Onder het zadel zit een beugeltje die onder de tank wordt geschoven en aan de achterkant zit in het subframe een gaatje dat uitkomt met het montageplekje van het zadel. Bout erdoor en vast zit ie. Gaat geen kant op. Zie de foto's: [afbeelding]
nu naked, origineel met allerlei kappen, blok loopt standaard al redelijk koud, en reeds door velen gedaan ( ik ben er 1 van en rijdt zonder problemen circuitdagen ).
nu naked, origineel met allerlei kappen, blok loopt standaard al redelijk koud, en reeds door velen gedaan ( ik ben er 1 van en rijdt zonder problemen circuitdagen ).
Dit weekend ben ik bij een maat van mij geweest voor de elektronica van de fiets. Dit is niet mijn sterkste punt maar er is veel resultaat geboekt. Eindelijk na anderhalf jaar loopt de fiets weer! Heerlijk om die diepe arrow V4 brul te horen. Kan nu niet wachten totdat ik mijn vol vermogen rijbewijs heb.
Dit weekend hebben we in het zitje alle elektronica weggewerkt. Er ligt nu een litium accu in zodat hij schuin kan liggen en voor de rest zijn de gebruikelijke dingen zoals een CDI en een brandstofpomp bevestigd op zelfgemaakte beugeltjes dat het niet aan het dansen is tijdens het rijden. De spanningsregelaar zit onderop de aluminium binnenbak waar hij goede koeling krijgt.
Hier onder zal ik wat foto's plaatsen hoe alles is bevestigd. Het past echt net onder het Ducati Monster zadeltje. De elektronica aan de voorzijde is getest en werkt allemaal. Het is alleen wachten totdat mijn indicatielampjes binnen zijn en daarna kunnen we de voorzijde met alle elektronica inkorten en in orde maken.
Ik heb nog een vraag aan jullie! Ik ben erg benieuwd welke kleur jullie de aluminium delen zouden spuiten/moffelen/coaten.
Laat graag je reactie onder zodat ik me goed kan orienteren. Alvast bedankt!