Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Lekker vochtig ,heb gisteren een stuk gereden was tenminste nog droog.
Zijn die ook aan het motorrijden?Ook al was/is het leeg/rustig op de zaak.
Spiritus is grotendeels alcohol,nog veel slechter voor rubber dan E10 benzine.Ik heb ook weer mazzel, geen idee wat voor benzine ik precies in de tank heb gekregen de laatste keer maar het is scherp spul (102 racing spul, geen ethanol)
Een week na tanken was de slang aan de tank zacht geworden en lekte, heb ik alle slangen gewisseld door nieuwe, trek ik daarnet de motor uit de schuur valt het me op dat er wel veel "condens" bij de brandstofkraan wegkomt. Ook na herhaaldelijk wegvegen.
Is de kraan zelf nog op te lappen of kan ik beter een nieuwe pakking en/of kraan kopen bij cmsnl ?
Ik ga nu nog even wat spiritus in de kraan druppelen om te zien of de kraan lek is of dat de pakking slecht is. Ik zie geen scheurtjes in de pakking.
db
De Kerstman uit het hoge Noorden komt vroeg dit jaarPost uit Finland
Bekijk bijlage 1726918
Met klem en pakking
Bekijk bijlage 1726919
Bekijk bijlage 1726920
Bekijk bijlage 1726923
Weet ik, is ook nog wat dunner dan benzine als ik het goed heb. Het is ook maar voor een paar minuutjes geweest.Spiritus is grotendeels alcohol,nog veel slechter voor rubber dan E10 benzine.
Ja in de rc45 kleurstellinglijkt mij een overgeverfde?
Wel, die easy fix heeft niet geholpen. Volgende dag lekte die weer vrolijk door. Nu de totale oplossing op los gelaten.Weet ik, is ook nog wat dunner dan benzine als ik het goed heb. Het is ook maar voor een paar minuutjes geweest.
Heb daarnet een paar blaasjes in de lak onder de kraan weggeschuurd. Nu lekt hij niet meer. Easy fix dus.
Voor nu in ieder geval.
db
Volgens de RDW is het een 85er en in 86 geïmporteerd in NL.Over de 1000R. Aan het frame te zien is het er eentje met de brede koppen. Dus 1985/86 klopt.
Vanwege het zwarte zadel ging ik er stiekum vanuit dat het in oorsprong een Rothmans is geweest. Echter niet dus.. In de Spencer kleuren had alleen 1984 een zwart zadel, vanaf 1985 in rood, vanaf 1986 in blauw..
Vanuit het kenteken MG-88-PS gaat het om VF1000RE uit 1985. Eerste afgifte kenteken 02-07-1985 en eerste toelating 25-03-1986.. Dus wellicht import..
Dan de handlebars.. 1985 Spencer is gouden kroonplaat met zwarte clipons.. 1984 waren grijs en.. ja ook de 1986 rothmans waren grijs..
Kuipwerk met de ventilatieopening is tot 1985 bij de 1986 US versie waren er 2 kleine vent openingen..
Spiegels zijn echt van 1986...
Eindconclusie: Het is een mengelmoes van onderdelen, maar hij is van 1985..
Vraagstuk aan mijn kant is: Waarom steek je veel geld in decals en spuitwerk als je er een Rothmans van had kunnen maken??
Ding staat als 1 eigenaar motor op de RDW site,de vorige eigenaar heeft hem dus lang in bezit gehad,om 'm daarna te verkopen??
Ding staat als 1 eigenaar motor op de RDW ..
RDW toont alleen NL eigenaren,en alleen van de afgelopen 9 jaar,wat dus eigenlijk duidelijk is dat erOok weer zoiets... Aantal eigenaren: 1
Van 1985 geïmporteerd in 1986. Had hij in 1985 op kenteken geen eigenaar? (Hoe kan het kenteken dan overgezet zijn?)