VF400/500/700/750/1000/1100 C/F/F2/S/R topic 14

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik denk dat bij Frits (Austrofriend) de jeugdjaren weer boven komen druppelen..
Eerst een stapje terug naar 1985..
[afbeelding]

Terug naar vandaag...
[afbeelding]

[afbeelding]

Ze heeft nog een paar stikkers nodig om compleet te worden.. We hopen dat we de fiets alle eer hebben gegeven om weer terug te komen..

[afbeelding]


In 1984 maakte de machine z'n debuut op lemans. Special paint zag er mooi uit. Jammer was dat Suzuki net z'n GSXR750 had uitgebracht en die was SNEL. In 1985 de Bol met deze gereden. Volgens mij gecrashed en slechts 28e geworden. HvdMark en Dirk Brand 2e. Machine was te langzaam voor Paul Ricard. Top speed ergens bij 240 kmh. terwijl de rest ergens bij 260- 280 Kmh zat. Mooi gedaan en veel respekt Raymond.
 
In 1984 maakte de machine z'n debuut op lemans. Special paint zag er mooi uit. Jammer was dat Suzuki net z'n GSXR750 had uitgebracht en die was SNEL. In 1985 de Bol met deze gereden. Volgens mij gecrashed en slechts 28e geworden. HvdMark en Dirk Brand 2e. Machine was te langzaam voor Paul Ricard. Top speed ergens bij 240 kmh. terwijl de rest ergens bij 260- 280 Kmh zat. Mooi gedaan en veel respekt Raymond.

Dus eigenlijk is het niks voor een wedstrijd.... maar ziet er wel mooi uit? :? :X
 
Voila, nieuwe sletsen/sloefkes erop...
full

Ze plakken precies toch wa...kga der gelijk de straatstenen mé lostrekken...

Ik heb een gloednieuwe BT45 (16inch 120/80/16 ofzoiets) voorband over, de eerlijkheid gebiedt me te vermelden dat de DOTcode spreekt van 2008, iemand interesse om die te kopen?
full

full
 
Laatst bewerkt:
Mooie schoenen Fozzie... Goed bezig.. *O*

Dus het rijdend chassis kan in elkaar gevijsd worden??

Dan alleen nog het kloppend hart toch??
 
Laatst bewerkt:
Mooie schoenen Fozzie... Goed bezig.. *O*

Dus het rijdend chassis kan in elkaar gevijsd worden??

Dan alleen nog het kloppend hart toch??

Eerst van die kater v vorige nacht afraken...was weer 08u pffff wree wijs feestje,
goeie gigs met o.a. Falling Man, oude vètte ruige vuile rock, zoals t zou moeten zijn...
Falling Man | Music
(Liars, Raccoon attacks, Tar Melting, Shine on, ...)
Vandaag zijn geen andere activiteiten gepland noch mogelijk... :r lol

Schoenen zijn Louboutins, ahum...

Idd, boeltje terug ineensteken met nieuwe achterveer, en dan is het voornamelijk het blok nog hé (carbs monteren en afstellen, kleppen afstellen, oilmod, KVS-flush en olieflush...)
 
Laatst bewerkt:
Lijkt me leuk om weer eens een echte V4 BBQ te hebben...

Kan eventueel (Onder voorbehoud) wat regelen op de boerderij.. Tentjes kunnen neergezet worden, of we moeten de werkplaats inrichten tot slaapplaats..

Alles onder voorbehoud, ik ga het niet eerder informeren eer er animo voor is..


ANIMO. zeker *O*
 
Mja tkriebelt hier toch ook voor nog es e ritje te doen...
Ga wel wat voorzichtig doen met mn nieuwe schoens...

full


Zo iemand hebben we nog niet in de groep hier zekers?
full


Cammionet'jes, wie gebruikt die nog... :N
full


Leuke site, met veel info en foto's
V4H80
 
Laatst bewerkt:
Ok, toch wel wat animo blijkbaar voor een VF-bbq
Ergens begin/midden augustus?
Weekend van 6-7 augustus?
Of weekend van 13-14 augustus?
Ik kan beide weekends :)
 
Het delinquent in kwestie is onderweg..
[afbeelding]

Het delinquent in kwestie is ondertussen toegekomen... Deze namiddag tijd gevonden om een uur of twee te sleutelen, en... HIJ DRAAIT!!! Jeuuujjjj....

