VF400/500/700/750/1000/1100 C/F/F2/S/R topic 14

Status
Niet open voor verdere reacties.
de vf gaat bij mij ook de verkoop in ondanks ik er 3500 km zonder grote problemen mee gereden heb . eveneens nog erg veel onderdelen liggen die ook weg gaan van een f serie .
advertentie volgt snel .
 
Bas, ik ben nog op zoek naar achterlicht houder met de taartschep en nummerplaatverlichting aan, en het bakje waar de ontsteking aan hangt. Heb je dat toevallig nog liggen van je donor-vf?
 
Ik wist niet dat die van een 750 paste, maar net de nummers gechecked en dat schijnt inderdaad te passen. Ik stuur je een pb'tje
 
Als er iemand op zoek is naar een goed functionerende en rijdende VF750S, mijn VF waarmee ik de 500 Euro challenge zonder problemen heb gereden gaat in de verkoop.

Reden, de garage raakt te vol. De motor wordt niet verkocht omdat er problemen "in" zitten.

Motor is begin van dit jaar geheel opgeknapt.

Er staat een advertentie op motorshopper. De prijs is ;) onderhandelbaar
full


De Garmin op de foto is overigens niet bij de koop ingegrepen.
 
Laatst bewerkt:
De Garmin op de foto is overigens niet bij de koop ingegrepen.

De tuinstoeltjes toch wel mag ik hopen? ;)

Vrijdag es mee met iemand die vrij gaat rijden op het circuit van Zolder, bij de gevorderden,
is met een R6, en ik moe voor pitspoes spelen, snel mn benen scheren, lol
Kijk er wel naar uit, Zolder is geleden van mijn kinderjaren dat ik daar nog es geweest ben,
toen nog Formule1
Neeje, bibi rijdt er niet, of ik kom in het nieuws 's avonds
 
Laatst bewerkt:
Over de tuinstoeltjes....

Ik wil best (op kosten van de koper :+ ) gaan kijken of ze er nog staan _O- _O- _O-

Heb 4150 km gereden in twee weken met deze VF. Alles werkt aan deze motor, en daarbij is het verbruik mij meegevallen, 18 kilometer op 1 liter brandbaar sap. En dat terwijl de motor toch echt flink aan het werk gezet is in de Alpen.

Deze foto is trouwens gemaakt in de Dolomieten (omgeving Canazei / Cortina d'Ampezzo). Echt een mooi gebied om je motor uit te laten *D
 
Startmotor vervangen voor een van een vfr750 uit 96'. Alleen de pool zit op een andere plek maar de kabel is lang genoeg. Zo'n startmotor weegt maar de helft als die van een vf1000f maar heeft vermogen genoeg, misschien wel meer. de tandwieloverbrenging is puntig ipv afgevlakt maar dat geeft geen probleem. Het voordeel is dat deze startmotor al voor 24 euro op MP te vinden is.

Helaas wel een nieuw probleem, hij drupte altijd al een heel klein beetje olie. kon het niet vinden maar nu wel. Zit een scheur in de carterpan. Is een vf1000f2 pan dus, met aansluitingen voor oliekoeler. Ik heb er gelukkig nog 1 maar uitlaat alles moet er weer af.
Volgens het werkplaatshandboek moeten de borstels minstens 6.5mm lang zijn.

Op het vfrworld forum vond ik nog:linkje
 
Laatst bewerkt:
Die van mij stond op een gegeven moment gewoon vast.
Ik heb via Noud een nieuwe Hagon besteld en dat was het beste wat ik kon doen.
Nu veert hij tenminste weer zoals het hoort.


Heb inmiddels van Noud een prijsopgave binnen voor een Hagon en 2 YSS modellen.
Beweegt zich tussen de 3 en 400.

Eerst maar eens zien dat ik de kleppen gecontroleerd (krijg) voordat ik dit er in steek.
Ik geloof zondermeeer dat een nieuwe demper het rijgedrag ten goede kont (mijn VFR750 heeft ooit een Wilbers gekregen. Dat was echt een dag en nacht verschil).
Kleppen stellen moet bij koude motor, dus dat wordt 'm ergens laten. Aanbevelingen voor een motorzaak die ervarign heeft met VF'en (en niet de hoofdprijs per uur rekent) zijn welkom!
Ik woon in IJsselstein.
 
Laatst bewerkt:
Bij mijn VFR750 zijn de koppakkingen hergebruikt;
Is dit bij de VF's ook gebruikelijk? Zijn toch 12 jaar ouder....


Smuiger...... ook op VFROC.NL right?
 
Right, datum afgesproken voor Dutchy meets The Dutchy!


Geen nieuwe pakkingen, dat scheelt weer doekoe!!


blok is uit de laatste/gemodificeerde serie.

msg-8974-0-59019000-1436523924.jpg
 
Ahaa.. Een stille... ;)

Nou, in ieder geval de VF gespot.. Nette lakset trouwens..

Een stille genieter.
De lakset is trouwens nog zo origineel als maar kan. (net als het merendeel van de motor)
Ik zag ook nog een wit/blauwe VF750. Was die van jou?
 
Een stille genieter.
De lakset is trouwens nog zo origineel als maar kan. (net als het merendeel van de motor)
Ik zag ook nog een wit/blauwe VF750. Was die van jou?

Waren met de vriendengroep Die VF was van mijn kameraad.. Aanvullend was er in ons groepje een blauw witter Bakker GS1000 en een Honda GB500 Clubman. Ikzelf was op een rode 1000F2..
 
Inmiddels paar ritjes gemaakt met de VF1000.
Ben op zoek naar een 0,12mm voelermaat. Blijkbaar is die niet los leverbaar. Dan zo afstellen dat 0,10 er makkelijk en 0,15mm er niet onderdoor gaat, of hoe doe jullie dat?
Ook viel me een beetje moeizaam gaande startmotor op. Spanning op de accu slechts 12,6 V bij draaiende motor. Binnenkort een nagaan waar het probleem zit, dynamo alle fase nog heel, spanningsregelaar, stekker of erg rotte accu.......'t lijkt wel een GSX :+ ook altijd electrisch gez#$k.....
Welke spanningsregelaar gebruiken jullie? De originele of Shendingen type xxxx?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan