Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Hoe snel gaat ie nu ?
hooguit 50
Hier een paar plaatjes van de VF1000F die ik ooit had. Leuke Fiets,
Voor de 750 en de 1000 zou ik zeggen.
Die 100 zal wel lukken. Maar weinig geld?? In de praktijk blijkt het vaak verduveld lastig om meer dan een handvol mensen te vinden die een paar euro in de fiets willen investeren. Het is al heel snel "maar dat is net zo veel als de motor waard is".Zucht, kunnen we geen metaalbewerker 100 VF1000F collectortjes laten maken voor weinig geld? En de overige 95 met 50% marge verkopen op eBay
Die 100 zal wel lukken. Maar weinig geld?? In de praktijk blijkt het vaak verduveld lastig om meer dan een handvol mensen te vinden die een paar euro in de fiets willen investeren. Het is al heel snel "maar dat is net zo veel als de motor waard is".
Idem met schokdemper, de echte liefhebber zet er wat goeds onder, het meerendeel blijft met die oude fietspomp rijden (en heeft vaak niet eens een idee hoe slecht die inmiddels is)
[me="Dutch FZ750"]moet toegeven dat broerlief en hijzelf dat 20 jaar geleden ook niet hadden [/me]
Ik denk als je er 20 laat maken dat het ook al wat wordt...
Ik ken wel een paar RVS bedrijven, maar ben bang dat het alsnog een duur geintje wordt omdat zij er niet in gespecialiseerd zijn.
In het verleden met de ARTC (Alfa 155 club) goede clubinkopen kunnen doen bij EPS. Zij doen enkel uitlaten en maken alles zoals je het hebben wilt. Voor mij ligt er overigens een Laser 4-in-1 te wachten voor de VF.
Die 100 zal wel lukken. Maar weinig geld?? In de praktijk blijkt het vaak verduveld lastig om meer dan een handvol mensen te vinden die een paar euro in de fiets willen investeren. Het is al heel snel "maar dat is net zo veel als de motor waard is".
Idem met schokdemper, de echte liefhebber zet er wat goeds onder, het meerendeel blijft met die oude fietspomp rijden (en heeft vaak niet eens een idee hoe slecht die inmiddels is)
[me="Dutch FZ750"]moet toegeven dat broerlief en hijzelf dat 20 jaar geleden ook niet hadden [/me]
Ik liep zelf ook al met die gedachten te spelen om dat te maken voor mensen die interesse hebben, dan heeft men de keuze uit rvs of metaal, twee verschillende prijskaartjes dus.
Aha ,misschien dan toch voor mezelf beginnen , m'n werkgever ziet me al aankomen, na werktijd ff 100 uitlaatsystemen maken(gaat hem niet worden helaas).
750 ook al niet meer te krijgen? Welke japanner heeft bedacht dat die collector van zo dun en roestgevoelig moest zijn
Je zou eventueel ook kunnen overwegen om de 'doos' weg te laten. De XJ 550 heeft bijvoorbeeld zo'n doos met 4 ingangen voor en 2 achter (4 in lijn ). De Marving vervangende collector ziet er zo uit:Zal eens overleggen met een collega. Gaat me dan vooral om de bouw (buigen e.d), lassen (RVS) kan ik zelf wel.
Mijn werkgever vindt het niet erg als ik mijn vrije tijd gebruik maak van de werkplaats in de TD.