Eerst en vooral had ik door dat ie stationair nogal schommelde tussen 1300 en 2000 rpm. De inlaatrubbers zullen ook wel 'ns aan vervanging zijn...
Hoorde in het blok ook wel heel wat meer lawaai en gereutel dan aan m'n F2, eerstdaags ook eens de distributie en nokkenassen nakijken... :Y
Had hem met z'n kont naar achter gezet door de open garagepoort omwille van de regen, maar algauw stond de hele garage onder de rook, en dat kwam niet van de uitlaten... Verschillende lekken in het koelwatercircuit en een stuk onderaan de carterpan afgebroken net naast de olieaflaat. Olie op de uitlaat,...

Tja, der is nog werk aan, maar met geduld en gezond verstand komt het allemaal wel goed...

Groeten,
Ben.

P.S. 'k Moet hier dringend es gaan zoeken hoe ik hier foto's op krijg... :)
 
Hallo Leden van deze groep,

Ik ben op zoek naar info waar je voor moet opletten - en hoe je de voorste cilinder, 2 en 4, kunt vervangen bij een honda sabre vf750s bj 1982
Hopelijk is er iemand die me hiermee verder kan helpen met tips en info hierover.

Groet,
James.
 
Laatst bewerkt:
Hallo Leden van deze groep,

Ik ben op zoek naar info waar je voor moet opletten - en hoe je de voorste cilinder, 2 en 4, kunt vervangen bij een honda sabre vf750s bj 1982
Hopelijk is er iemand die me hiermee verder kan helpen met tips en info hierover.

Groet,
James.

Cilinders kun je niet vervangen bij een VF750. De cilinders zijn ingegoten in het bovencarter.

Alleen de 1000 hebben losse cilinderbussen die te verwijderen zijn.
 
Laatst bewerkt:
Die weekends zit ik beide in Italië. Kom ergens rond 21 augustus weer terug. Ervoor of erna zou kunnen, in een even weekend.

Heb een Doodle gemaakt, met een stuk meer datums dan hier voorgesteld, en we zoeken wel een locatie als we een datum hebben waarop veel volk kan?

Gewoon deze link volgen, je forum naam ingeven en stemmen wanneer je kan:
http://doodle.com/poll/3sasp8ivry9wwpww


Deze link kan je ook doorgeven aan andere geinteresseerde V4/VF rijders en die kunnen dan ook mee stemmen.
Dat gaat makkelijker gaan dan in het topic heen en weer posten tot er misschien een datum uit de bus valt.
 
P.S. 'k Moet hier dringend es gaan zoeken hoe ik hier foto's op krijg... :)

Ik ben een grote fan van imgur om fotum foto's te posten. Ben vroeger nog te veel foto's kwijt geraakt als een forum crashte of een gratis image hoster besloot dat mijn foto's er te lang op stonden. imgur is gratis, en de foto's blijven er gewoon op. Je kan een account aanmaken om je foto's allemaal onder te bewaren (pm maar als je daar wat meer uitleg over wilt) maar dit is de basis procedure om enkele foto's op een forum te posten:

Als je naar imgur gaat, dan zie je bovenaan die site een blauwe knop. "upload images".

lmZGVzX.png


Er verschijnt een soort popup in de site. Selecteer wat je wilt, ik kies meestal "browse your computer" maar je kan ook foto's slepen en neerzetten. Je kan meerdere foto's tegelijk uploaden.

XRFSRcP.png


Als je foto's geselecteerd hebt, kan je kiezen om een album te maken ("create album") of om ze gewoon zo te uploaden.
Klik op "start upload" als je klaar bent

qq3WPcQ.png


Als je foto's geupload zijn kom je op een pagina waar ze allemaal staan. Rechts onder kan je in het vakje "share this image" op "more" klikken.

oBFgc7B.png


Klik op de knop naast "BBCode (Forums)", of selecteer de link en kopieer met ctr+c

zjTG14Y.png


Plak daarna deze link in je forum post, en je ziet meteen een foto:

Zo:

Wgj8tEu.jpg
 
Heb een Doodle gemaakt, met een stuk meer datums dan hier voorgesteld, en we zoeken wel een locatie als we een datum hebben waarop veel volk kan?

Gewoon deze link volgen, je forum naam ingeven en stemmen wanneer je kan:
http://doodle.com/poll/3sasp8ivry9wwpww


Deze link kan je ook doorgeven aan andere geinteresseerde V4/VF rijders en die kunnen dan ook mee stemmen.
Dat gaat makkelijker gaan dan in het topic heen en weer posten tot er misschien een datum uit de bus valt.

Nou, ingevuld. Ben benieuwd :W
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan