden (op factuur), bedoel mag je dan zelf niet meer aan je bikes werken?
Ruikt serieus naar diefstal, als je leest dat na onderzoek is gebleken dat ongevallen met moto's maar in 4?% van de gevallen te wijten is aan de slechte (onveilige) technische staat van de bikes...in de andere 96% gaat het om andere oorzaken
 
Welkom meneer collector en anderen... :)

Zeg, hoor ik dat die k**keuring voor moto's erdoor zou zijn, wat heeft dat voor gevolgen voor niet-standaard stukken op de bikes, zoals bv 4-1-uitlaat? Steeds de boel met standaardcollector en dempers laten keuren dan ofwa? En als ze je ermee tegenhouden op de baan?
Ik hoor ier al indianenverhalen van moto's die dan uitgeschreven zullen worden...
Vind nog maar es de standaardcollector voor sommige oudere modellen....
En moeten de bikes dan steeds bij garages onderhouden worden (op factuur), bedoel mag je dan zelf niet meer aan je bikes werken?
Ruikt serieus naar diefstal, als je leest dat na onderzoek is gebleken dat ongevallen met moto's maar in 4?% van de gevallen te wijten is aan de slechte (onveilige) technische staat van de bikes...in de andere 96% gaat het om andere oorzaken

volgens mij gaat de keuring maar in gaan vanaf het moment dat ze het invoeren. Anders moeten alle verbouwde moto's van de baan... lijkt me wel sterk...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan