MrUfip
MF veteraan
Ik heb wel carbs liggen, alleen VD62, ik weet niet of dat goed is?Achterste uitlaatbochten valt heel misschien nog op te lossen door ook de achterbrug van een RC24 dr in te zetten, die wordt nl met 2 korte bouten vastgezet ipv 1 lange.
Maar ik denk dat dat meer gekloot gaat kosten dan de uitlaat aanpassen Ja en ja, enige 'nadeel' wat ze hebben tov de RC36 blokken is dat het kleppen stellen nog met schroefjes werkt.
En dat moet om de 12000km ipv de 24000 vd RC36 blokken.Zoiets ja, miste een passende wielbus, dus de schijf kwam muurvast in de beugel te zitten als ik de moer aandraaide, dus de schijf maar ff los gehaald
Zit nu een passende bus in.
owja, iemand nog carburateurs liggen van een 750F/S/C van 82-83, carbnummer VD50A/VD51A/VD52A ?
Of van een VF500F/C, carbnummer VD56A
Membraantje is echt overleden, dus ik heb weer eens een soort 3-cilinder (hmm, klinkt bekend, die 400 was dat ook nadat dr een klep ontploft was ).