VF400/500/700/750/1000/1100 C/F/F2/S/R topic 14

Status
Niet open voor verdere reacties.
Gisteravond laat ook bevestigd gekregen dat de adapters eind volgende week klaar zijn.
Daarna gaan we alles verpakken en verzenden. De status hiervan komt via PB met track / trace code.
En toch met wat snoep of ander lèkkers erbij zoals bij Noud's motorbazaar? (Spam, lol)
Minstens... ;)
 
Haha, nou... bij Noud is dat ook niet altijd standaard hoor ;)

Ik denk dat ik de komende week maar iedere dag pizza eet... moet toch dozen hebben om een en ander in te verzenden :+
 
Haha, nou... bij Noud is dat ook niet altijd standaard hoor ;)

Ik denk dat ik de komende week maar iedere dag pizza eet... moet toch dozen hebben om een en ander in te verzenden :+

'T is binnenkort Valentijn, lingerie-setjes voor madams zitten ook altijd in handige doosjes...
Tip? Elke dag met madam nr de lingeriewinkel...allemaal in 't kader natuurlijk van de goede relaties met de collega-motards te onderhouden é ;) Jan, ge moet er wa voor over hebben é? Lol
 
Nou, zsm alles verpakken, adresseren en opsturen.

1454349056_10_FT194_image-2016-02-01_.jpg

1454349146_10_FT194_image-2016-02-01_1_.jpg

1454349966_10_FT194_image-2016-02-01_2_.jpg


Alle onderdelen liggen bij Zwerver.
De how-to voor de installatie proberen we er bij te doen, of die komt hier te staan... denken we nog over na.
 
prachtig!!! Ik kijk er naar uit om ze te testen.. Misschien eerst eens een motorblok in elkaar steken dan :+
 
prachtig!!! Ik kijk er naar uit om ze te testen.. Misschien eerst eens een motorblok in elkaar steken dan :+

Mja, zo moet ik nog remmen en een achterveer hebben...

En ach, na vertraging na vertraging went het ook wel dat ik alleen kan kijken naar de VF :+
Gelukkig staat de ZRX klaar voor het nieuwe seizoen *D
 
Qoute: "Alle onderdelen liggen bij Zwerver.
De how-to voor de installatie proberen we er bij te doen, of die komt hier te staan... denken we nog over na."

Even een vraag, is er iemand die mischien afstand wil doen van zijn oil mod. Heb net een VF750 bemachtigd.

i.i.g. bedankt
 
Qoute: "Alle onderdelen liggen bij Zwerver.
De how-to voor de installatie proberen we er bij te doen, of die komt hier te staan... denken we nog over na."

Even een vraag, is er iemand die mischien afstand wil doen van zijn oil mod. Heb net een VF750 bemachtigd.

i.i.g. bedankt

Helaas heb ik geen mod over, maar... nieuwe VF? Naast de Bakker?

Grtz Joep
 
Heb voor 300,- een VF750F gekocht die al meer dan 10 jaar in een garage stond. 24000!!! echte Km. Carburateurs vastgekoekt, nokkenassen nog niet bekeken maar motor ziet er redelijk en origineel uit.

Tis voor WW en what else

Zal eens wat foto's maken.

Vraag: weet iemand of een VF1000F kroonplaat past in een 750. Denk aan een VTR1000F vork (41 mm) met 17 inch wiel en remmen als conversie. Voorband is hopeloos op Avon na.

Alvast bedankt. Frits
 
Tips/advies welkom!!!


Wil/moet de uitlaat colllector box under mijn VF500F2 halen.
Uitlaten gaat er af, no problemo
de -zijn dat?- flensen die de headers aan het blok aan de voorkant klemmen los.
Kan de headers een paar mm los van het blok trekken.
Bij de achterste headers de klemmen los bij de -verticale- verbinding aan de collector box.

Als laatste de 2 bouten die de collector box -midden/onder) aan het carter zitten.

Wiggle wiggle, maar geen beweging in te krijgen.
Ok eea zit er waarschijnlijk sinds 1986 onder.


dus..... waar kan ik het beste een klap op geven of een hefboompje make?

Hier een fotoke van mijn reserve collector
full
 
Hoeveel ruimte heb je tussen de collector en het blok? Misschien ergens een kleine luchtkrik vandaan toveren? Ik zou iig zo dicht mogelijk bij de verticale pijpen de kracht overbrengen. Ik vermoed dat de collector daar het sterkste Is.
 
Heb voor 300,- een VF750F gekocht die al meer dan 10 jaar in een garage stond. 24000!!! echte Km. Carburateurs vastgekoekt, nokkenassen nog niet bekeken maar motor ziet er redelijk en origineel uit.

Tis voor WW en what else

Zal eens wat foto's maken.

Vraag: weet iemand of een VF1000F kroonplaat past in een 750. Denk aan een VTR1000F vork (41 mm) met 17 inch wiel en remmen als conversie. Voorband is hopeloos op Avon na.

Alvast bedankt. Frits

Waarom zou je de kroonplaten willen gebruiken? Heeft de 750 geen 41mm vorken?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan